Helmhouder voor op de tank

Wat vindt u van dit product?

  • Lijkt mij leuk gratis bij een nieuwe helm.

    Stemmen: 23 15,8%
  • Ik zou rond de 30€ er voor geven, inclusief slot.

    Stemmen: 13 8,9%
  • Ik zou rond de 50€ er voor geven, inclusief slot.

    Stemmen: 5 3,4%
  • Ik zou rond de 70€ er voor geven, inclusief slot.

    Stemmen: 1 0,7%
  • Ik hoef hem niet.

    Stemmen: 104 71,2%

  • Totaal aantal stemmers
    146
Er zit inderdaad een groot verschil tussen een goed idee en een verkoopbaar idee.

Leuk dat je het hiermee toch gehaald hebt! :Y

Vraag me alleen af, wat heb je zoal met de feedback gedaan van hier? Of heb je vooral willen kijken of het een verkoopbaar idee was en dat hier zo gepolst?
Ten eerst, moest ik een onderzoekje verricht hebben, die deel uit moest maken van mijn verslag.

Ten tweede, was ik inderdaad benieuwd of mij observaties en vermoedens klopten, dat het probleem echt bestaat. En hoe belangrijk mensen dit probleem vonden. Ik was ook benieuwd naar hoeveel procent mensen het interessant vonden en hoeveel niet. Persoonlijk vind ik 20-30% geïnteresseerden, best goed. Ik bedoel er zijn zo veel soorten motorrijders, het is onmogelijk om iedereen tevreden te houden. Volgens mij is de enige waar iedereen een beetje over uit is, is dat we willen ronde banden. Door de zijspan en de MP3, willen blijkbaar niet eens alle motorrijders op twee willen rijden.

De input van iedereen, vond ik heel waardevol. Voor en nadelen werden genoemd. Ik was blij dat ik de meeste problemen heb zien aankomen. En ook waren een aantal eigenschappen van de eerste ontwerp, waarbij ik een aantal keuzes moest maken in de eisen aan het ontwerp. Die keuzes waren bijvoorbeeld, dat het helmhouder niet was bedoeld om helmen ermee te vervoeren. Dat was een bewuste keuze. Hierdoor was het nog redelijk verantwoord het op de tank of op de stuur te laten plaatsen.
Maar ik ben ook door de reacties een aantal onverwachte problemen tegen gekomen, zoals dat bij sommige helmen de garantie vervalt als je ze langdurig boven de tankdop plaatst. Ik heb wel gedacht aan het probleem veroorzaakt door de brandstof geuren. Maar ik wist niet dat het zo ernstig zou zijn dat sommige helmfabrikanten, de garantie laten vervallen. Het is goed dat ik daar nog op gewezen werd door dit onderzoek. Dit probleem was desnoods achteraf opgelost kunnen worden door een afdek deel over de tankdop. Het is moeilijk aan alle punten te denken, door alleen maar observaties en vergelijkingen met bestaande producten. Maar dus door het onderzoekje kon ik zien dat ik in de goede richting zat te zoeken.

*O* Heel erg bedankt, iedereen! :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan