GSX Brix

*O* Ziet er erg vet uit deze vork, en low to te ground. :9
Nou je achter kant nog wat strakker ( veer van je brix ) :] natuurlijk,
en dan lekker genieten van je super strakke brix.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hee Robby! Nu je weet hoe die smily's werken kun je ook meteen over drijven ;)

Ik zal inderdaad even goed naar die achterkant moeten gaan kijken. Als eerste zal ik de bevestiging van de achterlamp en de kenteken plaat maar opnieuw maken.

Ik ga maar zelf even wat lassen. Anders breekt het nog een keer af en dan ben ik zuur.
 
De voorvork staat erg gaaf! ik ben benieuwd hoe hier de koplamp bij staat ;)

Wat ik nog zou doen als ik eigenaar van de motor zou zijn, is je zadel beter later overlopen naar het kontje. Het zadel steekt er nu een stukje bovenuit. Als je zadel aan de achterzijde even hoog zou zijn als je 'kontkapje', zou het een stuk rustiger staan.

Maar goed, eerst de voorvork in orde maken en naar het olieverbruik kijken en dan pas optisch bezig zijn, nietwaar? :)

Inderdaad eerst maar waar ik nu mee bezig ben en dan het roken. Er moet toch nog een keer een ander dekje op het zadel en dan kan ik meteen even het zadel aan de achterkant wat afvlakken.

Wel een goed punt trouwens. Mij was het nog niet echt opgevallen maar na je reactie valt het me nu ook op....

@ Strikkie: De rook komt echt uit de uitlaat zelf. De heatwrap rookte in het begin even een beetje. Maar dat is nu goed.
Ik gok dus echt op blok elende.
 
Wat is een topic zonder foto's?

Duzzzz.....

Vandaag de voorkant verder afgemaakt. Uiteraard wilde ik de koplamp dicht op de vork hebben zitten. De ontvangen lampenoren waren natuurlijk weer te lang.

full


Ziet er niet uit natuurlijk. En dus wat meer naar mijn smaak gemaakt.

full


Helaas (nou ja, helaas...) kon het contact niet aan de kroonplaat bevestigd worden. Dus het aanwezige bevestigings punt verwijderd met mijn trouwe sleutel metgezel: De flex })
En het contact slot vervangen door een tuimel schakelaar op een "geheime" plek.

En ik wil niet veel zeggen maar WAT IS TIE GOED GEWORDEN

full

full


Oke, oke, er zijn nog wel een paar puntjes maar oke. Er moet wat te wensen over blijven.
 
heel leuk project geworden zo, ik ben met een soort gelijke bezig.
ook rood maar dan met witte wielen, kuip ed is weg maar nog wel een lelijke cockpit.
wat heb jij gebruikt als km teller, en heb voor de rest alle signaal lampen weg gelaten, van olie lampjes kinppers groot licht enzovoort?
gr erik en succes verder
 
Inderdaad eerst maar waar ik nu mee bezig ben en dan het roken. Er moet toch nog een keer een ander dekje op het zadel en dan kan ik meteen even het zadel aan de achterkant wat afvlakken.

Wel een goed punt trouwens. Mij was het nog niet echt opgevallen maar na je reactie valt het me nu ook op....

@ Strikkie: De rook komt echt uit de uitlaat zelf. De heatwrap rookte in het begin even een beetje. Maar dat is nu goed.
Ik gok dus echt op blok elende.

Oliegekoeld gsx-R blok past er goed in ;) 750's zijn redelijk goedkoop te krijgen omdat iedereen een 1100 blok wil.
 
heel leuk project geworden zo, ik ben met een soort gelijke bezig.
ook rood maar dan met witte wielen, kuip ed is weg maar nog wel een lelijke cockpit.
wat heb jij gebruikt als km teller, en heb voor de rest alle signaal lampen weg gelaten, van olie lampjes kinppers groot licht enzovoort?
gr erik en succes verder

Uhhh, lampjes? Meters? Knipperlichten?

Waar heb je het over?

full


Er hangt aan de zijkant een kilometerteller. Puur voor de show want er zit geen kabel aan....

Maar omdat het in flitspaal minnend nederland toch wel handig is on te weten hoe hard ik rij denk ik dat ik een fiets tellertje ergens ga monteren.

En heppie een foto van je GSX?
 

Hee kijk! Daar heb ik nog eens wat aan!
Dank je Robinjo. Ik ga geen rare fratsen uithalen met R blokken en dergelijke.
Gewoon een ori blok er in.

Maar even over het blok.
Als hij koud is rookt hij niet. Dan ruik je alleen dat hij heel erg rijk staat.

Als hij warmer word gaat hij roken als een gek en ruik je duidelijk de olie.

En in een later stadium rookt hij iet meer en stinkt hij ook niet meer naar de olie
 
Verkeerde knopje gedrukt k was nog niet klaar

Deze moest er nog bij:

:?

Hebben jullie enig idee?
 
ideeeetje?
toerenteller, kM-teller, alle lampies....
Zo op de kroonplaat.
Zit er zelf ook nog aan te denken
full
 
ideeeetje?
toerenteller, kM-teller, alle lampies....
Zo op de kroonplaat.
Zit er zelf ook nog aan te denken[afbeelding]

Zo een KOSO teller zit er op mijn 7/11

full


Ik vond het een drama ding om aan te sluiten. En bovendien wil ik op mijn brix eigenlijk helemaal niets op het stuur hebben.

Ik zit te denken aan een KM-teller van sigma (geloof ik) Is veel kleiner dan die KOSO.
En voor de olie een klein lampje in de kroon plaat.
Heb ik hier ergens op het forum gezien
O-) O-) O-)
 
Zo een KOSO teller zit er op mijn 7/11

[afbeelding]

Ik vond het een drama ding om aan te sluiten. En bovendien wil ik op mijn brix eigenlijk helemaal niets op het stuur hebben.

Ik zit te denken aan een KM-teller van sigma (geloof ik) Is veel kleiner dan die KOSO.
En voor de olie een klein lampje in de kroon plaat.
Heb ik hier ergens op het forum gezien
O-) O-) O-)


Neeeeeee, geen electronische prut op de Brix en ja, als het je klepseals zijn is het revisiemaar ik weet natuurlijk niet of ik het goed heb
De rubbers zijn w.s. hard geworden, lang stil gestaan? De klus is wel te doen, maar wel veel werk
 
Zat ooit op de MTB van mijn vrouw, die kwam van een fietsenwinkel in Meppel.
Grote voordeel is dat ie boven de 100Km/Uur aangeeft.
Wel even op letten, kunnen niet alle fiets tellers
 
Mijn Sigma fietsteller gaat maar tot 199, de opgeslagen max snelheid gelukkig niet.
Oliedruk kan heel makkelijk een LED in je koplamp.
 
Dan kan ik er net zo makkelijk een ander blok inzetten denk ik


Hohoho Niet te snel mijn conclusie voor waarheid nemen, straks is het heel wat anders, een losgetrild iets, ofzo :o , maar mocht het wel zo zijn, is een blok overzetten sneller. Ik heb weleens, omdat ik geen zin had in een koprevisie, een blok omgewisseld,


Een fietsteller werk goed, je hebt ze draadloos *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan