Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vanaf stationair al een belevenisHeb heerlijk gereden was na 5 min al helemaal “mijn” motor , ik hou echt van die no bullshit motoren. Maar wel respect hebben voor de koppeling en de gashendel want het is een lekkere “stier”
En aan alle mensen hier, bedankt voor de nuttige tips. Ik heb dus naar aanleiding van jullie een daytona 595 (955i) proefgereden, deze RSV en een ZX9R. De laatste reed ook erg goed maar pas kicken als je hem inderdaad helemaal opentrekt, ziek snel. Maar die RSV is ook leuk op lagere snelheden. Het “BRROAAP” gevoel
ik wil er niet van af maar leeftijd van 73 jaar begint een rol te speleniedereen wil van zn VTR af lijkt het wel
Maar bedankt voor het aanbod, het zijn wel bijzondere kleuren…
Deze motoren gekozen omdat jij naar wat oudere bouwjaren op zoek was.Waarom niet?
De motoren die je aanraadt zijn bekend om hun woeste karakter?
Waarom zou je deze aanrijden voor erbij?
Heb zelf de R1 2002/2003 gehad, en de zx10r 2006-2007 en de leuzen 'tam' en 'liniair' zijn heel relatief.
Het zijn gewoon motoren met een typisch 4 cilinder karakter: zeer sterk onderin en vanaf 6-7 k rpm krijg je een raket in de anus.
Dit is echt de grootste onzin, en helaas vaak gehoord, die R1 loopt door tot 12000 toeren, dan moet je inderdaad niet gaan harken rond de 4 a5k toeren nee.Dat laatste klopt, vanaf 6-7k gaat het serieus hard, maar daar onder zijn ze gewoon niet 'zeer sterk'. Ik kan mij herinneren ooit samen met een maat op een Fireblade de Stelvio gereden te hebben. In vergelijking met mijn oudere SV met 'maar' 120pk kwam hij niet omhoog op normaal toerental. Als vervanger voor de SV een 1000sx gereden, zelfde verhaal.
Als je koppel wilt, geen 4-in-lijn nemen. (Hayabusa uitgezonderd, wát een blok is dat!)
Hallo, TS heeft al een motor gekocht, hier is niets meer te winnenDit is echt de grootste onzin, en helaas vaak gehoord, die R1 loopt door tot 12000 toeren, dan moet je inderdaad niet gaan harken rond de 4 a5k toeren nee.
Maar jij wint het in de verste verte niet met je SV, never nooit, maar inderdaad wel even terugschakelen en lekker boven de 8000 toeren gaan rijden, daar is die ook voor gemaakt