superduc again
MF veteraan
Het zijn wel dp plus ( die plaatjes zijn toe gevoegd ) , wat betreft uitlaat heb ik het zo op gelostVandaag het eerste rondje van het jaar gereden, al was dat niet met de S4 maar met de 848
Voor de S4 heb ik wel een setje nieuwe originele distributieriemen besteld, die krengen zijn prijzig zeg
Ook ben ik nog even lekker bezig geweest met wat kleine dingetjes, zo zitten de originele rem- en koppelingspotjes er ook weer op.
Bekijk bijlage 1852767
En dan zijn er nog een paar dingetjes waarvoor ik denk dat ik hier in het topic het beste terecht kan.
Op dit moment zitten er hoge termi's op de monster, en een origineel ducati performance rem/schakel setje.
Ik zou graag naar laag gemonteerde termi's willen, maar dat gaat niet met de huidige rem/schakel set, aangezien er geen bevestigingspunten aanwezig zijn.
Bekijk bijlage 1852769
De eerste vraag is dus, is er iemand die een origineel compleet rem/schakel setje over heeft(misschien na wissel voor iets aftermarket?)
En dan de 2e vraag, is er iemand die zijn lage termi's zou willen ruilen voor mijn high mount?
Bekijk bijlage 1852770