Cali blok met 40mm carburateurs ga je niet fatsoenlijk afgesteld krijgen, 36mm is wel zo'n beetje het matje wat je met dat blok nog fatsoenlijk lopend krijgt zonder de kop te flowen.
Maar wat is er zo lastig aan de schade aan die kop? Heb destijds de koppen van een V50 Monza laten doen na een afgebroken klep en dat vond ik nou niet belachelijk duur; gewoon bij revisiebedrijf Stolk (man is helaas al geruime tijd overleden maar die was een begrip in de regio Rotterdam)
Denk zelf dat je van dat Cali blok spijt gaat krijgen; karakter past gewoon niet bij de 1100 sport.
Maar wat is er zo lastig aan de schade aan die kop? Heb destijds de koppen van een V50 Monza laten doen na een afgebroken klep en dat vond ik nou niet belachelijk duur; gewoon bij revisiebedrijf Stolk (man is helaas al geruime tijd overleden maar die was een begrip in de regio Rotterdam)
Denk zelf dat je van dat Cali blok spijt gaat krijgen; karakter past gewoon niet bij de 1100 sport.