GETUIGE? zaterdag 21 mei St.Vith neef verongelukt

Damn, ben net thuis en dit is de 2de keer dat ik dit bericht tik binnen 5 minuten.

'(


Geconduleerd,

Familie, vrienden en kennisen heel veel strekte in deze moeilijk en donkere dagen.

'( '( '(

Rust zacht ....
 
heel veel sterkte in de aankomende tijd, helaas kan ik geen info bieden over het geen. weer een mede weggebruiker '(
 
Gecondoleerd, heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaande en vrienden
 
gecondoleerd

heel veel sterkte aan iedereen die hem heeft mogen leren kennen
 
Sterkte er mee, en ik hoop voor je dat er snel wat meer duidelijkheid komt.

Over je vraag:
Als er geen obstakels ect in de buurt zijn, is er maar 1 opject dat hele vieze verwondingen kan aanrichten, en dat is je eigen motor. Natuurlijk denk je in zo'n geval als deze meteen aan een aanrijding, maar daar zijn dan meestel wel sporen van.
klopt wat je zegt.
Ik heb met mijn broer daar over proberen te praten maar dat lukt nog niet zo best. Straks misschien na de begrafenis....
 
Mijn oprechte deelneming

Damm :X woorden ontbreken me ff ;( ;( ;(



heel veel sterkte en suc6 met het achterhalen van de toedracht

en ik hoop dat je zelf nog veel plezier in het :] heb

Ik beleef zelf veel plezier aan mijn Italiaans ros. Heb hem gisteren eens extra de sporen gegeven......
 
Dit is vanavond al het 2e bericht van een verongelukte motorrijder dat ik lees.
Wat kan ik zeggen....
Mijn deelneming bij dit verlies, voor jou en natuurlijk voor je broer, die zijn zoon weg kan brengen.

Als ik je beginpost lees moet ik sterk denken aan doorrijden na een ongeval......
Succes met het achterhalen van de ware / juiste toedracht van het ongeval.
Hopelijk maakt het kennen van de waarheid het verwerkingsproces minder moeilijk.
 
Gecondoleerd, succes met het verwerken '(








Wat is een high- sider nu weer?

Jij weet niet wat een high-sider is...?
Kijk je nooit naar de wegrace GP's...?.

Als je bij het uitaccelereren van een bocht te snel op het gas gaat kan het gebeuren dat je achterwiel wegbreekt. Draai je dan, vanuit een schrikreactie, het gas dicht zal het achterwiel op een gegeven moment weer grip hebben en de wegbreekactie zal abdrupt gestopt worden waardoor jij als het ware van je machine weggeschoten word en met een sierlijke boog vlieg je dan door de lucht....snappie..?. High-sider.....hoogvliegen...!!
 
mischien een technisch probleem aan de motor plotseling? bij zware ongevallen komt de technische dienst van de politie vaststellingen doen en maken daar een
compleet verslag van. staat van de weg,omstandigheden, staat van het voertuig enz
als je dat verslag niet zelf krijgt kun je via je advocaat dat wel inkijken en kopies krijgen. dit gaat dus ook over een ongeluk in belgie wel met een tegenpartij maar dat maakt niet uit.
voor de rest veel sterkte idd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan