gespot. triest gezicht

Oh nee?
Je valt op en dan snuffel ik altijd even verder. Zo zag ik dat je 2 accounts hebt. Zie je mailbox. })

tja, lang, heel lang geleden daar ook al eens op attend gemaakt en als jullie daar dan nix aan doen, tja.

sindsdien gebruik ik alleen nog maar deze. die andere weet ik niet eens meer, dus beter jullie werk doen :+
 
Ja, de eigenaar van die BMW meldt zich. :W

Die BMW stond op die plek omdat ik er moest zijn. Kennis van me woont daar in de berm namelijk.
Moest nog lachen. Mijn rode beemer staat voor €150,- te koop; zie ik jou op dat protserige ding ter waarde van maar liefst €175,- aan komen tuffen. Dacht nog "op mijn BMW'tje dat te koop staat voor €150,- kom je d'r ook best".

Vond het alleen een beetje gay om daar nu speciaal een topic voor aan te maken. O-)




:+
_O- _O- _O-
 
TS is gewoon een droogkloot eerste klas... is toch mooi... *D en de rest allemaal huillie huillie piep piep doen ;( , mhuhahahaha :W })
 
Pfff Michel .... Is toch niet zo moeilijk te begrijpen ... of voor jou wel ???
Zal ik het maar ff vertellen dan .... dat iedereen blijft reageren op dit topic , leuk toch ??
 
gespot-triest gezicht.

Gister hier in Nijkerk een kerel gespot die een zwarte Honda CBR aan het duwen was. maakte zulke vreemde rammelgeluiden dat er meer aan de hand was dan benzine op vrees ik.

Nijkerk represent, yo! Of zo iets.

Gisteren zag ik ook een motor op de vluchtstrook staan. Nog de hele weg gekeken of ik niemand zag lopen die een lift wou, maar niks gezien.
 
Wist je dat een garnaal zijn hart in zn hoofd heeft zitten?
En dat een cavia 175x per dag poept?

Ik wist verder niks nuttigs aan dit topic toe te voegen!
 
Voor die XJ bij inleveren van het kenteken bij een sloop heb je nog meer......
Voor de rest gaat dit hele topic nergens over, maar zal wel aan mij liggen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan