Gevallen wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan hem toch ook binnenstebuiten aandoen.
Dan komen er in ieder geval geen gaten in de poserkant.
hmmmm, dit is helemaal geen gek idee! En als je dan ook de motor opvangt tijdens een glijpartij heb je EN geen schade aan je dure pak EN geen schade aan je motor!!!! *O* *O* *O*
 
je kan beter ook je motor thuis in de garage laten staan en gewoon heel hard gaan rennen en 'vroeeemmmmmmm' roepen.
 
Nah vind dat ie ergens wel gelijk heeft. Snap goed dat die jongen blij is dat z'n leren pakkie niet beschadigd is, en kleine schrammen helen na verloop van tijd. Ga ervan uit dat t niet een 100-bocht was.. O-)

Maar daarnaast, tja je koopt t ergens voor! Moet zelf toch ook bekennen dat ik tijdens een lichte botsing met het koekblik liever mn rib kneus, dan dat de airbag springt, onbetaalbaar. :P

Maar goed, vrijdag *O* *O*
 
Zeg je nou serieus gelukkig had ik mijn motorpak niet aan..? Waar heb je dat ding anders voor...

Het belangrijkste is altijd jezelf, de motor is vervangbaar...

Qua onderdelen, probeer eens motorsloop.com of mega-moto.. en anders zo'n hongkong setje van ebay, kwaliteit schijnt te verschillen per verkoper..

Wonden genezen weer, schade aan je pak niet, ik ben het met hem eens....
:+
 
...

gelukkig had ik mijn motorpak niet aan (was nogal een duur pak).

...
Past in het volgende rijtje:
Gelukkig ben ik vandaag niet gaan rijden (benzine is nogal duur).
Gelukkig heb ik vandaag niet gegeten (eten is nogal duur).
Gelukkig keek ik vandaag naar een uitgeschakelde TV (stroom is nogal duur).

Vraagje aan TS: Waarom héb jij eigenlijk een motorpak?
 
ik rij op een suzuki gsxr600 uit 2003, helaas ben ik vandaag onderuit gegaan in een bocht (hij gleed ineens onder me weg!) de motor heeft nogal wat schade, gelukkig had ik mijn motorpak niet aan (was nogal een duur pak).

mijn rechter grote kuip, rempedaal en remhendel zijn kapot. nu vroeg ik me af waar ik deze het beste kan kopen? hoe is de kwaliteit van immitatie spul?


Rechter grote kuip : http://motoren.marktplaats.nl/onder...m6tzP9yz6Y+fzDOzMWAZ+v1y9moWlH&fta_ind=8&fs=1

Remhendel : http://motoren.marktplaats.nl/onder...wfrySwN+D3f3kFtoR0fzx+Afc/WAY=&fta_ind=1&fs=1

Rempedaal : http://motoren.marktplaats.nl/onder...BXoE+//ECZFHg/fF4AsYZX34=&fta_ind=2&df=1&fs=1



Effe vragen of deze op jouw bouwjaar Gixxer past en kopen maar.

Kijk ook effe hier : kuipdelen kuipen kuipset kappenset kuipsets kuipwerk voor Honda Yamaha Kawasaki Triumph Ducati Suzuki



gelukkig had ik mijn motorpak niet aan (was nogal een duur pak).


-O- -O-













gelukkig had ik mijn motorpak niet aan (was nogal een duur pak).


B|









gelukkig had ik mijn motorpak niet aan (was nogal een duur pak).


|( |( |( |( |(
 
Past in het volgende rijtje:
Gelukkig ben ik vandaag niet gaan rijden (benzine is nogal duur).
Gelukkig heb ik vandaag niet gegeten (eten is nogal duur).
Gelukkig keek ik vandaag naar een uitgeschakelde TV (stroom is nogal duur).

Vraagje aan TS: Waarom héb jij eigenlijk een motorpak?
omdat dat vet bruut staat toch? JIj niet? ;)
 
Hoe erg het ook is, ik geloof niet dat het bedoeld was als Vrijdag topic :+

2293680213_7e240def30.jpg

628x471.jpg

medium.bmp

flabbergasted%5B1%5D.jpg
 
Hartelijk dank aan de heer Jonathan van Fleppenkerkersteijnweetikveel voor de nieuwe signature.
 
Laatst bewerkt:
Belgen zijn trouwens werkelijk waar allemaal knettergek. Sorry. Kan het niet anders maken.

Ik spraak ooit iemand die al meer dan 25000 km rondreed met plastic hoezen op de leren stoelen in zijn auto.
Hij had die spiksplinternieuw gekocht maar kon op deze manier zeker weten zijn interieur als nieuw houden.

|( |( |(

Ik zeg het je. Knettergek. Allemaal.
 
Belgen zijn trouwens werkelijk waar allemaal knettergek. Sorry. Kan het niet anders maken.

Ik spraak ooit iemand die al meer dan 25000 km rondreed met plastic hoezen op de leren stoelen in zijn auto.
Hij had die spiksplinternieuw gekocht maar kon op deze manier zeker weten zijn interieur als nieuw houden.

|( |( |(

Ik zeg het je. Knettergek. Allemaal.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
psies, wij zijn niet te beroerd om een nieuwe cent te maken hoor.

Die oude moesten we toch al aan Brussel geven.
 
hallo ik snap hier niets van wat jullie allemaal bedoelen?

menso bedankt voor de hulp! helaas heb ik geen gele suzuki maar een wit blauwe. ik heb wel de adverteerders een mailtje gestuurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan