Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Dat kan zo zijn maar hij zou echt wel rijbaar moeten zijn met het clipje in de middenstand, als je nog de standaard airbox en filter hebt.

Trouwens is dit een een duitse 400? Want voor alle andere met BST33 is instelling 1.5x uit standaard. Mijne staat overigens op 2.0x uit met andere demper.
 
Laatst bewerkt:
dit is een compleet open uitlaat, en het is geen duitse carb.
het is de 01 versie van de carbs, de duitsers hebben de 05 dacht ik (Carb ID)

het is ook niet zo dat hij totaal niet rijdbaar is, je voelt dat hij met meer dan half gas in het middengebied gewoon niet zo lekker optrekt als kan, daarboven gaat het makkelijk hoor!

Ik zal zo het filmpje uploaden van de eerste rit na de afstelling :)
 
Laatst bewerkt:
Even proberen te googelen maar kan niets vinden behalve een advertentie van jou uit maart 2015 twente forum ;) alleen zonder foto. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig.
full
 

Let niet op mijn domme gelach, ik vind het fantastisch als iets zo uitpakt!
Haha, blijft een leuk ding he die 400 :+ nu heb ik weer zin om te rijden.

Boven in lijkt inderdaad goed.
Vind em onderin ook niet 100% lopen, zie bijv 2:49. En als je daarna gas geeft heeft hij er ook geen zin in.
 
Haha, blijft een leuk ding he die 400 :+ nu heb ik weer zin om te rijden.

Boven in lijkt inderdaad goed.
Vind em onderin ook niet 100% lopen, zie bijv 2:49. En als je daarna gas geeft heeft hij er ook geen zin in.

Klopt, viel mij ook op, daarom gaf ik daarna wat gas, hij zakte even een beetje in toeren.
Maar de toeren blijven nu heel mooi constant, en dat deed hij niet!
En dit is nog maar de eerste poging voor goed afstellen he :)
 
Ik ben in het bezit van een bandit 600n uit 1999.
Nu wil ik deze ietsje opleuken met andere spiegels bv de sempione van highsider oid en de bandit voorzien van een windscherm bv de wave van Puig oid. Nu zijn er weinig goede foto's van een bandit waarop zulke dingen aangebracht zijn te vinden.
Of het ligt uiteraard aan mijn zoektermen. Zijn er hier leden die wat foto's willen posten en of mij kunnen helpen met goede links. Zodat ik een beeld kan krijgen hoe het een en ander staat. Bvd
 
Beste banditrijders, Heb via ebay een dynojet kunnen bemachtigen voor de B650! *O*

Helaas zaten de instructies er niet bij... |( verklaart de prijs waarschijnlijk( een van de belangrijkste stukken volgens mij)

Heeft iemand een idee met welke setting ik kan beginnen? zoals positie clip op naald, type jet (90,94,98,102,106) en aantal slagen mengselschroef?
Heb btw een standaard luchtfilter met een hurric uitlaat.

Waardeer de input enorm als iemand dit weet! Het zou mij namelijk enorm in tijd schelen... Anders wordt het maar trail en error voor de komende ritten. :9

Bedankt alvast :t
 
Laatst bewerkt:
Beste banditrijders, Heb via ebay een dynojet kunnen bemachtigen voor de B650! *O*

Helaas zaten de instructies er niet bij... |( verklaart de prijs waarschijnlijk( een van de belangrijkste stukken volgens mij)

Heeft iemand een idee met welke setting ik kan beginnen? zoals positie clip op naald, type jet (90,94,98,102,106) en aantal slagen mengselschroef?
Heb btw een standaard luchtfilter met een hurric uitlaat.

Waardeer de input enorm als iemand dit weet! Het zou mij namelijk enorm in tijd schelen... Anders wordt het maar trail en error voor de komende ritten. :9

Bedankt alvast :t


Weet niet of je hier wat aan hebt maar kijk eens op pagina 143/144 van deze link
http://www.manualdoautomovel.com.br...de_motos/manual_de_servicos_gsf650_s_2004.pdf

*O*
 
:W


Sjonge deel 37 pas? Het tempo is er wel uit hier zeg :')




Pff beetje voor de grap de beginposts weer doorlezen en ik krijg spontaan zin om m'n zesde Bandit te kopen :P
 
Heej unruled had jij niet in het verleden een b650 met dynojet?
Weet jij je settings nog van toen ?
:W


Sjonge deel 37 pas? Het tempo is er wel uit hier zeg :')




Pff beetje voor de grap de beginposts weer doorlezen en ik krijg spontaan zin om m'n zesde Bandit te kopen :P
 
:W


Sjonge deel 37 pas? Het tempo is er wel uit hier zeg :')




Pff beetje voor de grap de beginposts weer doorlezen en ik krijg spontaan zin om m'n zesde Bandit te kopen :P

Word tijd! Probeerde al beetje met nieuwe projecten hier wat meer leven in te krijgen. :9
 
Laatst bewerkt:
Heej unruled had jij niet in het verleden een b650 met dynojet?
Weet jij je settings nog van toen ?
Die had ik wel maar niet zelf afgesteld... Stond behoorlijk aan de vette kant in ieder geval, heb je 3pk meer maar 't verbruik was om te janken voor een 650 :')

Heb em opgevouwen voor ik er wat aan kon doen :+
 
Hmm goed punt aan het verbruik heb ik niet nagedacht...voor 3 pk lijkt het mij ook niet waard :) . Maar goed dan maar uitvogelen of ik het met de kleine sproeiers ook kan bereiken 8-) . Je hebt toevallig niet de installatie handleiding ergens liggen?
Die had ik wel maar niet zelf afgesteld... Stond behoorlijk aan de vette kant in ieder geval, heb je 3pk meer maar 't verbruik was om te janken voor een 650 :')

Heb em opgevouwen voor ik er wat aan kon doen :+
 
Hey allen

Afgelopen zomer heb ik mijn Bandit (GSF650SA 2011) in een auto geparkeerd in een prachtige Franse vallei. Bijna gelijk een andere gekocht om te kunnen rijden maar de kapotte staat nog in m'n woonkamer te staan. Afgelopen week maar eens begonnen om hem op te knappen.

Ik ben op zoek naar een nieuwe radiator, de huidige heeft een scheur waar m'n vinger doorheen past. Op internet kom ik die dingen alleen nieuw tegen voor ~€300. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om een ander (lees goedkoper) model of iets dergelijks erop te plaatsen?

Ik ben best handig met een schroevendraaier en een extra gaatje boren gaat nog wel lukken maar het moet geen heel project worden om hem te laten passen.
 
Laatst bewerkt:
Hey allen

Afgelopen zomer heb ik mijn Bandit (GSF650SA 2011) in een auto geparkeerd in een prachtige Franse vallei. Bijna gelijk een andere gekocht om te kunnen rijden maar de kapotte staat nog in m'n woonkamer te staan. Afgelopen week maar eens begonnen om hem op te knappen.

Ik ben op zoek naar een nieuwe radiator, de huidige heeft een scheur waar m'n vinger doorheen past. Op internet kom ik die dingen alleen nieuw tegen voor ~€300. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om een ander (lees goedkoper) model of iets dergelijks erop te plaatsen?

Ik ben best handig met een schroevendraaier en een extra gaatje boren gaat nog wel lukken maar het moet geen heel project worden om hem te laten passen.

Zal vast wel een alternatief te vinden zijn. Kijk anders eens op Honda Motorcycle Parts, Kawasaki, Suzuki and Yamaha Motorcycle Parts - ATV, Classic Bike, Dirt Bike Parts dan bij jouw type radiator. Vaak kun je met partnummers wel een andere type/merk vinden.
 
Hey allen

Afgelopen zomer heb ik mijn Bandit (GSF650SA 2011) in een auto geparkeerd in een prachtige Franse vallei. Bijna gelijk een andere gekocht om te kunnen rijden maar de kapotte staat nog in m'n woonkamer te staan. Afgelopen week maar eens begonnen om hem op te knappen.

Ik ben op zoek naar een nieuwe radiator, de huidige heeft een scheur waar m'n vinger doorheen past. Op internet kom ik die dingen alleen nieuw tegen voor ~€300. Weet iemand toevallig of het mogelijk is om een ander (lees goedkoper) model of iets dergelijks erop te plaatsen?

Ik ben best handig met een schroevendraaier en een extra gaatje boren gaat nog wel lukken maar het moet geen heel project worden om hem te laten passen.

Of zet een zoekopdracht uit bij www.ebay.de
 
Dat is een waterkoeler, daar is op ebay etc. veel minder voor te vinden dan voor de olieboten. Lekker een sloop of wat afbellen of zij er één hebben liggen. Ik neem aan dat je een radiator zoekt, je kunt ze ook laten "recoren" voor 100-zoveel euro, scheelt ook nog. Stoppen er er gewoon een nieuw binnenwerk in.
 
Zal vast wel een alternatief te vinden zijn. Kijk anders eens op Honda Motorcycle Parts, Kawasaki, Suzuki and Yamaha Motorcycle Parts - ATV, Classic Bike, Dirt Bike Parts dan bij jouw type radiator. Vaak kun je met partnummers wel een andere type/merk vinden.
Ik kom alleen deze tegen voor €633,50... 1771017H00: Radiator Assy,water Suzuki - buy the 17710-17H00 at CMSNL

Of zet een zoekopdracht uit bij www.ebay.de
Goed idee! Ik heb al wel hier wat gepost: http://www.motorleven.nl/Overzicht-aanvragen
Ik zal eens kijken of ik iemand kan vinden die beter Duits kan dan Google Translate hiervoor. Zelf kom ik niet veel verder dan het bestellen van een warme chocolade met rum voor na een lange rit :P
Dat is een waterkoeler, daar is op ebay etc. veel minder voor te vinden dan voor de olieboten. Lekker een sloop of wat afbellen of zij er één hebben liggen. Ik neem aan dat je een radiator zoekt, je kunt ze ook laten "recoren" voor 100-zoveel euro, scheelt ook nog. Stoppen er er gewoon een nieuw binnenwerk in.
Niet alleen de core is kaduuk helaas. De meeste schade zit juist in de zijkant (al heeft de core ook een knauw gekregen, denk niet dat die nog waterdicht is). Ik vrees dat hij veel te ver heen is om te repareren.
 
even een vraagje over de bandit (600) achterbrug:

Is het mogelijk dat deze achterbrug is gemonteerd tussen het frame, maar zonder stofkappen?
Hebben deze motoren dan geen last van kapotte naaldlagers en dus vastzittende achterbruggen? Wat is het preventief onderhoud dat er aan moet gebeuren want ik zie ook geen smeernippel of iets dergelijks zitte?

Ik heb deze achterbug gekocht om in een andere motor in te bouwen en wil deze graag in een keer goed erin hebben namelijk. De verkoper verzekerde me dat er echt geen stofkappen op zaten. Ik heb ondertussen eens gekeken bij een bandit die ik op straat zag staan en ik zie ze er effectief ook niet zitten...

Bedankt voor de hulp!
Groeten, Dennis
 
Terug
Bovenaan Onderaan