help! motor te zwaar

maar hoe heb je een motor van 200 kg in godsnaam beneden gekregen?? dan glijd hem toch ook zo weg in de geul, gaan je remmentjes niet veel tegenhouden denk ik..

of stel ik het me helemaal verkeerd voor
 
LOL _O-

Dat is precies de reden waarom ik mijn motor pas in het najaar de kelder in ga rijden :Y

Kan ik swinters lekker knutselen en dan roep ik zomers wel een duw team bij elkaar *O*
 
Niet zo moeilijk gewoon een wheelie maken _O- _O- _O- _O-
full
 
De enige 2 oplossingen die ik zo kan bedenken:
1. Motor in draagbare onderdelen uit elkaar sleutelen en boven weer inelkaar zetten
2. Je woont in een studentenhuis? Daar is alles te koop voor bier. Ook vrienden die helpen dat ding omhoog te duwen.

Suc6
 
Geef de eerste de beste betonmixer die langs komt een geeltje en laat wat beton van de trap af kieperen. beetje uitsmeren en je kan voortaan naar boven rijden. Zeg tegen je huisgenoten dat trappen binnenkort verboden worden door de Rolstoel Actie Groep.

Sorry, kwis nix beters.
 
_O-

Post dit ook even in "mijn meest beschamende motor moment"

probeer een doe het zelf zaak en koop een rol schuurpapier leg die in de goot en dan voorzichtig omhoog.

Of zoek een boer met een tractor en laat je slepen. :+
 
:}

Nu ff heel serieus. Ik meen te verstaan dat dit je eerste motor is? Weet je hoe een motor er uit ziet als hij van een trap naar benenden dondert? Of hoe jij er uitziet als je met/onder de motor naar beneden dondert? Niet fraai in ieder geval...

Dus niet meer met de motor op een trap |( rijden. Het is zo al moeilijk genoeg :Y
 
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat het zo glad/stijl is dat je met geen mogelijkheid boven kunt komen
 
Hahahahaha, heel herkenbaar.
Toen ik m'n allereerste dag met de motor rijd (ook zo'n lompe gsx-f, toevallig) heb ik hem bij een vriend in de garage geparkeerd. De inrit naar die garage is zo een kort stukje dat steil naar beneden loopt. Erin was dus geen probleem...
Ben daar blijven overnachten, maar moest de volgende ochtend al vroeg weg. Sta dus op, muis stilletjes het huis uit om die vriend niet wakker te maken. Maak de garage open en wat blijkt... het motregent (niet leuk als je nog maar de tweede dag een rijbewijs hebt). Ik wil die motor de garage uitduwen, neem een aanloopje voor het steile stuk en ga bijna onmiddellijk op mijn gezicht, motor de grond op...
Nu moet je weten dat die garage eigenlijk al jaren niet meer gebruikt werd, en door het aflopende water dat beneden aan dat steile stukje blijft staan was daar een heel glad moslaagje ontstaan. Dus gewoon in volle aanloop uitgegleden op dat mos, en onmiddellijk met motor en al de bek op.
Ben die vriend dan ook uit z'n bed mogen gaan halen om motor op te rapen en bergje op te duwen... Ik raad je aan iets gelijkaardigs te doen...
 
de geel van de trap licht besproeien met een plantenspuit ,dan[bij de drogist] magnesiumpoeder er in strooien ,ga op je motor zitten en rij zo die kelder uit :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Enkele kruiwagens zwarte grond over de trappen strooien, crossbanden met noppen monteren.
Eerst een nachtje gaan stappen (om moed in te drinken), en vervolgens vol gas naar boven met die fiets!





















_O- _O- _O-
 
Laat me raden, ergens op de warande in zeist ?

Achterband wat zachter en wat meer gas dan wil die wel denk ik hoor. O-)

Succes. ;)
klopt, ik woon op de warande

een plank leggen zou schelen, maar tis meer dan twee meter en zulke planken vind je niet zo snel (ik heb ze zelf niet in elk geval)

maat van me woont er ook (ook MFer)
en hem lukt het wel gewoon hoor
hmm, misschien kan hij me helpen.. weet je op welk nummer hij woont?
er staan idd meerdere motoren beneden, er is zelfs een officiele motorstalling met metalen hek.. da's ook de reden dat ik uberhaupt naar beneden ben gereden...

het is een combinatie van angst om te vallen, onwennigheid met de motor en fijn zand in de geul vanwege de verbouwing aan het complex hier..
 
Terug
Bovenaan Onderaan