Het 2009 modellen preview topic

aprilia-tuono-rsv4-450.jpg


Hopelijk doet ie het: de RSV4 Tuono :)
 
Gisteren de nieuwe VMax bij van Meel gezien... iets te netjes afgewerkt om hem bruut te noemen.... en als ik 23000(!) moet uitgeven voor een motor, koop ik liever iets anders... (appie rsv4 met akra-uitlaten + carbon thingies :z )
 
Vond hem juist mooier als verwacht. Uitlaten bv kwamen toch een stuk minder collosaal over als verwacht. Maar 23000 Euro is een hoop centjes.
 
Van Meel motoren in Made had hem tijdens sales dagen afgelopen weekend. :Y
 
big_bmw_s1000rr_colonia_02.jpg


:Y :Y :9~ :9~ :} :} :] :]

Toch nog een mooie motor voor 2009....de RSV4 mag er ook zijn...maar verder |( :r
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
BMW kan het het zeker wel... het is alleen zo jammer dat je gewoon €10k meer betaald dan de concurrent...

(ik denk ff aan die racer die dus zo'n 23k kost en maar als middelmatig uit de test komt)
 
Zouden de fabrikanten van motorfietsen met opzet zulke afzichtelijke uitlaten fabriceren
zodat de uitlaatfabrikanten al verzekerd zijn van de verkoop van hun producten???
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er ook maar een gek bij Suzuki rondloopt die zonder te lachen durft te zeggen dat die die twee slappe l*llen echt zo ontzettend mooi vind... |(
 
BMW kan het het zeker wel... het is alleen zo jammer dat je gewoon €10k meer betaald dan de concurrent...

(ik denk ff aan die racer die dus zo'n 23k kost en maar als middelmatig uit de test komt)

Denk dat je de BMW Hp2 Sport bedoeld, volgens mij 25000 Euro.

Dan is een 1098s toch een heel stuk duurder ivm met wat je er voor terug krijgt.
O.a.
- Echt alles is carbon. Gespoten of ongespoten.
- Quickshifter
- 2d dashboard
- Prachtig gefreesde voetsteunen
- Ohlins
- Brembo monoblocs

Je kan gewoon amper iets verzinnen wat je zou moeten veranderen.

Zou ik hem willen? Nee maar het blijft wel een prachtig geheel. :Y
Dat hij minder uit te test komt laat ik even buiten beschouwing. ;)
 
even terugrekenen (ja, dat doe ik nog steeds met dit soort bedragen):

€ 25.000 = Hfl. 55.092,75

Het gaat dus helemaal nergens meer over...
 
Aston Martin en BMW kunnen beter alleen maar auto's blijven maken, gaan een wereld aansnijden waar ze kwa prijzen al niet kunnen koncureren !!

ben benieuwd wat zo'n Ruben Xaus gaat klaarspelen op zijn BMW superbike !!

BMW heeft dan wel geluk dat ze in Duitsland een erg groot afzet gebied hebben !op de Intermot in Keulen moest je gewoon in de rij staan om er effe bij te kunnen komen !!
 
Aston Martin en BMW kunnen beter alleen maar auto's blijven maken, gaan een wereld aansnijden waar ze kwa prijzen al niet kunnen koncureren !!

vandaar dat de BMW R1200 GS en GS Adventure al drie jaar de best verkochte motorfietsen zijn in nederland :? :W
 
En Yamaha had beter muziek instrumenten kunnen blijven maken. Het design van een piano moeten die japanners toch wel voor elkaar kunnen krijgen. :? :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan