In de openingspost van het forum staat een overzicht met wat goede tutorials die Unruled onder andere heeft geschreven. Die voor de schokbrekers is hier te vinden.@Vareta weet jij toevallig de K type nummers die passen? Maakt niet uit als de accubak aangepast moet worden!
Wel mooie bandit schijfjes opgepikt vandaag voor op 1 van mn fjesBekijk bijlage 1363628
ben ook op zoek naar schijfjes....veel keuzes, qua vorm en ook ook kosten (va ca 100 euro tot 250 en meer). Ben benieuwd waar je deze heb gekocht?
Ja lastig allemaal, wil graag deze veer eronder als het kan. Heb hem voor een prikkie over kunnen nemen ook. Heb geen middenbok, dus zal ik zaterdag eens kijken of het weghalen van het ophangpunt ervan zin heeft. Anders toch een andere veer? @Vareta weet jij toevallig de K type nummers die passen? Maakt niet uit als de accubak aangepast moet worden!
Heb afgelopen zaterdag wel m’n achterwiel afgemaakt. Zelf gezandstraald in het kastje, daarna in de zinc gezet, primer, acrylaat lak van motip en afgemaakt met een 2k blanke lak van spraymax! Super geworden al zeg ik het zelf. De zijkappen waren al klaar, leuk hoor een beetje hobbyen zo
Wauw heel strak!Ja lastig allemaal, wil graag deze veer eronder als het kan. Heb hem voor een prikkie over kunnen nemen ook. Heb geen middenbok, dus zal ik zaterdag eens kijken of het weghalen van het ophangpunt ervan zin heeft. Anders toch een andere veer? @Vareta weet jij toevallig de K type nummers die passen? Maakt niet uit als de accubak aangepast moet worden!
Heb afgelopen zaterdag wel m’n achterwiel afgemaakt. Zelf gezandstraald in het kastje, daarna in de zinc gezet, primer, acrylaat lak van motip en afgemaakt met een 2k blanke lak van spraymax! Super geworden al zeg ik het zelf. De zijkappen waren al klaar, leuk hoor een beetje hobbyen zoBekijk bijlage 1364083Bekijk bijlage 1364084
als je die bandit 1200 veer wilt plaatsen zal je het linksysteem op de onderste ophanging (van de middenbok) moeten gaan plaatsen én langere dogbones monteren. geen groot probleem maar wel iets om goed uit te zoeken/rekeken aan gezien dat geen standaard spul meer is.
een GSX-R schokdemper van de juiste lengte (300mm of iets daar vlak bij) is de beste optie. de 17mm verschil die je nu hebt is teveel voor een fatsoenlijke bevestiging, en als je het al gemonteerd krijgt staat de kont van de motor véél te hoog...
Daar kun je je het oogje van je helm bandje of lus van je tas in haken en weer sluiten.Als ik de buddyseat open wil maken dan kan ik het slot de andere kant opdraaien en "opend" zich een u vormig "houdertje" is dit voor een schijfremslot ? Of waar is dit nuttig voor ? Ps betreft een bandit uit 2001 1200s
Thnxxx
Daar kun je je het oogje van je helm bandje of lus van je tas in haken en weer sluiten.
Drie tientjes mocht ik afrekenen.Pfieuw lekker man!
Scheelt toch weer even een hoop geld voor een achterband. Hoeveel kostte het plakken als ik vragen mag?
Geez, das ook niets... Mooi bezig dan!Drie tientjes mocht ik afrekenen.
Nee inderdaad niet veel, ze zijn er toch wel even mee bezig geweest ook.Geez, das ook niets... Mooi bezig dan!
Idd, ik geloof dat ze bij mijn oude garage al 25 euro rekenen om alleen een band op de velg te leggenNee inderdaad niet veel, ze zijn er toch wel even mee bezig geweest ook.
Hoe is het met de uitlaatbochtjes?
De binnenste twee bochten worden warmer terwijl de motor nog stil staat?Hallo mannen, ik heb jullie al eerder verteld van startproblemen met mijn 2005 1200 en wil jullie nogmaals om raad vragen.
Hij start vrij makkelijk maar loopt niet lekker. Pas na een tijdje. De binnenste twee bochten worden veel sneller warm dan de buitenste twee.
Iemand een idee wat het kan zijn of wat te checken?
Thx.
Alle bouten moeten uitgeboord worden dus ze zijn nog wel een paar dagen bezig. Het is even niet andersHoe is het met de uitlaatbochtjes?
En? Ff lekker kunnen touren?Eindelijk even goed gereden op de nieuwe motor
Alle uitlaatbochten even nat maken een paar centimeter van het blok vandaan. Motor starten.Iemand een idee wat het kan zijn of wat te checken?
Thx.