GPZ 750/900/1000/1100 liquid cooled topic

KwaSuz

MF veteraan
20 aug 2006
4.847
32
46
Almere
#53
Als je een zzr1100c voortandwiel gebruikt kom je niet weg met een standaard gpz achterbrug :N met een zx10 (88/89) 530 tandwiel wel.
 

KwaSuz

MF veteraan
20 aug 2006
4.847
32
46
Almere
#56
Kleurstelling is ook gaaf :Y
Setje zwarte 17" velgen, vorkpoten en schetsplaten zwart coaten.... :9~

Oh en het zadel .... :N zal vast lekker zitten (corbin?) maar met die rooie biezen is het too much...
 

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.373
6
#58
Iemand nog belangstelling voor een 4in1 verchroomd stalen bochtensysteem voor een Gpa900r?
Noem maar een nette prijs. O-)
 

GenesiZ

MF veteraan
10 apr 2003
8.208
8
35
Spijkenisse
Bezoek Site
#60
Ik ga het topic volgen, ik zit ook een beetje op een GPZ900R te azen! Goedkoop in aanschaf, leuk te verbouwen en toch een wat rechterop zit dan een echte racer voor een langere rit.
 

KwaSuz

MF veteraan
20 aug 2006
4.847
32
46
Almere
#61
Ter info:
het is ook mogelijk om een 17" voorwiel te monteren in een a1-a6 model.
Ik heb hiervan wel een beschrijving hoe je een voorwiel van een gpz500 passend krijgt.

Tevens een beschrijving hoe je een gpz600 achterwiel inbouwd, toch een dikkere band (160) met de ruimere keuze uit 17" met wat minder/eenvoudiger werk.

op verzoek kan ik deze wel doormailen :Y

Er zijn ook vervangende zwevende schijven verkrijgbaar van EBC ipv de vaste schijven voor de modellen a1-a6.
 
Laatst bewerkt:

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.373
6
#62
Ik ga het topic volgen, ik zit ook een beetje op een GPZ900R te azen! Goedkoop in aanschaf, leuk te verbouwen en toch een wat rechterop zit dan een echte racer voor een langere rit.

Zeker kwa lijn prachtige fietsen maar lekker vlot stuurwerk zit er niet in. :N
Heb zo'n fiets gehad maar vond het niks,maar goed,ieder zijn ding. O-)
 

KwaSuz

MF veteraan
20 aug 2006
4.847
32
46
Almere
#63
Tis geen Husky nee, maar dat moet je ook maar net willen ;)

Verder vind ik hem best sturen hoor :Y , tenminste in vergelijk met die andere lompe dingen die ik heb staan _O-

Of je kunt gewoon niet r..... :X _O- ;)



 

Dasimo

MF veteraan
5 nov 2006
1.104
3
55
Hilversum
#64
Zeker kwa lijn prachtige fietsen maar lekker vlot stuurwerk zit er niet in. :N
Heb zo'n fiets gehad maar vond het niks,maar goed,ieder zijn ding. O-)

1985, supersportklasse, allemaal GSXR750's VFR's,FZ's, Gerard Flameling reed ze allemaal zoek op een standard Gpz750R. Je moet het ook kunnen he ;)
 
Laatst bewerkt:

Dasimo

MF veteraan
5 nov 2006
1.104
3
55
Hilversum
#68
~
Heb een Japanse website gevonden met een (foto)overzicht van alle modellen *O*

ff spammen :+


Goed overzicht :Y

Mocht iemand serieuze interesse hebben in deze lakset stuur me even een Pb.
Is in mooie conditie. Wel hier en daar een klein plekje.

Grtz!
 
Laatst bewerkt:

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.373
6
#69
Waar zit het missen van vlot stuurwerk dan in? Vering of missen van vermogen?

Te zwaar/te lange wielbasis/te grote balhoofdshoek.Vermogen is prima. :Y
Heben we het over redelijke standaard Gpz900r dan he.......als je een Speed Triple gewend bent en dan stap je op zo'n lomp ding dan vind ik het niks. :N
Maar das mijn mening........... O-)
 
Laatst bewerkt:

Dasimo

MF veteraan
5 nov 2006
1.104
3
55
Hilversum
#72
Te zwaar/te lange wielbasis/te grote balhoofdshoek.Vermogen is prima. :Y
Heben we het over redelijke standaard Gpz900r dan he.......als je een Speed Triple gewend bent en dan stap je op zo'n lomp ding dan vind ik het niks. :N
Maar das mijn mening........... O-)
Lomp ding? He, ga jij je mond eens spoelen! ;)
 

Dasimo

MF veteraan
5 nov 2006
1.104
3
55
Hilversum
#73

Ik ben gisteravond naar deze fiets wezen kijken met als doel hem op te pikken. Echter...heb hem moeten laten staan '(
Lakset was van slechte kwaliteit. Veel scheuren in de kappen/kuip, roest op de tank, uitlaat verrot en nog meer onvolkomenheden. In combinatie met de hoge kilometerstand dus niet interessant.

Volgende keer beter....

Grtz

Robert
 
Laatst bewerkt:

Dasimo

MF veteraan
5 nov 2006
1.104
3
55
Hilversum
#75
En Jerryt maakt alles van ijzer , dat is toch ook zwaar !

Tuurlijk, en Jerryt weet denk ik ook niet dat de Triumph Daytona rechtstreeks is afgeleid van de Gpz900R. Zelfde rijwielgedeelte, achterbrug is bijna een 1op1 copy, zelfs het blok en carteropbouw is identiek aan de Gpz met het enige verschil 3 ipv 4 cilinders. Gewicht tevens nagenoeg hetzelfde :)
 
Laatst bewerkt: