Gevallen, help me! kosten gevraagd

SH*T, alweer een......

Nog effe en we gaan met nummers werken hier ;(

Wat betreft je stuur moet je idd effe kijken naar de \"stootblokjes\" en dergelijke. Bij mij was ie ook afgebroken maar toen kon mijn stuur dus wel gewoon beide kanten even ver (lees tegen tank aan). Als je staal hebt kan je misschien nog iets lassen.

Iig suc6 met de wederopbouw.....
 
Net gevallen...

Tegemoetkomende auto reed erg links zodat ik de
bocht niet goed kon ingaan, reed 90-95, haalde de
bocht niet, richt op om te remmen, berm in...
vervolgens zie ik 17.000 gulden spaargeld
voor me uitglijden.. ;( (en deze tranen zijn echt...)

Geen hond die stopt :j en heb iemand staande gehouden
om te helpen mijn groene liefde onder het prikkeldraad
te halen...

Schade :

- helm kapot
- jas met ervaring

- voorspatbord stuk
- vookuip (gedeelte om de koplamp, heet dat voorkuip)
krassen aan linkerkant
- linker kuistuk aan gort
- stuur in tank geslagen
- koppelingshandel
- een of ander deksel van het blok vol krassen
- sissybar en knipperlicht.
- versnellingspook

paar kleine dingen dus die wel te overzien zijn, maar
wat kosten die kuipdelen me en wat betekent het
dat mijn stuur nu verder naar links dan naar rechts
kan?

Please zeg me dat ie niet total loss is...

En bespaar me de flauwe geintjes voor vandaag maar...
\ '(
Kut voor je :(
Ik ken het gevoel en ook met dezelfde motor.
Alleen ik had de rechter kant beschadigd en niet zoveel kapot als jouw.
Kuipdeel links gespoten en bestickerd rond de 800 piek
Topkuip gespoten en bestickerd rond de 800 piek.
Moet je gewoon laten zitten heb ik ook gedaan.
Tank nieuw en gespoten en bestickerd ronde 1400 piek.
Maximum heeft een goedkoop adres om je motor helemaal te laten spuiten :}
Koppelingshendel rond de 100 piek.
Spiegel per stuk 130 piek.
Dat gaat je heel wat centjes kosten \ '(
Zonde van zo\'n mooie groene kawa ;(
Succes en beterschap :)
 
NEE heb je.


JA kan je krijgen!

Da\'s waar, maar ik wil Paul niet blij maken met een dooie mus. De kans lijkt me niet erg groot. In ieder geval ff de mogelijkheden nagaan bij de rechtsbijstand.

Op dinsdag 26 februari 2002 19:31 schreef AcXeller het volgende:
...Als je staal hebt kan je misschien nog iets lassen.

De mijne heeft al een Alu frame, de nieuwere ook allemaal.



BTW Ben hier nu niet echt een brenger van goed nieuws. Maar vind het hele gebeuren dus wel gewoon heel erg k*t voor Twisted.
 
Goed, de eerste schrik is eraf...

Begin nu te beseffen dat ik er zelf goed
ben afgekomen en dat dat het meest waard is.

ff naar de vork gekeken en die is nog recht.
Ook die pinnen die het eind van de stuuruitslag
bepalen zitten er gewoon nog op en zo, misschien is alleen de linkerstuurhelft dus verbogen
(moeilijk te zien op het oog), of kan het nog iets anders zijn?


Ja, waarborgfonds zal niks opleveren, rustige
weg, alleen die auto en ik..
Later dus nog een paar auto\'s die voorbij reden.
Juist ja... VOORBIJ :j :j

Met alleen een nieuw schakelpedaal is het al
weer rijdbaar, dus dat valt mee.
Voor de rest de komende maanden bellen en
zelf klussen...
Wat dat betreft heb ik niet zo veel haast als
me dat veeeel $$$ kan besparen.

Bedankt iedereen voor jullie reacties, tips en
op/aanmerkingen!

:)
 
Damn, ik leef met je mee man! ;(

Maarreh, hoe ben je verzekerd? WA+

Kun je dat ding niet bij vriend in ze garage zetten en bij politie opgeven dattie gestolen is?

Of in een bocht gooien, en een vriend met en ouwe auto met al wat krassen erbij zetten, foto\'s maken en volhouden dat hij je heeft aangereden, laat zijn verzekering betalen en geef die vriend even een paar honderd gulden als dank voor de moeite.

Of gooi zelf een lading olie op het wegdek daar in de bocht, en laat dan het waarborgfonds betalen.

Nah ja, ik bedenk ook maar wat (foute!) zaken waarmee je misschien wat geld kunt krijgen, uiteraard is het niet echt legaal wat ik voorstel.

Heel veel succes ermee, en wees blij dat je zelf niks hebt, da\'s onbetaalbaar!!!
 
Damn, ik leef met je mee man! ;(

Maarreh, hoe ben je verzekerd? WA+

Kun je dat ding niet bij vriend in ze garage zetten en bij politie opgeven dattie gestolen is?

Of in een bocht gooien, en een vriend met en ouwe auto met al wat krassen erbij zetten, foto\'s maken en volhouden dat hij je heeft aangereden, laat zijn verzekering betalen en geef die vriend even een paar honderd gulden als dank voor de moeite.

Of gooi zelf een lading olie op het wegdek daar in de bocht, en laat dan het waarborgfonds betalen.

Nah ja, ik bedenk ook maar wat (foute!) zaken waarmee je misschien wat geld kunt krijgen, uiteraard is het niet echt legaal wat ik voorstel.

Heel veel succes ermee, en wees blij dat je zelf niks hebt, da\'s onbetaalbaar!!!


Dat was natuurlijk ook het eerste waar ik aan
dacht..

KUT! niet verzekerd! Maar wat als... })

Ik kan hem met slot en al midden in de stad zetten
en binnen een uur is ie weg...
De kleine lettertjes maar eens nalezen of ie in
de stad ook ergens aan verankerd moet zijn.

Maar eerst maar eens fatsoenlijk inventariseren.

Met wat contacten hier en daar moet het te
overzien zijn..
 
Dat was natuurlijk ook het eerste waar ik aan
dacht..

KUT! niet verzekerd! Maar wat als... })

Ik kan hem met slot en al midden in de stad zetten
en binnen een uur is ie weg...
De kleine lettertjes maar eens nalezen of ie in
de stad ook ergens aan verankerd moet zijn.

Maar eerst maar eens fatsoenlijk inventariseren.

Met wat contacten hier en daar moet het te
overzien zijn..

en dan komen ze hier achter deze praktijken (bijv. door deze berichten te lezen) en dan krijg je helemaal nix en dan is het niet *D maar :( |(
 
en dan komen ze hier achter deze praktijken (bijv. door deze berichten te lezen) en dan krijg je helemaal nix en dan is het niet *D maar :( |(


Ja, pcies...maar de trucendoos is nog niet leeg.

Maar eerst heb ik heb al wat mailtjes de deur uit
gedaan voor nieuwe onderdelen en nu maar wachten...
 
Tering man hee, wat een zooitje hier op het forum, de een na de ander glijdt onderuit.
Sterkte met het opkanppen Paul, je had hem jnog niet zo lang begreep ik?? \ '(
 
Ik wil geen advocaat van de duivel spelen. Maar ook het waarborgfonds zal hier weinig aan betalen. Zij zullen het waarschijnlijk als een rijdersfout aanmerken. Zoals Paul schrijft, is het gewoon domme pech. Auto iets over de as van de weg, is heel wat anders als finaal van de weg rijden. Jammergenoeg zijn alle getuigen doorgereden.

Getuiogen heb je toch met hopen?! (\'k geloof dat we ruim 100 actieve leden hebben hierzo!)

Of MOET er aangifte van gedaan worden bij politie. En zelfs dan vind je nog wel een getuige toch? Natuurlijk.. je zit het beoltje dan wel te bedriegen maja.. \"ik eerst\" denk\'k altijd maar en zo zijn er vast meer.
 
maak je niet druk...je stuur is nix mis mee zoals ik het zo hoor...is puur en alleen de clipon, die beschadigt als eerste...kost je 50 euro..kuipdelen haal je gewoon imitatie...laten spuiten, ruitje...valt mee allemaal....alleen je tank...daar durf ik nix over te zeggen...zou ik moeten navragen voor je
 
Mijn motor heb ik idd nog niet erg lang,precies 5 weken en 2200km heb ik hem...

Idd WA+ verzekerd omdat het anders erg duur zou
worden..en vallen...neuhh...ik rij toch voorzichtig |(

Ben al blij dat het geen total loss is...zo
te horen zit het met het stuur/vork wel goed
en dat was mijn grootste zorg..
 
De optie

Quote Revolution
Kun je dat ding niet bij vriend in ze garage zetten en bij politie opgeven dattie gestolen is?


Lijkt me niet dat je met dit soort dingen moet gaan beginnen.
Het is natuurlijk onzettend kut dat je motor kapot is en dat de verzekering het waarschijnlijk als een 1zijdig ongeluk zal zien

Maar het opgegeven van een motor als gestolen is toch wel het laagste wat je kunt doen.

Door dit soort praktijken gaan de verzekeraars wel moeilijker doen met uitbetalen !!!
De mensen waarbij de motor echt gestolen worden zijn daardoor ook nog eens de lul (zoals in eerste instantie bij The Saint)
 
De optie

Quote Revolution
Kun je dat ding niet bij vriend in ze garage zetten en bij politie opgeven dattie gestolen is?


Lijkt me niet dat je met dit soort dingen moet gaan beginnen.
Het is natuurlijk onzettend kut dat je motor kapot is en dat de verzekering het waarschijnlijk als een 1zijdig ongeluk zal zien

Maar het opgegeven van een motor als gestolen is toch wel het laagste wat je kunt doen.

Door dit soort praktijken gaan de verzekeraars wel moeilijker doen met uitbetalen !!!
De mensen waarbij de motor echt gestolen worden zijn daardoor ook nog eens de lul (zoals in eerste instantie bij The Saint)

:^ ennuh Saint? heb je de kicxstart gelezen? Bij MAG hadden ze nog niet door dat alles toch nog is goedgekomen.
Stond een stukje in over de gestolen VFR.
 
Op dinsdag 26 februari 2002 23:50 schreef Ohjajoh het volgende:
3)Ik verkoop mijn motor nu, en koop volgend jaar een Ducati 748, Kawasaki ZX12R of Yamaha R1. Ik ben dan klaar met mijn studie en hoop te gaan werken.

Heb je een optie op een wereldbaan genomen?
 
:( :(

Waarom lijkt het of al die idiote automobilisten nooit stoppen als een motorrijder onderuit gaat? Allemaal stront in hun ogen ofzo? :(

Heel veel sterkte ermee, ik weet hoe erg het is om schade aan je motor te hebben. Wees in ieder geval blij dat je zelf niks hebt.
 
Op dinsdag 26 februari 2002 19:40 schreef Daniel Leenders het volgende:Kut voor je :(
....
Zonde van zo'n mooie groene kawa ;(
Succes en beterschap :)

:^

Zwaar klote voor je ;(
k hoop dat jij en je "groene liefde" er weer snel boven op komen!
 
Als je echt veel schade hebt loont het de moeite eens op wat duitse sites te kijken voor een schade motor. Soms heb je geluk en vind je er eentje met goede blok/bak schade. Als je dan iemand hebt met een busje, hoef je het ding ookniet in te voeren. (Eigenlijk wel maar niemand die in dat busje kijkt) Frame kun je alleen niet gebruiken.

Verder SUcces gewenst. Ik weet hoe het voelt, heb de mijne eind september, van het vorig jaar, Op z'n kant gelegd bij de Nurnburg ring.
 
Ik heb het ook een keer gehad, een bmw die pist off op me was, zijn auto voor me zet en vol in de remmen gaat,. ik op mijn gezicht hij ervandoor...
afschieten dat soort idioten...

In ieder geval je stuur, bij de magna heb je een stabilisatie blokje, als je die hebt kijk of die nog heel is....

haal vervolgens al je bouten los van je voorstuur , en lijn je stuur opnieuw uit door je wiel tussen je benen te zetten...
alles vast zetten, nieuw stabilisatie blokje en klaar...

kan nl. zijn dat je poten een beetje gedraaid zijn (had ik)

Ik hoop voor je dat dit helpt,.. bij mij werkte het... ik heb er een monteur nog een keer naar laten kijken en die vertelde mij dat het prima was...
 
Terug
Bovenaan Onderaan