Het 9e RF900R / RF600R topique. Ferarri never built...

De originele stickers van mijn fiets waren een soort roze:). Wat er nu op zit heb ik zelf gemaakt/geplakt.

Helaas heb ik inmiddels niet meer de beschikking over een snij-plotter dus ik kan geen nieuw setje voor je maken :(


Mooie RF zo op de foto inderdaad, moet paars uiteraard wel je kleur zijn maar verder ziet hij er strak uit.

Wel grappig dat haast iedere F900 die ik zie andere bestickering heeft.. hebben ze daar nooit een standaard in gesteld van suzuki? :P
 
Volgens mij moeten wij ook over naar deeltje 10. Nog liefhebbers die de OP willen beheren?
 
Weet iemand trouwens of de RF900R stickers op de flanken/kont en de suzuki vooraan nog makkelijk ergens te krijgen zijn? Bij mij zijn die wel heel verneukt dus mocht ik die ergens goedkoop kunnen scoren zou ik ze miss wel vervangen
Volgens mij zag ik ze laatst op eBay staan.. zal is ff kijken dat ik ze nog terug kan vinden
 
Ga hem echt niet meer weg doen na al die complimenten, thanks :).

Maar even zonder gekheid, heb al mail contact gehad met Martijn. Ff wat detailfoto's gestuurd want sommige kleine beschadigingen zie je niet echt op bovenstaande foto's. De een stoort het wel, de ander niet.

Verder is er erg weinig met de fiets gereden, maar wat nieuwe olie en bougies kan geen kwaad denk ik. Buiten de nieuwe keringen van de voorvork.

Een klein beetje geld moet er dus nog wel in als je hem toppie wil hebben.

't Is dat ik er al een heb....maar anders 8-) :Y

Mooi hoor mits je paars inderdaad mooi vindt natuurlijk.
 
Weet iemand trouwens of de RF900R stickers op de flanken/kont en de suzuki vooraan nog makkelijk ergens te krijgen zijn? Bij mij zijn die wel heel verneukt dus mocht ik die ergens goedkoop kunnen scoren zou ik ze miss wel vervangen


http://www.ebay.com/itm/RF900-RF-90...03?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item43b8cc92cf

Niet origineel en in verschillende kleuren te krijgen, maar ook niet duur.

En hier:
http://www.lezebre.lu/motorcycles-d...cal-set-p-17264.html?language=en&cPath=38_184
 
Ik heb hier nog een .eps bestand van:

Decals.jpg


Je zou bij de lokale beletteraar kunnen informeren wat het kost in de kleur die je nodig hebt. 5 minuten werk voor die mannen/vrouwen als ze het 'snijbestand' hebben.


 
Volgens mij moeten wij ook over naar deeltje 10. Nog liefhebbers die de OP willen beheren?


Niet direct maar van mij wel het licht dwingende verzoek dat wie de OP ook maakt, hij dit keer Ferrari goed spelt :X :X Erger me er iedere keer aan als ik het zie :+


En thnx Martijn en Tepper. Zal is kijken welke ik precies bestel of dat ik met dat eps. bestand naar een plotter toe ga :)
 
My bad, ik kan zo'n ding toch niet betalen. Bedenk maar een titel dan maak ik wel een nieuw topic eerdaags.
 
Haha ja van mij mag de titel wel blijven hoor... Er zitten inderdaad wat testarossa elementen in de RF <3


En die marktplaats motor ziet er opzich op de foto goed uit. Tis wel een beetje vluchtig getypt en weinig info dus zou iig zijn kenteken opvragen en dat even nalopen bij de RDW maar verder gaan er niet directe alarmbellen rinkelen.
Alleen volgens mij zie je in die spiegels wel voornamelijk lucht en geen ander verkeer :P
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi motordagje vandaag :O .. Sta ik te wachten voor stoplicht , Klapt er auto achterop.. Eerste gezicht lijkt er weinig aan , beetje kuipschade en krom kenteken en dergelijke. Dadelijk langs de motorzaak om te kijken wat zij ervan te zeggen hebben. Maar echt fijn is anders.

Stuk van tevoren hadden ze van de brandweer hydrauliek-olie van het wegdek gespoten , dus heel het wegdek was een groot schuimbad, en vermoedelijk waren haar banden nog glad van de olie of schuim. en schoof ze daarom door. Maar volgens de brandweer was het geen glad schuim en kon dat geen oorzaak zijn , zeker omdat bijna een km verder was.

Maar in ieder geval was het toch niet mijn schuld.. Maar nog wel een beetje in shock van het gebeuren. hoop dat mijn motor nog helemaal recht is… :)
 
Oeh dat is niet best maar gelukkig heb je zelf in ieder geval niets, is toch wel het belangrijkste! Nu inderdaad duimen dat hij recht is :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan