heerlijk motorrij weer

:^

Maar ik vind het superweer. Zolang je in beweging bent is het goed te doen. Rij in leer (OK, niet helemaal zwart) maar vind het prima. Liever dit dan vorst of regen.

Maar ja, ik spring dan ook onder de douche als ik terugkom en hoef niet naar m'n werk of zoiets.
 
Ohoh mensen! Wat ben ik toch aan het genieten van dit weer!

Het is lekker zomer, en in de avond is het perfect :] weer.
Er is toch momenteel niks lekkerders (ok ok ok, behalve sex) dan heerlijk in de avond glorie op je fiets de paden op en de lanen in te rijden!! *O* *O*
Wat hebben wij toch een geweldige hobby!

Wat moeten al die koekblikkers toch balen dat zij niet diegene op die motor zijn!

Nou, dit moest ik even kwijt... *D

WTF, ik laat m'n motor nu staan met dit weer.
Beetje zweten vind ik niet erg maar dit weer is te gek voor woorden als je dan nog wilt gaan motor rijden. :X
 
kleren uit... motorpak aan... Ik zie teveel korte broeken en t shirts op motoren... asfalt excem is lastig te genezen.. vooral met 80 km/h ;(
 
Ohoh mensen! Wat ben ik toch aan het genieten van dit weer!

Het is lekker zomer, en in de avond is het perfect :] weer.
Er is toch momenteel niks lekkerders (ok ok ok, behalve sex) dan heerlijk in de avond glorie op je fiets de paden op en de lanen in te rijden!! *O* *O*
Wat hebben wij toch een geweldige hobby!

Wat moeten al die koekblikkers toch balen dat zij niet diegene op die motor zijn!

Nou, dit moest ik even kwijt... *D
He fazerchcik, ik ben t helemaal met je eens hoor :Y ook wat de sex betreft maar toch liever snachts na t :]
Ik zag dat je uit de Hoek komt, ik kom uit De Lier en vroeg me af waar jij dan zo heen rijd vanuit de hoek aangezien ik vaak naar HVH rijd......
 
Ohoh mensen! Wat ben ik toch aan het genieten van dit weer!

Het is lekker zomer, en in de avond is het perfect :] weer.
Er is toch momenteel niks lekkerders (ok ok ok, behalve sex) dan heerlijk in de avond glorie op je fiets de paden op en de lanen in te rijden!! *O* *O*
Wat hebben wij toch een geweldige hobby!

Wat moeten al die koekblikkers toch balen dat zij niet diegene op die motor zijn!

Nou, dit moest ik even kwijt... *D

Ik ben bijna elke dag van het jaar aan het genieten van dit soort weer! *D O-) :X
 
boven de 29 ga ik toch echt lekker in mijn t-shirt en spijkerbroek.
Ben net terug van vakantie en in Frankrijk zie je geen motorrijders met een koe aan hoor.Gewoon normaal daar.
Onder de 29 gaat het jasje weer aan.
 
boven de 29 ga ik toch echt lekker in mijn t-shirt en spijkerbroek.
Ben net terug van vakantie en in Frankrijk zie je geen motorrijders met een koe aan hoor.Gewoon normaal daar.
Onder de 29 gaat het jasje weer aan.
Heb je niet goed gekeken ;) . Full leather is inderdaad een uitzondering, maar een leren jack (met spijkerbroek) heb ik toch regelmatig gezien.

[me]Texan rijdt gewoon full leather. Zolang je blijft rijden is het (goed) te doen :Y .[/me]
 
Tis nooit te warm voor sex..... O-)


Inderdaad, het is nooit te warm voor sex. Lekker zweten. Maar ook niet om te rijden. Ik heb woensdag examen en dan hoop ik lekker te gaan knallen. Ook met dit weer.
Ik kan niet wachten om weer te gaan rijden. Ook op de motor. :+
 
Ik heb vanmorgen/middag nog een stukje Duitsland gedaan, op het heetste moment was het 38,9 gr volgens m'n termometer maar de banden plakten wel lekker op die duitse binnendoorweggetjes 8-)
 
Weer of geen weer. AAN dat pak (textiel) Als je om wat voor reden dan ook je vel aan het asfalt wilt doneren moet je zelf weten. (Zie ze hier met bosjes voorbij komen)

:] :Y Dan maar een beetje meer zweet in de bilspleet maar zonder pak voel ik me niet op mijn gemak :] :Y
 
Weer of geen weer. AAN dat pak (textiel) Als je om wat voor reden dan ook je vel aan het asfalt wilt doneren moet je zelf weten. (Zie ze hier met bosjes voorbij komen)

:] :Y Dan maar een beetje meer zweet in de bilspleet maar zonder pak voel ik me niet op mijn gemak :] :Y

Inderdaad! Ik ga der zonder pak(textiel) ook echt niet op uit. Nu met dit extreme weer ruil ik de motorbroek wel voor een stevige spijkerbroek maar verder niet. Dus in dat geval gewoon motorjas, zomerhandschoenen, laarzen en helm.

Het staat me nog goed bij dat ik een mannetje op de middelbare school gezien die met met 60km/u op zijn scooter met enkel t-shirt en korte broek grandioos onderuit was gegaan.. Er was amper een plek op zijn lichaam dat geen grote wonden dan wel schaafplekken had.. en dat was maar met 60 km/u. Dan verklaar ik R1 rijders die op die manier de snelweg overknallen toch echt voor gek :X

S'avonds is overigens wel te doen hoor, net ook lekker een stuk gereden :]
Ff richting leimuiderbrug, en over de dijk ri Aalsmeer, Badhoevendorp weer terug naar Hillegom, Heerlijk! Half rondje ringvaart zeg maar :P Lekker genieten van mijn nieuwe aanwinst!
 
Ik zie ze voorbijkomen...de nightriders.. zonder bescherming... Ik denk dat deze lieden niet weten wat asfaltexceem is.. het valt echt niet mee als je valt zonder koeijenvelletje. Dus wees gewoon stuur. en verdraag de gevolgen.
 
vandaag stukej wezen toeren :9
alleen het aantal motorrijders met shirtje en korte broek(meeste sjopperts, maar ook meerdere sports :o ) vondt ik toch echt veels te hoog.. ik rij zelf op de brommer (brommer ja '( )wel met handschoenen en jas, ze zouden zich moeten schamen :Y
 
volgens mij wordt dit langzaam een kledingtopic. :Y

Wat mij zo irriteerd is dat iedereen dit maar fijn moet vinden. Je mag het wel te koud of te nat vinden maar nooit te warm.
Ik vind mensen die altijd maar zeggen dat mensen die het te warm vinden zeikerds zijn, eigenlijk grote sukkels.
Ik functioneer prima tot 25 graden, daarboven heb ik het warm, krijg ik het benauwd en zit ik niet lekker in mijn vel. Met mij vele anderen.
Wij zijn het gewoon niet gewend zulk warm weer, juist omdat wij Nederlanders zijn. Zeiken is dus niet iets typisch nederlands.

Geef mij maar de herfst, lente of winter. Rukwinden zijn leuk en spannend, kou is heerlijk omdat ik me daarop kan kleden.
 
volgens mij wordt dit langzaam een kledingtopic. :Y

Wat mij zo irriteerd is dat iedereen dit maar fijn moet vinden. Je mag het wel te koud of te nat vinden maar nooit te warm.
Ik vind mensen die altijd maar zeggen dat mensen die het te warm vinden zeikerds zijn, eigenlijk grote sukkels.
Ik functioneer prima tot 25 graden, daarboven heb ik het warm, krijg ik het benauwd en zit ik niet lekker in mijn vel. Met mij vele anderen.
Wij zijn het gewoon niet gewend zulk warm weer, juist omdat wij Nederlanders zijn. Zeiken is dus niet iets typisch nederlands.

Geef mij maar de herfst, lente of winter. Rukwinden zijn leuk en spannend, kou is heerlijk omdat ik me daarop kan kleden.

:^
 
De oplossing is simpel, en bij mij werkt hij. Maak je T-shirt goed nat, even uitwringen en onder je jack aantrekken. Zorg wel dat het een beetje door kan waaien. Voor de verdamping van het water in het t-shirt is warmte nodig. Warmte die onttrokken wordt van je lichaam. Ik moet er wel bijzeggen dat zodra het t-shirt drooggewaaid is het effect weg is. Maar ja, dan is het weer tijd om een terrasje te pikken. Overigens is er een soort vest te koop (Ice Berg Vest van Fieldsheer) dat in staat is volgens hetzelfde principe je lichaam zo'n twee a drie uur lang koel te houden. Je moet er wel een ventilerend jack bij hebben of een mesh jack. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar ik heb een test gelezen in MotorEn Toerisme 7/2006, en dat ziet er hoopgevend uit. Kost ongeveer 25 euri, dus daarvoor hoef je het niet te laten. Voorzover ik weet alleen te koop in Belgie.

Groetjes,
geert
 
Vanmorgen met de motor naar me werk gegaan (zwolle > deventer), en op een gegeven stond er nog een motor + rijder naast me bij de stoplichten.
Spijkerbroek aan, met normale jas (zag er uit als een normale jas).
Ik snap niet dat mensen niet de juiste kleding willen/kunnen dragen.
Heb de afgelopen dagen teveel motorrijders gezien, die niet de juiste kleding dragen. Kortebroeken en tshirts zijn wel heel populair op de motor |( .

O'jah, met dit weer blijf ik gewoon :] .
In de ochtend is het prima te doen, in de middag is het wel warm, maar als je gewoon blijft rijden is er niets aan de hand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan