Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In de openingspost van het forum staat een overzicht met wat goede tutorials die Unruled onder andere heeft geschreven. Die voor de schokbrekers is hier te vinden.
Daar staat dat de K1/2/5/6 schokbrekers allemaal passen. Die van de K7 past dus ook. Let dus wel even op het verschil in lengte tussen de verschillende typen. Lees het even goed door m.b.t de overige tips afhankelijk van de 600 of 1200.
Vanaf hier ook de vragen en antwoorden die ik onlangs heb gesteld over het onderwerp
Ik wist niet dat dit uberhaupt moet gebeuren "preventief".. ik dacht zodra hij niet meer lekker loopt en het lijkt me dat het na 24 dkm nog wel zeker lekker moet lopen.. correct me if i'm wrong. Ik heb zelf ook pas een bandit en deze had 24dkm op de teller en werd mij verteld dat de 24dkm beurt heeft gehad maar geen id of de kleppen zijn gesteld. Hij loopt lekker dus het hoeft voor mij nog niet.Hoi mensen. Ik heb inmiddels al een maand mijn nieuwe bandit naar volle tevredenheid. Er staat nu 19500 km op de teller. Ik weet alleen niet of de vorige eigenaar de kleppen heeft gesteld. Ik denk het wel want ik lijk wat pakking te zien bij de Halve maantjes op de deksel. Wat denken jullie is het wenselijk om nog te wachten tot de 24000 km beurt (over 4000 km)of dit nu al te doen? Ik hoor geen gekke dingen .
Kleppen stellen hoeft pas om de 40.000km. Dus je kunt nog wel even.Hoi mensen. Ik heb inmiddels al een maand mijn nieuwe bandit naar volle tevredenheid. Er staat nu 19500 km op de teller. Ik weet alleen niet of de vorige eigenaar de kleppen heeft gesteld. Ik denk het wel want ik lijk wat pakking te zien bij de Halve maantjes op de deksel. Wat denken jullie is het wenselijk om nog te wachten tot de 24000 km beurt (over 4000 km)of dit nu al te doen? Ik hoor geen gekke dingen .
Wablief?Kleppen stellen hoeft pas om de 40.000km. Dus je kunt nog wel even.
Controleren kun je altijd, maar bij mijn gsxr1100 en 2 vorige Bandits viel er bij alle drie boven de 40.000km pas wat te stellen.Wablief?
dat kan in de praktijk wel zo wezen, maar de handleiding zegt officieel om de 12.000 een grote beurt met kleppen stellen (en om de 6000 een oliebeurt/kleine beurt).Kleppen stellen hoeft pas om de 40.000km. Dus je kunt nog wel even.
Welkom! Ik kan me niet herinneren dat hier iemand is geweest met een turbo bandit laat staan hayabusa zuigers.Hoi allemaal!
Even voorstellen, en daarna gelijk een vraagje:
Mijn naam is Bas, 26 lentes jong en in het bezit van een nu nog UK registered Suzuki Bandit 1200 uit 2005 (en een Husqvarna 701 supermoto van '18 voor de spielerij om de kerk).
Op internet lees ik veel over Suzuki Bandit blokken en tuning. Ik ben erg geinteresseerd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de upgrade naar Hayabusa zuigers? Brommer doet nu zo'n 200pk's (dankzij de turbo), en ik lees dat de low compression pistons van de Busa perfect zijn om een veilige 250+pk's te draaien. Iemand ervaring met wat daar zoal voor nodig is?
Cheers!
Interessant projectje! Heb het hier ook nog niet voorbij zien komen, op andere fora wel. vraag me ook wel af wat de zwakste plek is van het blok als je het gaat pushen.. Met 200+pk heb je de koppeling vast al wel aangepakt neem ik aan.Hoi allemaal!
Even voorstellen, en daarna gelijk een vraagje:
Mijn naam is Bas, 26 lentes jong en in het bezit van een nu nog UK registered Suzuki Bandit 1200 uit 2005 (en een Husqvarna 701 supermoto van '18 voor de spielerij om de kerk).
Op internet lees ik veel over Suzuki Bandit blokken en tuning. Ik ben erg geinteresseerd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de upgrade naar Hayabusa zuigers? Brommer doet nu zo'n 200pk's (dankzij de turbo), en ik lees dat de low compression pistons van de Busa perfect zijn om een veilige 250+pk's te draaien. Iemand ervaring met wat daar zoal voor nodig is?
Cheers!
Dat zou dan inderdaad moeten, het is het koppel die hem de das om doet, die wordt bepaald door het vermogen icm met het toerental, dat dan weer wel!Lockup, gewone houdt t bij 160/180 pk wel voor gezien en met turbo nog eerder las ik recent
Hier moet je zijn:
Oil Cooled
GSX-R, GSX-F and Inazuma as well as significantly modified Blandit and GSX1400oldskoolsuzuki.info
Hoi allemaal!
Even voorstellen, en daarna gelijk een vraagje:
Mijn naam is Bas, 26 lentes jong en in het bezit van een nu nog UK registered Suzuki Bandit 1200 uit 2005 (en een Husqvarna 701 supermoto van '18 voor de spielerij om de kerk).
Op internet lees ik veel over Suzuki Bandit blokken en tuning. Ik ben erg geinteresseerd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de upgrade naar Hayabusa zuigers? Brommer doet nu zo'n 200pk's (dankzij de turbo), en ik lees dat de low compression pistons van de Busa perfect zijn om een veilige 250+pk's te draaien. Iemand ervaring met wat daar zoal voor nodig is?
Cheers!