Het 9e RF900R / RF600R topique. Ferarri never built...

Wat zit er trouwens een gigantisch verschil in vraagprijzen bij de RF motoren op de tweedehands sites. De één vraagt 1250 voor een 900 met 35.000km en de ander 2000 euro voor een 600 met 72.000 op de teller. En dan ook nog roepen "reageer snel want weg is weg!" |(
 
Die laatste is wel wat aan de dure kant natuurlijk dan. Waar je (ondertussen) wel rekening mee moet houden is dat die 35000 hier en daar ook wel eens 135000 zou kunnen betekenen (wat wel aan de fiets te zien zou moeten zijn).
 
Wat zit er trouwens een gigantisch verschil in vraagprijzen bij de RF motoren op de tweedehands sites. De één vraagt 1250 voor een 900 met 35.000km en de ander 2000 euro voor een 600 met 72.000 op de teller. En dan ook nog roepen "reageer snel want weg is weg!" |(

Met 2dehands motoren op leeftijd is het gewoon wat de gek er voor geeft systeem! ik had ook wel 2000 voor de mijne kunnen vragen maar hem daadwerkelijk verkopen voor de prijs is een heel ander verhaal ;)

Zie nu ook bij de Kawa's ineens goedkopere staan compleet met sportuitlaat alles er op en er aan, voor een stuk minder dan ik nu betaald heb, je weet het soms gewoon niet, de 1 wil er van af de ander zet hem te koop om het te proberen of e er een super prijs voor kunne krijgen enz enz :)
 
Hey Yaku,

Heb jij je motor toevallig aan een brabander verkocht? Kwam vanochtend precies jouw fiets tegen (incl. Bos demper) op de A67. Welk kenteken had je?


gr. Thijs
 
Als jullie naar deze detail foto's kijken van een RF uit 95, gaan er dan alarmbellen rinkelen?


Ja hij ziet er niet uit, de foto van de ketting is nutteloos dus achtertandwiel kan je niet beoordelen zo, en dat is vast niet voor niks, hij heeft een schuiver gemaakt, remolie en koppeling olie zijn zo te zien in geen 10 jaar meer ververst, pitting bij de voorvork, is een wrak als je het mij vraagt! zou er geen 300 voor geven zo als deze er uit ziet!

De voorvork is zoizo raar, die is van een gewone rf, je kan de demping niet instellen en dat hoort te kunne op een rs2, dus een rommel fiets als je het mij vraagt dan he ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja hij ziet er niet uit, de foto van de ketting is nutteloos dus achtertandwiel kan je niet beoordelen zo, en dat is vast niet voor niks, hij heeft een schuiver gemaakt, remolie en koppeling olie zijn zo te zien in geen 10 jaar meer ververst, pitting bij de voorvork, is een wrak als je het mij vraagt! zou er geen 300 voor geven zo als deze er uit ziet!

De voorvork is zoizo raar, die is van een gewone rf, je kan de demping niet instellen en dat hoort te kunne op een rs2, dus een rommel fiets als je het mij vraagt dan he ;)

Thanks man. Ik heb dus werkelijk echt geen idee waar ik naar moet kijken merk ik al. :o

Hoe zie je dat die olie niet is vervangen? Te donkere kleur?

En hoe zie je dat het een RS2 is?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan