Gran Premio de Jerez 22-24 april 2016

valt echt zwaar tegen,topmateriaal(zie binder) maar hij rijdt gèèn deuk in een pak boter.
hoop toch echt dat hij heel snel gaat leren,want anders is het snel voorbij met zijn carierre bij dit team.

Geen deuk ,......weet je wel wat een sterk veld het is in de Moto3 , is ff wat anders als de RBR cup , en bij het team zijn ze juist goed te spreken over Bo en het gaat echt wel goed komen met onze hollandse koele kikker ....dat is zijn voordeel. :Y
 
valt echt zwaar tegen,topmateriaal(zie binder) maar hij rijdt gèèn deuk in een pak boter.
hoop toch echt dat hij heel snel gaat leren,want anders is het snel voorbij met zijn carierre bij dit team.
Hij heeft een twee jarig contract.
Heeft misschien iets meer tijd nodig om het spel te begrijpen.
Binder heeft ook niet gelijk in zijn eerste jaar.
Top prestaties gereden.
En kijk nu eens
 
Hulde voor Binder! Bo daartegen valt echt dik tegen. Er zal ongetwijfeld een excuus zijn maar ik denk niet dat Ajo en KTM hier blij mee zijn.
Het ging de eerste GP veel te mooi.
Waarom gaan Bo en Binder niet weer samen de baan op in de training niet dat Binder dat nodig heeft maar Bo wel lijkt het. Dit komt niet goed zo.

Ja waardeloos.. kan Soppe niet gelijk doorstromen ofzo. Doe Bo maar zon mahindra..


Geef die jonge nou gewoon is tijd. Waar hij nu rijd wil niemand. Maar ze hebben steeds gezegd dat er geen verwachtingen zijn dit seizoen. Zijn teamgenoot eindigde in zijn debuut seizoen 21e...
 
Kwestie van observeren en leeen voor Bo en dan zal het toch wel goed moeten komen.

En wellicht moet hij gewoon een betere basis setting zien te vinden.
 
Ja waardeloos.. kan Soppe niet gelijk doorstromen ofzo. Doe Bo maar zon mahindra..


Geef die jonge nou gewoon is tijd. Waar hij nu rijd wil niemand. Maar ze hebben steeds gezegd dat er geen verwachtingen zijn dit seizoen. Zijn teamgenoot eindigde in zijn debuut seizoen 21e...

Tanx ....wou het net op gaan zoeken , daar kijken ze in het team ook naar denk ik , ik vind uitrijden al knap want zo maakt hij meer meters als proberen naar de punten te rijden en dan er alsnog afstuiteren , die punten komen vanzelf wel ....deed Binder ook in zijn eerste seizoen in de laatste GP's.
 
valt echt zwaar tegen,topmateriaal(zie binder) maar hij rijdt gèèn deuk in een pak boter.
hoop toch echt dat hij heel snel gaat leren,want anders is het snel voorbij met zijn carierre bij dit team.
Inderdaad. Maar ik heb weer veel geleerd,
dat zinnetje horen we nu al jaren van de Nederlanders in de GP. Na 1 of 2 jaar is het weer voorbij.
 
Luhti :o :o

Die hoeft vanavond niet mee te doen met de bingo. Al zijn geluk voor vandaag is opgebruikt :+
 
Lowes rijd zoals Aergerter een paar seizoenen terug, maar dan met betere resultaten. Mooi om naar te kijken inderdaad!
 
Dit is ook leuk.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan