Heb jij dan eigenlijk ook nog een Bandit staan? Of heb je het over je GSXF? In principe haast hetzelfde blok natuurlijk maar je zal sowieso wat minder last van vocht hebben door het kuipwerk.Ik weet niet of die kapjes passen. Ik heb die bewust weggelaten na half verkoolde doppen. Dacht dat ie de warmte niet goed kwijt kon door die dopjes
Hahahahaha ik dacht gewoon nog toen ik drukte op 'plaats reactie' :En clipjes voor de bobines
Heb jij dan eigenlijk ook nog een Bandit staan? Of heb je het over je GSXF? In principe haast hetzelfde blok natuurlijk maar je zal sowieso wat minder last van vocht hebben door het kuipwerk.
Denk dat ik die rechte maar bestel met wat kabel binnenkort dan
Whoohoo! Mijn Bandit doet het weer!Ah ok, ben benieuwd!
Whoohoo! Mijn Bandit doet het weer!
Werd gisteren gebeld door de garage maar helaas te laat om hem nog op te halen. Wat blijkt? Er is water in de benzinetank gelopen waardoor hij niet meer goed liep. Godzijdank geen problemen met de carbs of iets dergelijks! Ze hebben de tank leeg gehaald, schoon gemaakt en de tankdop ingevet en schoon gemaakt. Hopelijk helpt dit voor de komende tijd!
Dinsdag kan ik hem ophalen en dan hoor ik de overige zaken die ze hebben gevonden bij de algemene check. Voor wat ik begreep niet veel grote dingen en een paar waar ik al vanaf wist. Dus happy days hiero!
Top, dan kan ik de vacuümslang controleren en de benzinekraan.
Zou het ook nog de ontluchting van de benzinetank kunnen zijn? Daarmee bedoel ik dat de tank vacuüm zuigt en geen/minder benzine doorlaat. Waar zit deze bij de bandit? In de tankdop zelf?
Altijd leuk, die kleine onderdeeltjes
Bestel met bougiekabel gelijk clipjes voor de bobine mee, die krengen breken altijd
Dat is wel duidelijk een brandstof probleem inderdaad. De PRI stand 'overuled' het menbraan zodat hij gewoon gaat stromen, dus dan vul (prime) je de carbs weer. Door te zuigen trek je het membraan in de kraan en daarmee gaat het klepje open op de ON en RES stand.Thanks @Woutert!
Ik was nog even online aan het kijken en kwam het volgende filmpje tegen. Het probleem dat ik ervaar lijkt hier heel erg op. Eerst het inhouden en vreemde gedrag bij gas geven, daarna de kraan naar 'PRI' en terug naar normaal en hij loopt weer.
Als ik het goed begrijp loopt de vacuumslang van de tank naar de meest rechter carburateur? Oftewel nummer 36 op de deze afbeelding? Als ik die eraf haal bij de carburateur kan ik er dus even aan zuigen en kijken of de kraan werkt?
Check, dan is dat wat minder waarschijnlijk.Klopt, maar als die moeilijk doet merk je het pas veel later (na tientallen km's).
Thanks! Handig dat je het hier hebt gedocumenteerd! Zal een oog open houden voor die kogelIk ben ook wel eens bezig geweest met de tankontluchting, vanaf hier ongeveer...
Merci. Moest de motor helaas onder de cover zetten ivm het weer dus heb de tank er niet af kunnen halen. Heb wel even de vacuümslang van de carb los gehaald en die zuigt in ieder geval vacuüm dus zal niet lek zijn. Als het volgende week niet sneeuwt neem ik de motor mee naar een zelf sleutel garage, dan kan ik eens uitgebreid kijken of de benzine gaat lopen wanneer ik er aan zuig.Dat is wel duidelijk een brandstof probleem inderdaad. De PRI stand 'overuled' het menbraan zodat hij gewoon gaat stromen, dus dan vul (prime) je de carbs weer. Door te zuigen trek je het membraan in de kraan en daarmee gaat het klepje open op de ON en RES stand.