Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bestel ze los (meestal via autobandenmarkt.nl) en ga dan met de velg naar de bandenboer.Bestellen jullie banden of doen jullie dit via een zaak?
Ziet er weer goed uit. Orginele formaat banden gekozen of een maatje groter?
Ik moet binnenkort ook aan nieuwe set, huidige hebben dot van 2009. Vorige eigenaar heeft er 1 maat groter (120/60 en 160/60) onder gelegd en dat rijdt prima. Maar ik twijfel nu om daarbij te blijven, of weer terug naar orgineel. Iemand die daar ervaring mee heeft?
al zijn er met bijvoorbeeld de FJ's en FJR's van yamaha, de Honda pan-european-modellen en Suzuki's Bandit-reeks genoeg viercilinders te noemen die geen moeite hebben met serieuze kilometerstanden.
Ow damn goed dat je het zegt. Bij de Suzuki dealer in Barendrecht kon je het zelfs via WhatsApp doorgeven, dan kreeg je een appje terug als je het op kon halen.Even langs motoport rijden/bellen met die productnummers... die dingen kunnen ze gewoon bestellen en je bent misschien 5 euro kwijt
6204RSWeet iemand misschien wat voor nummer lagers er in het voorwiel zitten van een 1998 GSF1200?
Ik heb pas m'n voorband gewisseld en ik hoor ze een héél klein beetje en wil ze over een tijdje bij de beurt vervangen.
1Iemand al eens de topsnelheid van de gsf 650 (2002) getest? Ik lees 200 km/pu, ik voel dattie dan nog harder wil.
Topsnelheid is wel van wat dingetjes afhankelijk, en de tellers zijn inderdaad behoorlijk optimistisch. Waarom test je het niet gewoon een keer in Duitsland als je het wilt weten, bang dat hij uit elkaar ploft?1Iemand al eens de topsnelheid van de gsf 650 (2002) getest? Ik lees 200 km/pu, ik voel dattie dan nog harder wil.
Als ik het goed zie zit je nét op de slijtage indicators? In theorie zijn ze dan dus aan vervanging toe, maar je zou nog wel eventjes door kunnen rijden...Zijn deze blokken al aan vervanging toe?
Ja precies. Voor zie ik die gleufjes nog wel maar achter niet.Als ik het goed zie zit je nét op de slijtage indicators? In theorie zijn ze dan dus aan vervanging toe, maar je zou nog wel eventjes door kunnen rijden...
Da's nog best accuraat. Mijn 1200 reed zwaar de teller uit (waar 280 zou hebben gestaan) en deed toen 233 op de gpsBest kans dat je teller flink overdrijft, bij m'n 1200 is 260 km/h op de teller 227 km/h op de GPS.