Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.843
- 16.584
Nou.. de snelste groep reed 22 seconden boven mijn pr als snelste ronde.
Ik heb je gespot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou.. de snelste groep reed 22 seconden boven mijn pr als snelste ronde.
Ik heb je gespot
Haha ik ben geen kerel als deze voor mij was bedoeldHallo das goed kerel ik laat je nog weten hoelaat ik daar precies ben ook het circuit
Meestal ga ik in overleg met de organisatie. Geef aan wat mijn rondetijden elders zijn en dan komen we er wel uit. Zie het zelf ook niet zitten om een rijdende chicane te zijn.Voor de wat minder snelle goden onder ons (middenveld snelle groep). In welke groep schrijven jullie in wanneer je naar een nieuw circuit gaat? Dit jaar komt het er weer niet van, maar ik zou volgend jaar toch echt eens op Assen willen rijden, misschien Spa, ... Voor de snelle groep rijd je 's ochtends waarschijnlijk enorm in de weg.
Het liefst zou ik op een vreemd circuit 's morgens starten met instructie in groep 2 en in de middag vrij, maar dat wordt niet veel aangeboden. MSL doet dat wel erg goed vind ik.Meestal ga ik in overleg met de organisatie. Geef aan wat mijn rondetijden elders zijn en dan komen we er wel uit. Zie het zelf ook niet zitten om een rijdende chicane te zijn.
Ik heb ook eenn RPHA11 en nergens last van. Ook niet in de regen. Je moet een pinlock nooit meer eraf halen nadat je hem hebt gemonteerd. Als je dat wel doet (wat je dus gedaan hebt) moet je een nieuwe halen. (Dat is mijn ervaring).Gisteren een natte dag op Mettet. Ik vind regenrijden best leuk, ging ook niet onaardig omdat ik sneller bleek dan vooraf ingeschat. Ondanks een "dingetje" met mijn vizier ruimschoots voldoende om 's middags naar groep 3 gezet te worden.
Het dingetje met mijn vizier is wel lastig: Vorige maand een HJC RPHA11 gekocht, maar in de regen beslaat het vizier. Alles geprobeerd wat ik kon (alle ventailatiestanden open en dicht, Pinlock erin, eruit, opnieuw vastgezet, uiteindelijk zelfs wat zeep op de binnenkant gesmeerd) maar de binnenkant van mijn pinlock bleef beslaan. Uiteindelijk maar een hele en drie gebroken/halve sessies gereden en toen was ik er wel klaar mee.
Heeft er iemand de gouden tip om het beslaan te voorkomen en hoe gaan jullie met dit soort dingen om tijdens circuitdagen?
Ik heb hem er afgehaald omdat deze besloeg en dat was de eerste keer. De pinlock van mijn Arai heb ik al een aantal keer gewisseld van mijn donkere naar mijn heldere vizier en nog nooit ergens last van gehad. Kwestie van het ding op de juiste manier vastpakken.Ik heb ook eenn RPHA11 en nergens last van. Ook niet in de regen. Je moet een pinlock nooit meer eraf halen nadat je hem hebt gemonteerd. Als je dat wel doet (wat je dus gedaan hebt) moet je een nieuwe halen. (Dat is mijn ervaring).
Ik heb 1 helm met pinlock maar een ander niet,verder nog bril dragend.
Ik weet niet of iemand het trucje met afwasmiddel kent?
Een dun laagje aan de binnenkant van je vizier of bril in en uitsmeren en ik heb nog maar weinig last van condens.
ik zit hier nog dus die bochten zijn en worden nog gewoon genomen hoorah ha daarom mis je bijna elke bocht
Ik wist niet dat er circuits zijn waar je even moet wachten.Oldskool tip die ook al geopperd was idd.
Naar mijn mening is het ontvettende hetgeen wat werkt, heb er zelf een anti fog coating op aangebracht en dat gaat prima ( zonder pinlock ) tot ik zelf begin te "hijgen" terwijl ik voor een stoplicht of brug sta
Einde pitstraat!Ik wist niet dat er circuits zijn waar je even moet wachten.
Ik had geen wasmiddel bij, maar het met gewone handzeep geprobeerd. Zou dat nog verschil maken? (Yup, serieuze vraag)Ik heb 1 helm met pinlock maar een ander niet,verder nog bril dragend.
Ik weet niet of iemand het trucje met afwasmiddel kent?
Een dun laagje aan de binnenkant van je vizier of bril in en uitsmeren en ik heb nog maar weinig last van condens.
Ik had geen wasmiddel bij, maar het met gewone handzeep geprobeerd. Zou dat nog verschil maken? (Yup, serieuze vraag)
Ik verdraag lenzen slecht.Daarom rij ik op circuit altijd en op straat meestal met lenzen.
Dit heb ik dus ook en mijn bril beslaat niet, mijn pinlock wel....Helaas kan ik geen lenzen
Heb een (te) grote cilinder afwijking.. Dus als de lens draait op mijn oog, is het al niet meer scherp...
Dus zit (voor nu) redelijk vast aan bril.
Meestal voor sessie 1 poets ik m'n bril ff in met klarpilot en is het prima. Is alleen nodig voor stilstaan. Tijdens het rijden is er in mijn helm voldoende ventilatie.
Helaas kan ik geen lenzen
Heb een (te) grote cilinder afwijking.. Dus als de lens draait op mijn oog, is het al niet meer scherp...
Dus zit (voor nu) redelijk vast aan bril.
Meestal voor sessie 1 poets ik m'n bril ff in met klarpilot en is het prima. Is alleen nodig voor stilstaan. Tijdens het rijden is er in mijn helm voldoende ventilatie.
Ik denk van wel omdat handzeep milder is dan afwasmiddel.Ik had geen wasmiddel bij, maar het met gewone handzeep geprobeerd. Zou dat nog verschil maken? (Yup, serieuze vraag)
“Ik ga douchen maar heb geen antislip mat in de badkuip liggen.”Ik denk van wel omdat handzeep milder is dan afwasmiddel.
Proberen is leren, douche open zetten tot de spiegel beslaat, helm op en zwaar ademen.
P.s. Dit is wel maximaal schrik effect voor nietsvermoedende gezinsleden die binnen kunnen lopen