gespot. triest gezicht

Johja

Die hard MF'er
29 apr 2006
424
0
Hoorn
gisteravond langs de A7 bij Hoorn rond 21.30 uur. rooie BMW (GS of FS, geen idee). misschien stond ie zonder benzine. moet toch haast wel, want zo'n BMW is toch een km-vreter? moest wel ff lachen, want ik reed langs met m'n ouwe XJ550 (die te koop is voor 175 euro). was ik aan het uitproberen en doet het nog uitstekend.

toch ben ik ff gestopt om te kijken of ik die onfortuinlijke man/vrouw kon helpen, maar was niemand in geen velden of wegen te bekennen.

was nog bijna in de verleiding gekomen om m'n motor om te ruilen, maar nee, zo ben ik niet :+ en wat moet ik als Jappenliefhebber nou met zo'n BMW doen.

hopelijk stond ie er nog toen de eigenaar weer terug kwam en heeft ie de BMW weer aan de praat gekregen. neem aan dat ie daar niet zomaar voor de lol is gestopt. strax nog maar ff langsrijden en als ie er nog staat, is ie van mij _O-
 
Laatst bewerkt:
@TS; wat is nu precies de bedoeling van dit topic :?
Is het een verkapt verkooptopic van jou supergeweldige Jap? Of wil je laten zien hoe bekrompen je over BMW denkt?

:?
 
Ik mis het doel van 't topic ook een beetje.

Verder zou ik m'n motor bij pech (of geen benzine) niet langs de snelweg laten staan.
Het is dan wel heel makkelijk om hem even in een busje te laden.
 
gisteravond langs de A7 bij Hoorn rond 21.30 uur. rooie BMW (GS of FS, geen idee). misschien stond ie zonder benzine. moet toch haast wel, want zo'n BMW is toch een km-vreter? moest wel ff lachen, want ik reed langs met m'n ouwe XJ550 (die te koop is voor 175 euro). was ik aan het uitproberen en doet het nog uitstekend.

toch ben ik ff gestopt om te kijken of ik die onfortuinlijke man/vrouw kon helpen, maar was niemand in geen velden of wegen te bekennen.

was nog bijna in de verleiding gekomen om m'n motor om te ruilen, maar nee, zo ben ik niet :+ en wat moet ik als Jappenliefhebber nou met zo'n BMW doen.

hopelijk stond ie er nog toen de eigenaar weer terug kwam en heeft ie de BMW weer aan de praat gekregen. neem aan dat ie daar niet zomaar voor de lol is gestopt. strax nog maar ff langsrijden en als ie er nog staat, is ie van mij _O-
Moraal van het verhaal vetgedrukt
 
tuurlijk. dit is een uit m'n duim verzonnen verhaaltje en wil ALLEEN maar m'n motor op deze manier verkopen, terwijl ik 'm ook bij motoren te koop heb geplaatst.

zo, nog meer zeikerds hiero? o ja, vond het best wel leuk, maar ja, ik had beter moeten weten. zijn hier veel mensen die met hun verkeerde been uit bed zijn gestapt en al helemaal niet op maandag van dit soort "verhaaltjes" houden.

sterkte sjacherijnen _O-

(ook voor diegene van wie die BMW was, mocht ie stuk zijn en ook regelmatig op dit forum komt)
 
Laatst bewerkt:
gisteravond langs de A7 bij Hoorn rond 21.30 uur. rooie BMW (GS of FS, geen idee). misschien stond ie zonder benzine. moet toch haast wel, want zo'n BMW is toch een km-vreter? moest wel ff lachen, want ik reed langs met m'n ouwe XJ550 (die te koop is voor 175 euro). was ik aan het uitproberen en doet het nog uitstekend.

toch ben ik ff gestopt om te kijken of ik die onfortuinlijke man/vrouw kon helpen, maar was niemand in geen velden of wegen te bekennen.

was nog bijna in de verleiding gekomen om m'n motor om te ruilen, maar nee, zo ben ik niet :+ en wat moet ik als Jappenliefhebber nou met zo'n BMW doen.

hopelijk stond ie er nog toen de eigenaar weer terug kwam en heeft ie de BMW weer aan de praat gekregen. neem aan dat ie daar niet zomaar voor de lol is gestopt. strax nog maar ff langsrijden en als ie er nog staat, is ie van mij _O-

volgens mij lag hij met een uzi op je te mikken, maar bleef de slagpen hangen.




_O- _O-


we zullen het vermoedelijk nooit weten wat er aan de hand was tenzij.........
 
o ja, voor de liefhebbers. ik was gisteravond ff langs de A7 gereden om op een rustig stukje weg een filmpje van m'n XJ te maken en zag toen die BMW staan.

voor diegene die uiteraard graag het filmpje willen zien. hier is tie. veel plezier met kijken _O-

 
gespot-triest gezicht.

Gister hier in Nijkerk een kerel gespot die een zwarte Honda CBR aan het duwen was. maakte zulke vreemde rammelgeluiden dat er meer aan de hand was dan benzine op vrees ik.
 
shit. stom zeg. had er ff een foto van moeten maken. domdomdom. had nog wel m'n cammetje/fototoestel mee
 
moraal? voor de domme onder ons :+

mooie dure BMW staat stil en ouwe R1 (roestbak 1steklas) rijdt nog steeds.

let wel. hoop dat die BMW-eigenaar alleen maar een lege tank had en meer niet.
 
Maar nou de hamvraag... (mag ook andere vleeswaren zijn hoor)... zat er nou wel of geen MF-stickert op die beemert... :?

Zo, ja... dan heb je em gespot en is je topic een leuk verhaaltje...

Zo, nee... dan heb je niets gespot en kom je hier een lulverhaal houden over een verlaten motor langs de kant, waar jij ff naar hebt gekeken... en tussen neus en lippen door vermeld je dat jouw pekelfiets te koop is...

Indien het echt nee is... pleurt op met je verhaal... :+


ps... ik zag van het weekend een motorrijder op de A15 rijden, die zijn uitlaat hing er naast en sleurde vrolijk mee over de grond... hij ging de vluchtstrook op, dus ik hoop dat ie nog rijdend thuis is gekomen. Hij had geen sticker dus ik ben niet gestopt...

Logisch da'k niet gestopt ben... d'r waren nog tig andere motorrijders bij...

Zo, ook m'n zwetsverhaal weer kwijt... :+
 
Maar nou de hamvraag... (mag ook andere vleeswaren zijn hoor)... zat er nou wel of geen MF-stickert op die beemert... :?

Zo, ja... dan heb je em gespot en is je topic een leuk verhaaltje...

Zo, nee... dan heb je niets gespot en kom je hier een lulverhaal houden over een verlaten motor langs de kant, waar jij ff naar hebt gekeken... en tussen neus en lippen door vermeld je dat jouw pekelfiets te koop is...

Indien het echt nee is... pleurt op met je verhaal... :+


ps... ik zag van het weekend een motorrijder op de A15 rijden, die zijn uitlaat hing er naast en sleurde vrolijk mee over de grond... hij ging de vluchtstrook op, dus ik hoop dat ie nog rijdend thuis is gekomen. Hij had geen sticker dus ik ben niet gestopt...

Logisch da'k niet gestopt ben... d'r waren nog tig andere motorrijders bij...

Zo, ook m'n zwetsverhaal weer kwijt... :+

:^ je hebt helemaal gelijk. kon niet zien of ie een MF sticker had, maar helaas kan ik nu m'n verhaaltje er niet meer af pleuren. sorry. mijn excuses.

ga maar weer wat nuttigs doen.

geen reacties meer graag. dank u voor uw medewerking. voor wie het lef toch heeft, succes ;)
 
Laatst bewerkt:
o ja, voor de liefhebbers. ik was gisteravond ff langs de A7 gereden om op een rustig stukje weg een filmpje van m'n XJ te maken en zag toen die BMW staan.

voor diegene die uiteraard graag het filmpje willen zien. hier is tie. veel plezier met kijken _O-



Eerst een dom start post en nu dit filmpje... :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan