Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die blikken plaatjes wilde ik overzetten ja, maar ik vroeg me af of het wel zin had zonder de anti-piepfolie er tussen. Of dat er misschien zelfs Anti-piepfolie tussen moest ofzo...Kan je die niet overzetten van je oude? die plaatjes zijn inderdaad anti-piep, anti-hitte etc.
Top, zet ze wel gewoon over en we zullen het wel zien (/horen)Werkt ook wel zonder hoor, pasta/vet helpt vaak (een tijdje) tegen het piepen. Soms kun je de plaatjes inderdaad ook gewoon overzetten.
Maar ze zijn absoluut geen noodzaak, zowel het folie als de blikjes niet.
Nice! Mooi uitgelegd.
goedenavond allen,
Onder op de carb zitten bij mij 4 pinnetjes en 1 ervan is afgebroken.
ik kan dit los schroeven, maar kan dit kwaad als er een niet aangesloten zit?
En waar zou ik zo'n dingetje kunnen vinden/kopen.
En oh ja waar dient ie eigenlijk voor.
Wilde gok: carb heaters?[afbeelding]
[afbeelding]
Hierbij de foto's. Zie de zwarte cirkeltjes.
Hier zitten stekkertjes aan en bij de ene afgebroken zit er ook en platte.
Dit zit er vervolgens op aangesloten, volgens de WPHB is dit de thermoswitch
[afbeelding]
)Wilde gok: carb heaters?
12.000. Maar goed doorslippen is doorslippen@Gombie
11000rpm? Wat is de redline van een bandit 600 dan?
Als het de Z8 is, ben ik het helemaal met je eens. Als het de M/O is gaat het nog wel, die is best oké.Ik ben opgehouden met 20 euro besparen op banden door een ouder model te nemen...
Een Roadtec Z8 is wat, 8 jaar oud? Nu zit je daar 10000km+ mee opgescheept voor een paar tientjes.
Dat zou je wel zeggen ja, het begint bij maximum vermogen natuurlijk. Kon bij de Bandit 600 best wel eens daar pas liggenAls hij duidelijk kan merken dat hij van 11000 naar 12000 (dus rev limiter) doorslipt, dan ja.
Ik zou in de 6 een keer vol gas door de toeren trekken, dan zou hij wel eerder moeten slippen.
Nou een goeie deal gekregen op een set Metzeler z8 bandjes.
Dacht en vraag stellen over een probleem wat zich verder nog met mijn bandiet de laatste weken opdoemt. Als ik vol gas optrek gaat die boven de 11.000 toeren ineens helemaal omhoog zonder sneller te gaan. Ik dacht eerst dat het wellicht niet goed sluitende kleppen waren De kleppen en bougies zijn net gedaan even als recentelijk afgestelde carbs. Dus dit kan het niet zijn.
Kan het zijn dan de koppeling begint te slippen? Hij doet het ook alleen boven de 10 tot 1 dyizend toeren afhankelijk van de versnelling.
Ja, ik verveelde me
Kan wel die gedateerde oude versie uit de OP