Gran Premio de Jerez 22-24 april 2016

Hebben Rossi en Lorenzo van motor en pak gewisseld? :+
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Rossi, held! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hij laat gewoon de broekies ver achter zich. Tik hem aan, ouwe! :}
 
Weer saaie race. En Dovi.. hoeveel opeenvolgende pech heeft die gast.
Het resultaat hoor je me niet over klagen *O*
 
Foutloos van Rossi. Denk dat Lorenzo meer baalt als die de Ducati's hier bezig zag, dan van z'n 2de plek. Pol E en Smith rijden ook andersom als vorig jaar.
 
Dieptepunt Jerez: Ondanks het resultaat, by far the MotoGP Race. Daar zal je een kaartje voor gekocht hebben :z

Hoogtepunten:

4: Overwinning van, maar vooral in combi met de rijstijl van Lowes!
3: Overwinning van Brad Binder en vooral hoe: Echt klasse!
2: Overwinning van Rossi. Hij laat op een baan als deze wel degelijk zien, sneller te kunnen zijn dan Lorenzo en Marquez :}
1: Voor mij was het absolute hoogtepunt de kwalificatie van de Moto2: Man, man, man wat was dat mooi om te zien. Met de beslissing in de allerlaatste ronde van Lowes en ook weer met die rijstijl :}

P2 van Bulega en toch nog de P5 van Zarco waren ook fraai :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat is Lorenzo toch ook een arrogante debiel...

Marquez: die twee waren enorm snel, ik crashte drie keer bijna dus moest lossen..

Rossi: ik voelde me goed, de motor reed goed en het team heeft keihard gewerkt dus bedankt allemaal!

Lorenzo: het tempo lag niet zo hoog en ik had de wedstrijd met een grote marge kunnen winnen.

Tevens triest: niet applaudisseren voor Rossi, wat zullen ze blij zijn bij Yamaha.
 
Laatst bewerkt:
Wat is Lorenzo toch ook een arrogante debiel...

Marquez: die twee waren enorm snel, ik crashte drie keer bijna dus moest lossen..

Rossi: ik voelde me goed, de motor reed goed en het team heeft keihard gewerkt dus bedankt allemaal!

Lorenzo: het tempo lag niet zo hoog en ik had de wedstrijd met een grote marge kunnen winnen.

Tevens triest: niet applaudisseren voor Rossi, wat zullen ze blij zijn bij Yamaha.
:^ B|

"Jaaa op het rechte stuk maar 80% gas kunnen geven"... Nou, waarom zijn de topsnelheden dan vrijwel gelijk? :W
 
Laatst bewerkt:
Wat is Lorenzo toch ook een arrogante debiel...

Marquez: die twee waren enorm snel, ik crashte drie keer bijna dus moest lossen..

Rossi: ik voelde me goed, de motor reed goed en het team heeft keihard gewerkt dus bedankt allemaal!

Lorenzo: het tempo lag niet zo hoog en ik had de wedstrijd met een grote marge kunnen winnen.

Tevens triest: niet applaudisseren voor Rossi, wat zullen ze blij zijn bij Yamaha.

:^

"Ik had de wedstrijd met een grote marge kunnen winnen" _O-
Doe dat dan! Wie houd je voor de gek? :')
 
Lorenzo :r

Doet die gast bewust z'n best om als een zo'n groot mogelijke eikel over te komen?


Rossi was het hele weekend geweldig.
Net als Lowes
En Binder *O* van laatste naar eerste :}
 
Ja de motor en de banden reden net of de baan nat was met accelereren... beetje jammer
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan