gespot. triest gezicht

moraal? voor de domme onder ons :+

mooie dure BMW staat stil en ouwe R1 (roestbak 1steklas) rijdt nog steeds.

let wel. hoop dat die BMW-eigenaar alleen maar een lege tank had en meer niet.

Hmm, de XJ550 is ineens gemetamorfoost naar een R1 :?


Kijken hoe ver jou XJ/R1 nog komt met een lege tank.....


[me="Dropje73"]vind het maar 1 groot onzin-verhaal[/me]
 
moraal? voor de domme onder ons :+

mooie dure BMW staat stil en ouwe R1 (roestbak 1steklas) rijdt nog steeds.

Ik heb je quote even ingekort en wil de moraal graag aanpassen naar AFGUNST nadat ik dit gelezen heb....

Je idyllische laatste zin komt namelijk ontzettend gemaakt over.
 
nu ga ik 'm ophalen, als ie er nog staat. ben wel benieuwd. wie weet was ie gestolen
 
Hmm, de XJ550 is ineens gemetamorfoost naar een R1 :?


Kijken hoe ver jou XJ/R1 nog komt met een lege tank.....


[me="Dropje73"]vind het maar 1 groot onzin-verhaal[/me]

als mijn tank leeg is, zet ik 'm op reserve en rij dan zo snel mogelijk naar de pomp
 
Whahaha man man man ...... wat maakt iedereen zich toch druk om niets , ga lekker door met
filmpjes posten of toppics openen , ik vind het wel Lache hoor Johja
 
:^ je hebt helemaal gelijk. kon niet zien of ie een MF sticker had, maar helaas kan ik nu m'n verhaaltje er niet meer af pleuren. sorry. mijn excuses.

ga maar weer wat nuttigs doen.

geen reacties meer graag. dank u voor uw medewerking. voor wie het lef toch heeft, succes ;)

Ik loop net tegen dit topic aan, prachtig _O-

Maarehm, als je geen reacties wilt.. waarom dan een topic openen?

Ow sorry, nou had ik het lef te reageren :+
 
Ja, de eigenaar van die BMW meldt zich. :W

Die BMW stond op die plek omdat ik er moest zijn. Kennis van me woont daar in de berm namelijk.
Moest nog lachen. Mijn rode beemer staat voor €150,- te koop; zie ik jou op dat protserige ding ter waarde van maar liefst €175,- aan komen tuffen. Dacht nog "op mijn BMW'tje dat te koop staat voor €150,- kom je d'r ook best".

Vond het alleen een beetje gay om daar nu speciaal een topic voor aan te maken. O-)




:+
 
Laatst bewerkt:
leuk geprobeerd Spartamethulpmotor, maar d'r woont helegaar niemand. vroeger woonde daar eentje met een stacaravan tussen de 2 viaducten.

btw. de chips en bier kunnen weer in de (koel)kast. motor is gestolen. ik had er nog wel een briefje op gelegd met de melding dat ik de eerst vinder was en de motor de volgende dag zou gaan ophalen, maar helaas, iemand anders kon er niet met z'n grijpgrage handjes vanaf blijven :+

ach, hoop dat het de rechtmatige eigenaar is geweest. volgende keer zou ik (als ik hem/haar was) die motor niet meer zo alleen achter laten. kan ik met m'n ouwe Jappenzooi wel makkelijk doen, maar zo'n BMW?

helaas. m'n kans om goedkoop aan een BMW komen is verkeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan