Het 9e RF900R / RF600R topique. Ferarri never built...

Ik vind de kleur van de remvloeistof nog niet zo'n drama. Maar die vorkpoten wordt je niet vrolijk van. Pitting inderdaad en de keerringen doen ook niet helemaal meer wat ze moeten doen. Wat vraagt diegene er voor?
 
Nou, het is een fiets van BVA Auctions. Ben er vanochtend geweest en de foto's (incl die slechte van de ketting :+ ) zijn van mijzelf. Er zit ook nog een scheur linksboven in de kuipruit.
Ik had er max 400 op willen bieden (voordat het ding hier een wrak werd genoemd ;) ), maar ik zie dat er nu al 460 euro op geboden is. Deze laat ik dus maar gaan, veel te veel risico voor mij.

Vind het wel een erg gave kleurstelling.
Suzuki RF 900 R - Motoren te Amersfoort - BVA Auctions - online veilingen

19.jpg
 
Laatst bewerkt:
Verkijk je niet op de bijkomende kosten van BVA...

Dit is trouwens een gewone en geen RS2 dus hier zit waarschijnlijk nog de originele vork in.
 
Laatst bewerkt:
Nee, het is een marge object, BTW is al eens betaald. Dus je betaalt 16% veilingskosten inclusief 19% btw over die 16%. Veilingkosten+btw worden hieronder alleen al samen getoond.

Bod niet bevestigd uiteraard. :+

full
 
Laatst bewerkt:
Ja, ben ook benieuwd. Maandagavond sluit de veiling pas. Had niet verwacht dat er zoveel op de RF zou worden geboden, vanochtend was ik de einige die keek bij de motoren, heb er toch een half uurtje rond gehangen.
 
Nou dan had ik die van mij daar moeten veilen had ik 5 ruggen gehad zo te zien lol :)


Snap er niks van soms hoor met de handel, ik dacht dat het een rs2 was omdat ik een geel achterwiel dacht te zien ;)
 
Kun je m niet terughalen voor die 800 euro, krijg je van mij 900. :9


Lol zo werkt het helas niet lol!

Nou lekker gereden vandaag, bijna een traantje bij het afscheid van de RF hoor, en al gestunteld met de nieuwe ook, leg ik hem zo op straat neer, leuk begin, gelukkig geen kuipschade want dan was ik gaan janken denk ik :)
 
Die 860 euro is een belachelijk bedrag lol, je zou bijna denken dat het een scam is om geld wit te wassen, straks gaat ie voor 3000 weg lol :)


Ja deukje in mijn ego, maar ik blijf hier posten hoor, de rf blijft ik gewoon een topper, en in dit topic ken ik tenminste wat mensen :)
 
Als iemand nog een RF zoekt. 35000 op de teller. Vanzelfsprekend wat gebruikssporen. Niets dramatisch. Heeft een beetje tlc nodig. Enige wat er echt aan mankeert is een lekke voorpoot. Vanwege wat gezondheidsproblemen staat het beessie alleen maar in de schuur. Dacht aan iets van 1000 euro.

Incl. extra ruit, demper, tankhoes in kleur met tas, hoes en achterbrugstand.


2013-12-15%2013.34.26.jpg

pic0689.JPG
 
Als iemand nog een RF zoekt. 35000 op de teller. Vanzelfsprekend wat gebruikssporen. Niets dramatisch. Heeft een beetje tlc nodig. Enige wat er echt aan mankeert is een lekke voorpoot. Vanwege wat gezondheidsproblemen staat het beessie alleen maar in de schuur. Dacht aan iets van 1000 euro.

Incl. extra ruit, demper, tankhoes in kleur met tas, hoes en achterbrugstand.


[afbeelding]
[afbeelding]

Damm.. helaas heb ik er al 2.. maar wat een mooie fiets..
 
Hij is prachtig inderdaad....

Probleem is dat ik een strak budget heb afgesproken met mijn vrouw. Ik zei namelijk dat ik voor onder de 1000 euro een goede GSX-F op de kop kon tikken en dan ook binnen dat budget een beurtje kon laten uitvoeren. En nu kijk ik naar een RF (en vind ik de GSX-F niet meer zo mooi). Ik ga er niet vanuit dat zo'n lekkende voorvork voor een paar tientjes is gerepareerd, toch?
 
Hij is prachtig inderdaad....

Probleem is dat ik een strak budget heb afgesproken met mijn vrouw. Ik zei namelijk dat ik voor onder de 1000 euro een goede GSX-F op de kop kon tikken en dan ook binnen dat budget een beurtje kon laten uitvoeren. En nu kijk ik naar een RF (en vind ik de GSX-F niet meer zo mooi). Ik ga er niet vanuit dat zo'n lekkende voorvork voor een paar tientjes is gerepareerd, toch?

Als je een beetje handig bent kunt je dit vrij simpel zelf. En dan ben je met een paar tientjes wel klaar. En als je een losse poot naar de stealer brengt loopt het ook wel los. En die 1000 is een richtprijs... Dus wie weet wil Tepper nog wat met de prijs doen.

Ik krijg iedere keer weer jeuk van deze fiets. Echt een mooi ding.
 
Laatst bewerkt:
Hij is prachtig inderdaad....

Probleem is dat ik een strak budget heb afgesproken met mijn vrouw. Ik zei namelijk dat ik voor onder de 1000 euro een goede GSX-F op de kop kon tikken en dan ook binnen dat budget een beurtje kon laten uitvoeren. En nu kijk ik naar een RF (en vind ik de GSX-F niet meer zo mooi). Ik ga er niet vanuit dat zo'n lekkende voorvork voor een paar tientjes is gerepareerd, toch?

Sorry, maar als je budget zo krap zit kun je beter nog even door sparen. Dan gaat namelijk elke reparatie je in de koude kleren zitten, zeker als je een en ander niet zelf kunt. Een volle tank kost dan al veel zegmaar. Een goedkopere fiets kopen betekent overigens niet dat je over een jaar (of 2) nog steeds goedkoper (en in dit geval, ook nog eens gelukkiger!) uit bent...

just my 2 cents
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar als je budget zo krap zit kun je beter nog even door sparen. Dan gaat namelijk elke reparatie je in de koude kleren zitten, zeker als je een en ander niet zelf kunt. Een volle tank kost dan al veel zegmaar. Een goedkopere fiets kopen betekent overigens niet dat je over een jaar (of 2) nog steeds goedkoper (en in dit geval, ook nog eens gelukkiger!) uit bent...

just my 2 cents

Hou die centen maar. ;)

Het gaat erom dat ik een afspraak heb gemaakt over de aanschaf, heeft niets te maken met krap zitten. Snappie?
 
Hou die centen maar. ;)

Het gaat erom dat ik een afspraak heb gemaakt over de aanschaf, heeft niets te maken met krap zitten. Snappie?

Nee ok, ik dacht ik geef even een tip mee ;). Goedkoop is duurkoop komt helaas ook onder motoren voor, vandaar.
 
Nou ik denk dat als je die RF hierboven koopt voor 1000 euro dat je het gewoon goed doet, zo op de foto is hij netjes, ik zeg doen!
 
Mooie RF zo op de foto inderdaad, moet paars uiteraard wel je kleur zijn maar verder ziet hij er strak uit.

Wel grappig dat haast iedere F900 die ik zie andere bestickering heeft.. hebben ze daar nooit een standaard in gesteld van suzuki? :P
 
Weet iemand trouwens of de RF900R stickers op de flanken/kont en de suzuki vooraan nog makkelijk ergens te krijgen zijn? Bij mij zijn die wel heel verneukt dus mocht ik die ergens goedkoop kunnen scoren zou ik ze miss wel vervangen
 
Ga hem echt niet meer weg doen na al die complimenten, thanks :).

Maar even zonder gekheid, heb al mail contact gehad met Martijn. Ff wat detailfoto's gestuurd want sommige kleine beschadigingen zie je niet echt op bovenstaande foto's. De een stoort het wel, de ander niet.

Verder is er erg weinig met de fiets gereden, maar wat nieuwe olie en bougies kan geen kwaad denk ik. Buiten de nieuwe keringen van de voorvork.

Een klein beetje geld moet er dus nog wel in als je hem toppie wil hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan