Groeten we niet meer in 2010?

Hallo oma...

wel grappig dat het wel standaard lijkt dat je met een chopper altijd 2 dingen doet.
1 trek altijd een sacherijnige smoel.
2 zwaai nooit.

soms maak ik nog wel eens de fout om te zwaaien.. :-)

Ik rij chopper, met een grijns van oor tot oor en zwaai altijd! Soms ook (niet altijd zo bedoeld) naar sjonnies op scooters, Piaggio MP3's maar zeker naar elke andere motorrijder!
 
Deze week gezwaaid naar 4 vrienden van de polizei en er was maar 1tje die terugzwaaide :(

Erg irritant vind ik de 50cc wannabe SS "scooters".. ben er toch al 2x ingetrapt om te zwaaien naar ze :N :N
 
:W

Natuurlijk groet ik wanneer dat kan. Collega Ducatisten groet ik overigens uitbundig, een tic die al overgenomen begint te worden. Maar zonder meer, motorrijders zeker, de aankomende motorrijders (brommers in SS uitvoering, leuke dingen trouwens) wanneer zij dat ook doen. Ook motoragenten. Kom er wel eens een tegen die uitbundig thumbs up geeft, waarschijnlijk ook een collega Ducatist (kan me geen andere reden voorstellen O-) ).

Gewoon blijven doen mensen, is toch leuk.
 
Smorgens meestal niet omdat het dan toch haasten is voor iedereen en ik nog aan het wakker worden ben vermits ik nog maar 1 kop koffie op heb dan *D

S'avond groet ik , en in het weekend heel de dag door tenzij je in korte broek en sandalen rondrijdt :N

dus bij deze :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Dat heet cruise-control...

Shiiiit. Laat ik nou al een jaar lang op de linkerrijstrook groeten door gas te geven, koppeling in, en rechterhand omhoog. Muntje is nou pas gevallen hoe de anderen dat doen. _O-


Vergeleken met afgelopen winter zie ik meer mensen die hun rechterbeen omhoog doen als ze links langskomen.
 
Shiiiit. Laat ik nou al een jaar lang op de linkerrijstrook groeten door gas te geven, koppeling in, en rechterhand omhoog. Muntje is nou pas gevallen hoe de anderen dat doen. _O-


Vergeleken met afgelopen winter zie ik meer mensen die hun rechterbeen omhoog doen als ze links langskomen.


Ik heb geen cruisecontrol dus ik groet ook vaak door een been uit te steken.
Alleen als ik inhaal, naar tegemoetkomende motors ziet dat er nogal raar uit. :P

Doe ik overigens ook naar automobilisten die netjes voor me aan de kant gaan. :)

Verder naar alles en iedereen, choppers, bmw's, ss, sm, sommige brommers, politie....

Ben een vrolijk meisje. :+
 
Vorig jaar op m'n racer zwaaide iedereen al voordat ik ze had gezien :W

Dit jaar op de supermotard..? :N Denk dat iedereen me voor brommer-rijder aanziet tegewoordig :')
 
Vorig jaar op m'n racer zwaaide iedereen al voordat ik ze had gezien :W

Dit jaar op de supermotard..? :N Denk dat iedereen me voor brommer-rijder aanziet tegewoordig :')


Ander uitlaatje steken. ;)


"Mooi brommertje! "

BWOAAAAAAAAAAAAAAAP!

U zei? :+



Maar inderdaad, die SS en SM brommertjes zijn van een afstand haast niet te herkennen. :P
 
een aantal familieleden vind het maar zielig, dat zwaaien...
Ik zwaai bijna altijd..(ok soms kan ik ff het stuur niet loslaten en knik ik)
Het is toch tof dat wij motorrijders dat elkaar zo begroeten.
Op motorscooter volk en ruige chopper rijders (ehh Kcid1100c dan uitgezonderd) na , doet bijna iedereen groeten...da's toch gaaf...die blikkers doen niks en snappen de fun erachter niet.
 
Ik zwaai zoveel mogelijk, tot het punt dat ik voor een stoplicht de motor in de vrij zet om te zwaaien met links :S

Wel beetje irri als je er drie achter elkaar hebt die niet zwaaien. Of zoals gisteravond, als je de zwaaiarm maar net kan zien dankzij een zwart pak in een donker bos om 22.00 's avonds.


Zelfs in de auto heb ik de neiging om te zwaaien... foute auto ervoor ;)

full


Dus als iemand ooit in de omgeving Deventer / Apeldoorn een idioot ziet zwaaien uit een smerige golf 2 (dit vandaag en morgen dichter bij de grond wordt gezet) dan bennikhet :)


mvg

db
 
een aantal familieleden vind het maar zielig, dat zwaaien...
Ik zwaai bijna altijd..(ok soms kan ik ff het stuur niet loslaten en knik ik)
Het is toch tof dat wij motorrijders dat elkaar zo begroeten.
Op motorscooter volk en ruige chopper rijders (ehh Kcid1100c dan uitgezonderd) na , doet bijna iedereen groeten...da's toch gaaf...die blikkers doen niks en snappen de fun erachter niet.

Ben je wel eens een landelijke of regiorit van de Shadow MC tegengekomen? Je blijft zwaaien, soms 100 zwaaiende Shadow rijders gelijk!
 
Ben je wel eens een landelijke of regiorit van de Shadow MC tegengekomen? Je blijft zwaaien, soms 100 zwaaiende Shadow rijders gelijk!

Nee niet tegengekomen..wel jammer..bij zoveel gasten achter elkaar blijft je hand gewoon uitgestoken. :-)
Tis natuurlijk een beetje overdreven, dat van die choppers..maar het valt wel op dat hier in deze omgeving men kennelijk vind dat zwaaien als chopperrijder "not done" is.
 
Zelfs in de auto heb ik de neiging om te zwaaien... foute auto ervoor ;)

[afbeelding]

Dus als iemand ooit in de omgeving Deventer / Apeldoorn een idioot ziet zwaaien uit een smerige golf 2 (dit vandaag en morgen dichter bij de grond wordt gezet) dan bennikhet :)


mvg

db

Hee, een collega motorrijder én een collega Golf rijder. :9

Voor jou zwaai ik 2 keer. :W :W
 
Laatst bewerkt:
Ik zwaai altijd, tenzij:
- ik net aan het schakelen ben
- je in korte broek enz rijdt (je zult maar vallen omdat ik naar je zwaai ;))
- ik op de snelweg rij (dat pootje durf ik nog niet echt. Sorry voor degene die me zondagavond inhaalde op de a50)

Ik vind het prachtig trouwens hoe motorrijders onder elkaar zijn. Maar ook hoe andere mensen zich gedragen tegenover motorrijders. Had zondag nog een vrachtwagenchauffeur die wel heel aardig was bij het tankstation (vlak nadat ie me de schrik van m'n leven gaf door z'n bak met een noodvaart rakelings langs mijn schatje te slingeren).
 
Ik vind het zwaaien een extra charme van het motorrijden, het werkt toch verbroederend!

Ik merk wel dat het zwaaien in bijvoorbeeld de Eifel na begint te laten, zeker later op de dag. Veel rijders zijn dan al zoveel "collega's" tegengekomen dat ze het zwaaien een beetje moe zijn. Voel me dan wel altijd zo sneu, ik zwaaien en de helft zwaait niet terug...

8-) -> :W -> :? -> -O- -> '(
 
Ik zwaai altijd..... en blijf dat gewoon doen...... ook al zwaait er niemand terug...... :]
 
Ik zwaai altijd, tenzij:
- ik net aan het schakelen ben
- je in korte broek enz rijdt (je zult maar vallen omdat ik naar je zwaai ;))
- ik op de snelweg rij (dat pootje durf ik nog niet echt. Sorry voor degene die me zondagavond inhaalde op de a50)

Ik vind het prachtig trouwens hoe motorrijders onder elkaar zijn. Maar ook hoe andere mensen zich gedragen tegenover motorrijders. Had zondag nog een vrachtwagenchauffeur die wel heel aardig was bij het tankstation (vlak nadat ie me de schrik van m'n leven gaf door z'n bak met een noodvaart rakelings langs mijn schatje te slingeren).

Pootje uitsteken komt nog wel, is juist heel relaxt (en even je benen strekken :) ).

Gister reed ik over de N :? van Montfoort naar Gouda, zat vast achter een flinke rij auto's (en teveel tegenliggers).
Om even de benen te ontlasten leg ik dan nog wel eens een been over de zijkant van m'n kuipje..
Kwam een collega-motorrijder me tegemoet die dacht dat ik aan spelen was waarschijnlijk, stak ie z'n been ook maar in de lucht :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan