Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Rode Raket zijn dit 1098S poten?Ziet er goed uit hoor, dikke upgrade!
Ik zou beginnen met ze eens goed af te stellen , durf te wedden dat er een heleboel rondrijden met dure ohlins op fabrieks stand@Rode Raket zijn dit 1098S poten?
Ziet er zeker gelikt uit! Ik heb wel eens gelezen dat Öhlins die 'standaard' op Ducati zat van minder niveau was dan b.v. aftermarket K-tech of Öhlins. Iemand hier ervaring mee?
Nee, de voorvork is afkomstig van een Monster 1100S . De remschijven zijn van een 748R. En ja, ik ben ook van plan de boel goed te laten afstellen, tevens ook de achtervering .Al heb ik daar nooit geen problemen mee gehad. Ik heb ook een nieuw stuur gemonteerd, een dragbar van Rizoma, en nieuwe rem- en koppelingspomp van Brembo, die erg goed in de hand liggen. Al met al erg blij met hoe het geworden, nu nog afwachten hoe het rijdt@Rode Raket zijn dit 1098S poten?
Ziet er zeker gelikt uit! Ik heb wel eens gelezen dat Öhlins die 'standaard' op Ducati zat van minder niveau was dan b.v. aftermarket K-tech of Öhlins. Iemand hier ervaring mee?
Ja, heb gelezen dat de duurdere voorvorken zoals Ohlins wat vaker onderhoud nodig hebben dan gemiddeld, maar das geen probleem, hoort bij de hobby.Ik zou beginnen met ze eens goed af te stellen , durf te wedden dat er een heleboel rondrijden met dure ohlins op fabrieks stand
Ik heb mijn vering laten upgraden door HK en die is van alles aan het opmeten als je er op zit en dingen zo als de snelheid van in en uit veren
En het begint natuurlijk met de juiste veer , als je afwijkt van het gemiddelde gewicht moet die veer uit gewisseld worden
En dan heb je nog dat ze af en toe een beurtje nodig hebben
Dit inderdaad. Maar zo te zien gaat @Rode Raket daar mee aan de gang, topIk zou beginnen met ze eens goed af te stellen , durf te wedden dat er een heleboel rondrijden met dure ohlins op fabrieks stand
Ik heb mijn vering laten upgraden door HK en die is van alles aan het opmeten als je er op zit en dingen zo als de snelheid van in en uit veren
En het begint natuurlijk met de juiste veer , als je afwijkt van het gemiddelde gewicht moet die veer uit gewisseld worden
En dan heb je nog dat ze af en toe een beurtje nodig hebben
Klopt, is ook logisch.@Rode Raket zijn dit 1098S poten?
Ziet er zeker gelikt uit! Ik heb wel eens gelezen dat Öhlins die 'standaard' op Ducati zat van minder niveau was dan b.v. aftermarket K-tech of Öhlins. Iemand hier ervaring mee?
Dat is voor mij met de 848 ook 1 van de redenen geweest om de originele showa vork te houden en daar een paar verse öhlins veren in te proppen en de buizen goud te laten anodiseren. Prima werkende vork, met de sexy looks.Als de vork net zo presteert als de standaard voorvork, vind ik het al prima, want daar is al niks mis mee. Wat mijn rijstijl betreft dan
Jawel, maar niet te komen.Geen schuurtje ?
Ook, net als een vrouw en kind van 1,5…Geen huiskamer?