Genaaid!!!

snowman..... wat je moet doen is een klacht indienen tegen deze agenten
elke klacht word tegenwoordig behandelt dus ook die van jouw....

je zult wel wat tegenwerking krijgen maar je moet gewoon er mee door zetten...

ook moet je een bezwaarschrift indienen tegen de bekeurng voor rood licht
niet eve eentje downloaden maar gewoon eve zelf doen .... je kunt altijd
wat termen van een standaard brief afplukken...

we leven nog altijd niet in een rechtstaat...al lijkt het daar wel soms op

als agenten ergens een hekel hebben dan is het wel dat er een klacht tegen hun
word ingedient.... ze worden altijd over het voorval gehoord door hun meerdere

als je het voor laat komen en je hebt de rechter een beetje mee dan ziet deze
ook wel dat ze motorrijdertje aan het pesten waren....2 bekeuringen is
gewoon wat overdreven....

succes FE

Klacht indienen tegen deze agenten heeft weinig nut aangezien dat ze nix fout deden(behalve 1 onterechte bekeuring uitschrijven). Denk dat ik wel een bezwaarschrift ga indienen alhoewel ik denk dat ik dat toch verlies. Maarja niet geschoten is altijd mis
uzi.gif
cop.gif
. Als ik het bezwaarschrift verlies dat hoop ik dat deze 2 griezels binnen nu en 2maanden doodgaan aan een vreselijke ziekte :X (Ja ik ben nog steeds kwaad :( ).
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 02 maart 2003 19:16 schreef SNOWMAN het volgende:Als ik het bezwaarschrift verlies dat hoop ik dat deze 2 griezels binnen nu en 2maanden doodgaan aan een vreselijke ziekte :X (Ja ik ben nog steeds kwaad).

Ik kan me goed voorstellen dat je twee mensen graag lullig dood ziet gaan voor 86 euro..........
 
Als ik het bezwaarschrift verlies dat hoop ik dat deze 2 griezels binnen nu en 2maanden doodgaan aan een vreselijke ziekte :X (Ja ik ben nog steeds kwaad :( ).

Kan me voorstellen dat je nog kwaad bent, maar dit vind ik een tikkeltje overdreven (en nee, ik ben geen moraalridder)wens ze dan een soortgelijke situatie waarbij ze door een collega beboet worden (zoals afgelopen week in blik op de weg 160 waar je honderd mocht------> weg rijbewijs)

maar vreselijke ziekte's :r , gaat mij wat ver
 
je bent echt genaaid door de smeris. die sukkel zit vast thuis 100% onder de plak, en heeft helemaal niks te vertellen. jammer die mensen. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan