Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met een maximumsnelheid van 100 maakt dat niks uit.Waarom een naked als je hem voor ww wil gebruiken. Niet echt heel comfortabel. Just asking?
Ik heb een V-Strom 650, super voor woon/werk verkeer, super comfortabel, veel koppel, gewoon fun om mee te rijden ook. Tracer 700 en Versys 650 liggen in dezelfde mand.
Maar als je er zijkoffers gaat aan hangen, ben je wat beperkter tijdens het filteren gezien je breder bent.
Als je de SV650 maar niks vond, zal je misschien ook teleurgesteld zijn in de V-Strom, zelfde motor, hoewel de V-Strom ietsje meer koppel heeft. Dus misschien is de Yamaha XSR700 wel iets. Z650 en MT07 kunnen ook maar persoonlijk vind ik die transformer look maar niets. En denk dat die XSR700 wel comfortabeler is dan een MT07.
Is persoonlijk, maar ik heb toch liever een bekuipte met groter windscherm. En eh je rijdt zeker altijd exact 100km/u?Met een maximumsnelheid van 100 maakt dat niks uit.
Met een maximumsnelheid van 100 maakt dat niks uit.
Is persoonlijk, maar ik heb toch liever een bekuipte met groter windscherm. En eh je rijdt zeker altijd exact 100km/u?
Je bijschrift maakt het wel wat duidelijker. "Steeds langzamer"
Elk jaar weer een BMW kopen,..terwijl er zoveel moois te koop is.Sommige mensen willen geen gedoe met tweedehands motoren en kunnen het ook betalen. Zoveel mensen zoveel wensen. Ken een vent die om het jaar een nieuwe BMW GSA koopt. Zeg het maar....
Heb daar toch weinig problemen mee op mijn RTOmdat windschermen kut zijn.
Lang verkochtWatskeburt met de Royal Enfield dan?
Denk ook niet dat een V-Strom 650 een benzineslurpend monster is....Heb daar toch weinig problemen mee op mijn RT
Maar om TS te helpen. Qua zuinigheid kan er volgens mij niet veel tippen aan een NC750
Met een maximumsnelheid van 100 maakt dat niks uit.
Denk ook niet dat een V-Strom 650 een benzineslurpend monster is....
Ik vond vooral de wind op een naked op hogere snelheden niet echt prettig. Word van de motor afgeblazen. Merk ik ook als ik mijn ruit verstel laag naar hoog. Op de lage stand is het echt niet te doen met 130. Als je inderdaad netjes rond de 100 blijft rijden is het minder belangrijk. Ik vind het persoonlijk fijn dat ik wat PK heb om zo in WW verkeer snel op te kunnen trekken, als automobilisten denken opeens even van baan te wisselen. Dan zit je al snel boven de 100.Ik rij ook ww nu met een naked, hiervoor altijd gekuipt gereden.
Op een naked is het in ieder geval stiller vwb de wind en werkt je helm zoals hij ontworpen is in de windtunnel.
Je pakt zelf nu wel meer wind maar met goede kleding heb je daar geen last van en je nekspieren worden vanzelf dikker.
Ik heb een 0 cc naked maar deze gaat je niet lukken voor 10k
Probeer je nou heel zielig op alle slakken zout te leggen.Tuono 660?is dat niet die motor waar de drijfstangen van kunnen breken,is inmiddels volgens Aprilia opgelost,
maar Aprilia kennende zou ik daar nog maar even niet aan beginnen totdat alle kinderziektes er uit zijn.
Ik heb ook ww verkeer gedaan... ooit. Voor mij alleen maar met windscherm. Vooral bij -5 scheelde dat enorm. Ik wil eigenlijk nooit meer zonder.Liefst geen kuipen. Het moet praktisch zijn. Gewoon in de schuur rijden zonder al teveel gepiel.
Wel bedankt voor je optie op de ninja @Worldbeater
Vergeet dat 'klaar' maar. Als jij puur naked gaat rijden in de winter voor ww verkeer, trek dan ook maar wat geld uit voor goede oxford of kekke gerbings. En... een nieuwe motor voor ww verkeer. Gebruik je die dan ook tijdens de pekelmaanden? Dat wordt een lekker afschrijving dan?Omdat windschermen kut zijn.
Althans, dat is mijn ervaring tot nu toe. Maar ik heb er niet heel veel mee geexperimenteerd. Voordeel van een naked is dat je met een goede helm gewoon klaar bent.
Maar waarom een motor van 10k kopen hiervoor? Je betaald je helemaal katjescheel aan afschrijving als je in 3 jaar 60.000km op een motor zet.
Maar wat is het probleem..terugroepacties zijn jammer genoeg van alle tijden maar Aprilia lost het hier toch netjes op? Ze nemen toch hun verantwoordelijkheid op?Ja weet ik zeker,pas geleden nog gelezen,al uitgeleverde motoren moesten vervangen worden door nieuwe.
Motorfreaks - Aprilia roept RS 660 en Tuono 660 terug om drijfstang - details
Homewww.motorfreaks.nl
Is echt gewenning, na een paar keer rijden weet je niet beter.Ik vond vooral de wind op een naked op hogere snelheden niet echt prettig. Word van de motor afgeblazen. Merk ik ook als ik mijn ruit verstel laag naar hoog. Op de lage stand is het echt niet te doen met 130. Als je inderdaad netjes rond de 100 blijft rijden is het minder belangrijk. Ik vind het persoonlijk fijn dat ik wat PK heb om zo in WW verkeer snel op te kunnen trekken, als automobilisten denken opeens even van baan te wisselen. Dan zit je al snel boven de 100.
Klopt ook, ik ben voor de EV gegaan en dan is de keuze helemaal beperkt.Heb wel een beetje het idee dat de naked nu hot is. En dat dit ook mede is omdat dit als mooi word gezien. Sowieso vrijwel geen enkele motor met kuip en degelijke ruit te koop op enkele uitzonderingen na. Maar goed. Allemaal persoonlijke keuzes.
TS stopt in de winter en bij pekel liet ik de mijne ook staan.Ik heb ook ww verkeer gedaan... ooit. Voor mij alleen maar met windscherm. Vooral bij -5 scheelde dat enorm. Ik wil eigenlijk nooit meer zonder.
Wat dat kuipwerk betreft... Niet alle bekuipte motoren zijn net zo breed als dat ze lang zijn, hé? Heb jaren gereden op diversion 900, Lekker topkuipje wat prima door mijn tuinpoort (ook 90cm) kon. Ik weet dat die div ook nog met een onderkuip geleverd was. Is heerlijk om wat meer warmte van je blok langs je benen te voelen.
Yup, Gerbing roeleert.Vergeet dat 'klaar' maar. Als jij puur naked gaat rijden in de winter voor ww verkeer, trek dan ook maar wat geld uit voor goede oxford of kekke gerbings. En... een nieuwe motor voor ww verkeer. Gebruik je die dan ook tijdens de pekelmaanden? Dat wordt een lekker afschrijving dan?
Ik rij het hele jaar door op de naked bikes. Ook in de winter is dat prima te doen zonder allerhande zelfverwarmende dingen. Ja, het is soms fris, maar als ik het warm had willen hebben had ik de auto wel gepakt.Vergeet dat 'klaar' maar. Als jij puur naked gaat rijden in de winter voor ww verkeer, trek dan ook maar wat geld uit voor goede oxford of kekke gerbings.
Tuurlijk,daar is ook niks mis mee,maar de vraag is of het nou opgelost is,met de v4 was het ook een drama.Maar wat is het probleem..terugroepacties zijn jammer genoeg van alle tijden maar Aprilia lost het hier toch netjes op? Ze nemen toch hun verantwoordelijkheid op?
Aprilia is net BMW,de eerste bouwjaren kan je maar beter overslaanProbeer je nou heel zielig op alle slakken zout te leggen.
Het gaat hier om een bepaalde batch.
Maar hij is toch al 'te gekuipt' voor de ts.
Mijn RSV4 van 2009 had indertijd overigens hetzelfde bij de eerste serie.
Alleen ik dan weer net niet.
In 2015 zonder problemen verkocht met 20k.
Er is dit jaar ook nog een Aprilia met glans door de 50k duurtest bij Motorad gekomen.
Zo goed als geen slijtage te vinden.
Alleen het model wordt inmiddels niet meer gemaakt.
Diverse merken, ook Yamaha bijvoorbeeld hebben wel terugroepacties, daar heb je ook fabrieksgarantie voor.Aprilia is net BMW,de eerste bouwjaren kan je maar beter overslaan
Er is geen 1 fabrikant heilig,alleen zijn sommige wat minder heilig dan anderenDiverse merken, ook Yamaha bijvoorbeeld hebben wel terugroepacties, daar heb je ook fabrieksgarantie voor.
Maar er zijn inderdaad bepaalde gevallen die je nu indirect noemt waar je gelijk hebt.
Ik heb een Moto Morini Corsaro 1200 gehad in 2008.
Daar voelde ik mij letterlijk testrijder.