Geperforeerde rvs buis 40 mm

11 apr 2022
2
1
Goedemorgen,

Ik ben bezig mijn uitlaatdemper aan te passen en zoek in de omgeving van Almelo/Twente een bedrijf/persoon die mij kan voorzien van een rvs geperforeerde buis.
40 mm doorsnede en een lengte van ongeveer 60 cm.

Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Metaal bedrijf Baas op het Bedrijvenpark Twente. Had paar kleine busjes nodig. Heen gegaan en zelfde dag hadden ze die al klaar, doen dus ook klein particuliere dingen.
 
Goedemorgen,

Ik ben bezig mijn uitlaatdemper aan te passen en zoek in de omgeving van Almelo/Twente een bedrijf/persoon die mij kan voorzien van een rvs geperforeerde buis.
40 mm doorsnede en een lengte van ongeveer 60 cm.

Alvast bedankt voor het meedenken.
Je zou ook een geperforeerde plaat kunnen laten walsen. ( rond maken ) En dan met tiglassen de naad lassen. Is maar een idee. Veel metaalbedrijven hebben wel een restplaat/stuk staan. Succes met je projekt:W
 
Je zou ook een geperforeerde plaat kunnen laten walsen. ( rond maken ) En dan met tiglassen de naad lassen. Is maar een idee. Veel metaalbedrijven hebben wel een restplaat/stuk staan. Succes met je projekt:W
Is een te kleine diameter om te kunnen walsen.
En RVS word sowieso moeilijk.

Kan wel maar dan heb je hele dunne rollen nodig.
Ooit hebben hebben we ook eens zoiets gemaakt voor een collega.
 
Link van BMW - XR is een optie. Ben je voor net 32 euro klaar. Is dan 1 meter lange buis geperforeerd. Heb even gekeken op die site en jouw gevraagde diameter staat er gewoon bij. Is 50 cm of een hele meter lengte en dia 40 mm. Projekt kan afgemaakt worden :Y:W
 
Deze uitlaat is ook mooi 👍

42a1a268288fae98cc8fb9dad1c7d04f.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan