Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Nou komen ze hoor
BE6C6E88-9E67-4C96-8359-B1CAA8DC3930.jpeg5A22EE60-1EBA-40CF-9029-FFAB8EACBA9C.jpeg233DD08E-090C-49D0-AF48-9D57180E1C80.jpeg

Ze zijn wel echt klaar....
 
Dit heb ik ook zo nog nooit eerder gezien..

Maar die zijn klaar ja.
Wat voor bandit is het? en welk bouwjaar?
Ik heb het ook nog nooit zó erg gezien😬

Bandit 600 van 2004 (mk2 dacht ik zo)
Heb al gezocht om 2ehands pootjes (complet, want dat is mooi makkelijk) maar die zijn best schaars!
 
Ik heb het ook nog nooit zó erg gezien😬

Bandit 600 van 2004 (mk2 dacht ik zo)
Heb al gezocht om 2ehands pootjes (complet, want dat is mooi makkelijk) maar die zijn best schaars!
Anders moet je ook eens op ebay kijken. Daar ben ik voor de zephyr ook geslaagd.
 
Ik heb niet het idee dat deze hetzelfde zijn helaas!
Ondertussen hebben we 2 vorkpoten gevonden van 2 aparte sites, links a 70 euro, rechts a 180 euro😬
Ach, als ze het maar doen!
Da's mooi en zou ik gelijk de vorkolie (en evt de keerringen) vervangen en controleren of de veren hetzelfde zijn. Anders zit hij straks met één progressieve en één reguliere veer wat ook niet helemaal lekker gaat rijden.. De veren kan je dan misschien nog uit de oude poten overzetten, weet je zeker dat ze hetzelfde zijn.
 
Da's mooi en zou ik gelijk de vorkolie (en evt de keerringen) vervangen en controleren of de veren hetzelfde zijn. Anders zit hij straks met één progressieve en één reguliere veer wat ook niet helemaal lekker gaat rijden.. De veren kan je dan misschien nog uit de oude poten overzetten, weet je zeker dat ze hetzelfde zijn.
Zat ik inderdaad ook aan te denken, maar dat mag hij lekker zelf regelen hoor😂

Hoe? Geen idee. Maar soms word ik een beetje simpel van google uithangen, vd week kreeg ik een appje of ik even wilde laten weten hoe het zadel van de motor ging... zoek het even lekker zelf uit😬😂
 
Zat ik inderdaad ook aan te denken, maar dat mag hij lekker zelf regelen hoor😂

Hoe? Geen idee. Maar soms word ik een beetje simpel van google uithangen, vd week kreeg ik een appje of ik even wilde laten weten hoe het zadel van de motor ging... zoek het even lekker zelf uit😬😂
Ik zou dit terug appen: Haynes Werkplaatshandboek M3367

Maar was de prijs dan zó laag dat het een goede deal was? Ik zou als ik die poten zo zag lekker doorwandelen naar een andere motor. Tenzij het echt een koopje is natuurlijk.
 
Ik zou dit terug appen: Haynes Werkplaatshandboek M3367

Maar was de prijs dan zó laag dat het een goede deal was? Ik zou als ik die poten zo zag lekker doorwandelen naar een andere motor. Tenzij het echt een koopje is natuurlijk.
Het was absoluut geen koopje, 1800 euro voor betaald en meer dan 2 uur (enkele reis) voor gereden, terwijl ik zoiets had van; er staan duizend andere bandits te koop.
Ahwel, hij wilde deze bekijken.

Ik heb er een rondje omheen gedaan en verteld wat eraan mankeert, dus; vorkpoten moeten nieuw want die kunnen echt niet meer, remmen achter moeten vervangen worden, banden moeten vernieuwd worden (banden uit '09🙃) en hij moet een beurt krijgen.

Toch meegenomen.. ik denk; eigen keuze!
Niet bij me komen miepen als ie stuk is ofzo😬
 
Mwah, ik vind dat je als "expert" redelijk verzaakt hebt als je alleen iets gezegd heb in de trant van "tuurlijk joh, jouw keuze" :+

1800 voor een B6 in deze staat is veel te veel.
 
Het was absoluut geen koopje, 1800 euro voor betaald en meer dan 2 uur (enkele reis) voor gereden, terwijl ik zoiets had van; er staan duizend andere bandits te koop.
Ahwel, hij wilde deze bekijken.

Ik heb er een rondje omheen gedaan en verteld wat eraan mankeert, dus; vorkpoten moeten nieuw want die kunnen echt niet meer, remmen achter moeten vervangen worden, banden moeten vernieuwd worden (banden uit '09🙃) en hij moet een beurt krijgen.

Toch meegenomen.. ik denk; eigen keuze!
Niet bij me komen miepen als ie stuk is ofzo😬
Maar dat doet hij dus wel haha. Ach, iedereen moet ik het leven dezelfde lessen leren. Of je ze er nu voor waarschuwt of niet. :+
 
Mwah, ik vind dat je als "expert" redelijk verzaakt hebt als je alleen iets gezegd heb in de trant van "tuurlijk joh, jouw keuze" :+

1800 voor een B6 in deze staat is veel te veel.
Ik heb niet gezegd dat hij 'm moet kopen🤷🏼‍♀️
Eerder gezegd dat er meer bandits zijn dan deze alleen.
Maar dat doet hij dus wel haha. Ach, iedereen moet ik het leven dezelfde lessen leren. Of je ze er nu voor waarschuwt of niet. :+
Weljaaaa daarom
 
De GSXR1100W vork zit er sinds een uurtje in! 😍

Ik heb echter wel nog een probleem met de as die ik moet oplossen. Voor wat ik weet zou ik de as van de bandit moeten kunnen hergebruiken, maar die lijkt wat aan de korte kant. Even uitzoeken wat voor een memo ik daar heb gemist.
 

Bijlagen

  • 166445E9-7EC2-4DEC-87B6-2ED9D58DE459.jpeg
    166445E9-7EC2-4DEC-87B6-2ED9D58DE459.jpeg
    208,8 KB · Weergaven: 44
  • 46EA0ECE-B388-4D2F-9565-A35FDD65B316.jpeg
    46EA0ECE-B388-4D2F-9565-A35FDD65B316.jpeg
    385,7 KB · Weergaven: 43
De GSXR1100W vork zit er sinds een uurtje in! 😍

Ik heb echter wel nog een probleem met de as die ik moet oplossen. Voor wat ik weet zou ik de as van de bandit moeten kunnen hergebruiken, maar die lijkt wat aan de korte kant. Even uitzoeken wat voor een memo ik daar heb gemist.
Dat ziet er wel netjes uit :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan