Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe gaan de le mans eigenlijk om met hoge kilometer aantallen, ik ging er vanuit om niet boven de 50000 te gaan bij een aankoop.
Voor wie enige interesse heeft in het model, de moto guzzi and le mans bible is een echte aanrader. Prachtige fotos erin en de verschillen mooi duidelijk uitgelegd. Ook wat racerij verhalen.
Pas een beetje op met de info uit dat boek, het is een haastklus, geschreven door iemand die heel veel verstand heeft van ducati's.
Er zijn dan ook een hoop halve waarheden, en hele onwaarheden in gekropen.
met name de wijzigingen maakt hij een een potje van.
Voordat je iemand op basis van dit boek met framenummers om de oren gaat slaan zou ik eerst proberen de informatie te checken.
Als je er nog aan kan komen , het boek moto guzzi twins van Mick Walker is een stuk betrouwbaarder.
Nou staat Mick Walker ook bekend als echte broodschrijver...als je ziet hoeveel boeken die per jaar op de markt brengt vraag ik me toch ook wel af of ie alles wel zo secuur checkt als dat we zouden willen zien...
gisteren stond een hele mooie originele le mans 2 op de onderdelenbeurs in rosmalen .
35.000 km op de klok , en laag geprijsd. ( 3200 euro)
die zal ondertussen wel verkocht zijn
gisteren stond een hele mooie originele le mans 2 op de onderdelenbeurs in rosmalen .
35.000 km op de klok , en laag geprijsd. ( 3200 euro)
die zal ondertussen wel verkocht zijn
erg lage stand; goed inspecteren........ een guzzi-teller begint bij 99.999 gewoon opnieuw (mijn SPII heeft ook pas 54.000km op de teller, maar in de echte wereld moet daar een 2 voor...........)
sorry , ik heb geen telefoonnummer meegenomen , ik heb al een le mans 2.
ik heb even met de verkoper staan praten , en me verbaast dat het ding wonderlijk origineel was. dat zie je bij een le mans 2 eigenlijk nooit.
Die kilometerstand kon wel kloppen , het originele zadel zat er nog op , en dat is meestal al ruim voor de 35.000 kilometer gescheurd. zeker als je in de kou rijdt.
254.000 km is trouwens een trotse km stand,
de V7sport van mijn vriendinnetje staat op 360.000 km, maar dat is niet helemaal probleemloos gegaan, er zit al een andere krukas in en de derde set zuigers.
Ja je komt er vanzelf 1 tegen af en toe staat er wel eens 1.
Een le mans 2 zijn een stuk betaalbaarder en net zo goed of vaak beter onderhouden als de le mans 1.
Ik heb zelf een le mans 2 en deze koop je in redelijke tot goede staat voor 2000 tot 3000 euro.
Die nederlandse le mans 1 op die duitse site van de link op het begin van deze pagina, heeft wel al 'een verleden' ik weet van wie die nu is en die persoon heeft hem nu ongeveer 3 maanden. Ik weet ook wie de vorige eigenaar was. Hij komt vast ook wel op marktplaats als hij hem niet snel kwijt raakt.
Deze motor wordt te duur aangeboden en alleen omdat het een le mans 1 is. Het is echt een 'project' er moet echt alles aan gebeuren.
Gewoon zoeken en dan kom je vast wel wat tegen vooral geen haast hebben.
http://link.marktplaats.nl/312865638
Dit is dacht ik wel een net en goed ding, is van een monteur geweest, prijs weet ik niet ca 3000 euro schat ik.
Ramon
Bij Teo Lamers krijg je wel garantie. En die motor is opnieuw opgebouwd door deskundige Guzzi monteurs. Moet je bij de particulieren maar afwachten. Koop je een LM1 en moet je hem nog zelf opknappen dan kom je ook wel aan een soortelijk bedrag. Tenzij je zelf alles kunt doen natuurlijk