getuigen gezocht motorongeval 17-12-13 17:15 A28 thv Zeist

Als je vriendin in het gelijk gesteld wordt, zou je dan ook niet aangifte kunnen doen tegen de automobilist vanwege valsheid in geschrift ofzo? Helemaal als je getuigen hebt die haar verhaal kunnen bevestigen.

Hij legt bewust een valse verklaring af om er zelf financieel gewin bij te behalen.
Nee dat zal niet gaan, als jij bekent dat je roze olifanten ziet vliegen dan ben je weliswaar geschikt voor een psychiater maar dat is geen overtreding
 
Had al zo'n vermoeden dat het zoiets zou worden als "mijn gevoel is dat het zus of zo gebeurd is" of "ik heb dat zo ervaren".
 
Ik kom het topic nu pas tegen helaas ben ik ook geen getuige maar ik kwam er langs een half uurtje later ofzo (er stond een ambu en een blauwe motor) koude rilling op mijn rug ik heb al een hele tijd lopen zoeken wat er was gebeurd.
Extra vervelend voor mij was het feit dat ik daar 10 december mijn motor op de grond had gelegd.

Veel sterkte voor je vriendin
 
Tsja het is triest dat de politie niet komt zelfs al zijn er gewonden. Ik vraag me af wat dan wel ernstig is?
De koekblikker heeft straks alleen schade in zijn no-claim, terwijl die eigenlijk ook een forse boete moet krijgen voor de verkeersovertreding die hij heeft gemaakt. Misschien dat een halfjaar niet mogen rijden ervoor zorgt dat die voortaan eerst kijkt voordat die van baan wisselt.

In elk geval sterkte voor je vriendin en succes met het verhalen van de schade.
 
Van baan wisselen en daarbij een ander hinderen of in gevaar brengen is gewoon verboden. Staat een boete van €220 op. Maar hier heeft die daadwerkelijk iemand aangereden en dat zou zwaarder moeten wegen. Dergeliijke bestuurders maken het verkeer onnodig gevaarlijk.
 
Vorige week eindelijk een schade expert langs geweest.
En vandaag bericht dat de tegenpartij geen schuld erkend.
Wij moeten nu aantonen dat de andere partij van rijbaan wisselde.

Kortom.. tip mocht je ooit omver worden gereden... zorg dat je het adres krijgt van de auto achter je hoewel je daar niet aan denkt als je op de grond ligt :(
 
Koop een supersoaker, vul m met wat bijtend/corrosief spul en rijdt een keertje langs het adres van de autobezitter. Oh, maar wel eerst even via zomoto.nl even checken, het geen leasebak is.. Zij jouw naaien ivm no-claim, jij hen 3x zo hard terugnaaien..

Oh, wacht dat mag niet :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan