Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

Meet je hoh (hart op hart) of vanaf de zijkant?
Je moet hoh meten
 
Een van de redenen waarom ik een 3D printer heb is om te protypen maar ook om dingen te printen wanneer ik geen zin heb om naar de winkel te rijden of als ze gesloten zijn en ik wil verder.
 
Tot op heden is het bij gereedschapcentrum.nl erg stil, zojuist contact gehad met de chat en 15 min later de verzendb binnen voor het 1ste deel van mijn bestelling. Volgensmij is het bij veel online gereedschap winkels erg druk of heeft de bevoorrading problemen?! Nu wachten wanneer deel 2 binnen komt
 

Ik ben benieuwd, mij was beloofd dat het meteen geregeld ging worden, maar nog geen verzend bericht ontvangen.
( al belde ze me wel in de avond .. dus ik ga uit van t goeie en dat ze t morgen/maandag doen )
 

Zal morgen even kijken voor je. Ik heb er nog 2 staan. Zal het voor je opmeten.

Je hebt de RS5200 serie die is volgens mij 75cm buitenwerks.
 
Milwaukee accu gereedschap goedkoop?
Ik ben in de markt voor een compacte 3/8'' slagmoersleutel om aan mijn motor te sleutelen en Milwaukee lijkt daarin duidelijk het beste aanbod te hebben alleen ik schrik nogal van de prijzen.
De M18 FIW2F38 lijkt aan al mijn eisen te voldoen alleen ze vragen rustig bijna 300 euro voor alleen de body.
 
Ik heb er stiekem best veel van en alles is gewoon een slordige 30% groter dan de andere merken
 
Gaaf als je ermee overweg kunt. Naast tiggen is dat ook zoiets wat ik zou willen leren
Ik kan helemaal niet lassen...
Zou daar nog weleens een cursus voor willen volgen.

Gewoon eigen lasapparaat mee zodat je ook echt met je eigen spul kan werken.
Ik hoef geen perfecte las te kunnen leggen maar beetje meer uitleg over hoe en wat.
 
Ik kan helemaal niet lassen...
Zou daar nog weleens een cursus voor willen volgen.

Gewoon eigen lasapparaat mee zodat je ook echt met je eigen spul kan werken.
Ik hoef geen perfecte las te kunnen leggen maar beetje meer uitleg over hoe en wat.
Gooi het ding achterin je auto en kijk of we wat kunnen plannen
 
Zal morgen even kijken voor je. Ik heb er nog 2 staan. Zal het voor je opmeten.

Je hebt de RS5200 serie die is volgens mij 75cm buitenwerks.

Even mezelf quoten.

Heb even gemeten buitenwerks is het opbouwframe inderdaad 73cm. Nooit nagemeten. Platform is 61cm breed.
Het gekke is dat ze als maatvoering 75 opgeven.

Maakt in principe niet uit. Bijna alle altrex frames horen op elkaar te passen behalve de goedkopere steiger die ze bij de bouwmarkt verkopen (dat is de 3400 serie volgens mij).
 
Juist! Dit is de betere keuze voor sleutelen aan de motor. Kan ik je uit eigen ervaring vertellen. Er is nog niks dat ik niet heb losgekregen.... Ook van die nare moeren waar je eigenlijk je koppeling voor moet vastzetten, gewoon dopje 30 erop, rammelen zonder blokkeren en hoppa.
Als je begint te sleutelen aan de motor met een volle 4,0Ah accu krijg je die niet leeg in een dag.