GSX 750 E/ES/EF

Ik ga morgenavond kijken bij een belastingvrije ES. volgens de eigenaar goed onderhouden etc.

waar moet ik met name op letten als ik ga kijken bij de motor? wat zijn pijnpunten en hoe is de onderdelenvoorziening? Ik zou er graag een aftermarket soprtdemper opzetten. zijn die goed verkrijgbaar?

Wat kost gemiddeld een kettingsetje+tandwielen en bijvoorbeeld een setje schijven + blokken?

Overigens zoek ik een wat sportievere toermotor,is de 750ES daarvoor geschikt?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgenavond kijken bij een belastingvrije ES. volgens de eigenaar goed onderhouden etc.

waar moet ik met name op letten als ik ga kijken bij de motor? wat zijn pijnpunten en hoe is de onderdelenvoorziening? Ik zou er graag een aftermarket soprtdemper opzetten. zijn die goed verkrijgbaar?

Wat kost gemiddeld een kettingsetje+tandwielen en bijvoorbeeld een setje schijven + blokken?

Overigens zoek ik een wat sportievere toermotor,is de 750ES daarvoor geschikt?
De motor is eigenlijk kogelvrij. Enige pijnpunt is dynamo/spanningregelaar.
Dé bijbehorende sportdemper is de Marshall 4 in 1 (kost ff meer als €300,--)
Kettingset + tandwielen €130,--
Schijven zijn redelijk prijzig, ik heb een extra gsx gekocht voor de onderdelen, zitten goeie schijven bij.
Blokken kosten iets van 5 tientjes of zo.

Of een ruim 25 jaar oude fiets geschikt is om echt sportief mee te rijden ligt aan de bestuurder
just my 2 cents

:W
Cor
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgenavond kijken bij een belastingvrije ES. volgens de eigenaar goed onderhouden etc.

waar moet ik met name op letten als ik ga kijken bij de motor? wat zijn pijnpunten en hoe is de onderdelenvoorziening? Ik zou er graag een aftermarket soprtdemper opzetten. zijn die goed verkrijgbaar?

Wat kost gemiddeld een kettingsetje+tandwielen en bijvoorbeeld een setje schijven + blokken?

Overigens zoek ik een wat sportievere toermotor,is de 750ES daarvoor geschikt?
voldoe ik hier aan je antwoordt. ligt an de bestuurder
full

Kevin Schwantz op de Suzuki GSX700ES van Brian O`Shea
http://vintagesuperbike.com/
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgenavond kijken bij een belastingvrije ES. volgens de eigenaar goed onderhouden etc.

waar moet ik met name op letten als ik ga kijken bij de motor? wat zijn pijnpunten en hoe is de onderdelenvoorziening? Ik zou er graag een aftermarket soprtdemper opzetten. zijn die goed verkrijgbaar?

Wat kost gemiddeld een kettingsetje+tandwielen en bijvoorbeeld een setje schijven + blokken?

Overigens zoek ik een wat sportievere toermotor,is de 750ES daarvoor geschikt?



JA! *O*
full
 
Maximum angle of attack. Had i kdie valbeugels er niet op zitten dan had ik mijn blok afgeschuurd :D
Een goede band vinden is niet altijd evident met een 17'' voorwiel. Ik had banden van het merk AVON. Zeeeeer tevreden over!
full
 
Maximum angle of attack. Had i kdie valbeugels er niet op zitten dan had ik mijn blok afgeschuurd :D
Een goede band vinden is niet altijd evident met een 17'' voorwiel. Ik had banden van het merk AVON. Zeeeeer tevreden over![afbeelding]


16 inch :+
 
hee ff vraagje.
heb toch tijd zat op t moment en was vandaag ff bij roukema de sloop lekker rondneuzen en paar dingetjes besteld (chokekabel, kleppendekselpakking filters enz enz) ze hadden alles behalve de pakking

maar wil eigenlijk de 3spaaks velgen van de gsx600(750)f inbouwen. iemand ervaring hiermee.
waarom, kan en wil dan achter tot 140 breed (hoop ik) en voor dus ook 17inch vanwege meer keuze in banden. dit omdat ik met hemelvaart richting monaco ga voor testritje, en van 5-8 tot 25-8 heel frankrijk door race. mooi binnendoor enz enz zo min mogelijk snelweg.
en de remmen even upgraden. schijven voor zijn toch aan vervanging toe

en ja nieuwe gaskabel, koppeling'skabel komen erop giga beurtje enz enz
 
nou heb ik dus een 4 in 1 uitlaat. en zoals jullie zagen/zien is die pittig roestig.

vandaag dus geschuurd waar de 4 in 1 bij elkaar komen.

dus wie heeft er nog een 4 in 1 liggen die ie kwijt wil. alleen dus spruitstuk. rest heb ik
full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan