goeie deal??

Bramsel

MF'er
1 okt 2002
196
0
Den Haag
kan een suzuki gs750 uit 1978 kopen voor 250 euro. kunnen mensen me adviseren of het een goede motor is, genoeg literatuur over is en of het uberhaupt dus wel de moeite waard is?
bij voorbaat dank. ben echt benieuwd..heb zelf zoiets van..voor dat geld kun je een motor bijna niet laten staan.
 
hijs uit '78, das wel aardig op leeftijd, maar voor 250 pleuro........
Gewoon doen, desnoods is het alleen maar om ervaring op te doen om te knutselen aan de fiets :)
 
Kopen, niet twijfelen. Zelfs al draait ie van geen kanten: heb je leuke hobby.
Heb ooit ook eens heel veel geluk gehad: kon een CB400 kopen voor wat nu 375 euro zou zijn. Die motor was heel goed onderhouden: was van een dame die vroeg weduwe was geworden en na maanden van rouwen een aantal pijnlijke herinneringen zo snel mogelijk de deur uit wou. Geld speelde voor haar geen rol en ze had dan ook helemaal niet geïnformeerd hoeveel die motor waard was. Ik heb 'em nog en hij draait nog altijd als een spinnende kat.
 
Voor dat geld wil ik hem ook wel ophalen, voor zo'n bedrag kan toch niets mis gaan?
 
Waardeloos, slechtste motor ooit gemaakt en vanaf het moment van 1e levering al de meest onbetrouwbare motor ooit gemaakt. Nooit aan beginnen. Niet doen.
Niet aan literatuur van te vinden. Geen onderdelen meer voor te krijgen, al jaren niet meer. Vreemde ondoorgrondbare techniek en problemen te over waar niemand ooit uitkomt.

Als ik jou was zou ik er echt niet aan beginnen.

Als ik mij was zou ik graag weten wie 'm voor die prijs te koop heeft staan. O-) :X :+
 
nou zeg baksteen..klinkt goed...of wil je hem gewoon van me overkopen...heb hem nog niet hoor..als ik hem heb laat ik jullie weten of het een kat in de zak is of dat er nog echt ook wat van te maken valt.

wil hem voornamelijk gaan gebruiken in de winter. rijden, beetje sleutelen, rijden. laat ik mijn honda shadow 600 hele winter in stalling staan, roest die ook wat minder.

heb vorig jaar ook al leuke honda cx500 gekocht voor 175 euro..maar daar moet ik nog aan beginnen..ding wil niet eens starten..
 
heb vorig jaar ook al leuke honda cx500 gekocht voor 175 euro..maar daar moet ik nog aan beginnen..ding wil niet eens starten..


Niet slecht, op een of andere manier schijn je dus een neusje te hebben voor dit soort koopjes. Niet twijfelen dus, direct doen.

Veel sleutelplezier (en vergeet de benzine niet...) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan