20 is misschien wat veel. Als het over centimeters gaat mag ik graag overdrijven. Maar het wordt minimaal tien denk ik..20cm is wel veel hoor.
Geen idee wat we er toen hebben afgehaald.
Kan het ook niet nameten want de S4RS heeft al een tijdje een nwe eigenaar.
De herrie zal ook wel meevallen ook omdat je die kat er nog op hebt zitten.20 is misschien wat veel. Als het over centimeters gaat mag ik graag overdrijven. Maar het wordt minimaal tien denk ik..
Goed bezig! Mooi resultaat, al zou het van mij nog wel een centimeter of 3 korter mogen.Krijg langzaam aan een beeld van het eindresultaat. De eerste uitlaat is al ingekort. Moet nog alleen nog nieuwe wol in en vastgepopt worden. Alles bij elkaar is de uitlaat nu bijna 7cm opgeschoven.
Dan kan ik weleens doen. Goed idee. Want dat zou betekenen dat ik ook wel voor de GP shorty zou kunnen gaan. Die vind ik zo dik!De herrie zal ook wel meevallen ook omdat je die kat er nog op hebt zitten.
Start maar eens met alleen de kat erop. Valt reuze mee.
De Termie shorty voor de S4Rs/t was ook maar een demper van niks. De kat dempt echt veel. Je kan de kat ook open zagen, leeg maken en weer dicht lassen.Dan kan ik weleens doen. Goed idee. Want dat zou betekenen dat ik ook wel voor de GP shorty zou kunnen gaan. Die vind ik zo dik!
Offtopic, je gebruikersnaam. Op basis van de drumcomputer? Ik ben meer van de TR-909 :D
Ziet er al netjes uit zo. En inderdaad gewoon lekker langzaam aan naar je eigen smaak aanpassen.Dit was bij de standaard opstellen met originele uitlaten ook al zo. Dat is nu eenmaal het ontwerp van dit model. Voor een eerste fietsje ben ik hier meer dan blij mee. En langzaam aan veranderd ze steeds meer na mijn zin.
Die zijn er snel af.Ik haak altijd af als ik van die grote Ducati Corse logo's zie
Dat was ik! Maar ik denk dat ik er gewoon weer een originele opzet.Wie was die met poetsen zijn knippers gesloopt heeft? Heb hier nog een simpel setje liggen wat tegen verzendkosten weg mag.
Bekijk bijlage 1626516Bekijk bijlage 1626517
Nee hoor, was perfect zoals ie was destijds.En originele spiegels (of mooie bar ends) en een ander stuur (snap geannodiseersd rood bij niet matchende rode lak nooit zo goed) en een tweede remschijf en klauw. Dan wordt het wel wat ja)
Dat is ook wel het leuke van Monsters, iedereen maakt ze naar eigen smaak. Maar uiteindelijk hebben we er allemaal vooral heel veel plezier aanNee hoor, was perfect zoals ie was destijds.
Als eerste brommer voor €2000 was ik er heel erg blij mee. En het geluid dat uit die termicellos kwam ...
Niet lullig bedoeld. Ondanks dat het een kleine moeite is om de advertentie op MP op te zoeken, zo is het ook een kleine moeite om hier wat foto's neer te zetten en eventueel een vraagprijs.Hallo,
ik heb wat mooie spulletjes over van m'n Monster: koplampscherm, voorspatbord en duoafdekkap.
Van geborsteld aluminium en in goede, onbeschadigde staat.
De advertentie met foto's staat op Marktplaats, titel: Ducati Monster Stuurkuip etc.
Mag weg voor een fractie van de nieuwprijs.
Heb je ook een openlucht filter?Klusje is eindelijk geklaard. Nu nog alle zooi opruimen voor vrouwlief thuis komt van werken.
Net even een stukje gereden en in het begin liep ze best beroerd. Pakte niet echt op en kwam niet lekker van de plaats af. Uiteindelijk begon ze steeds beter te lopen. Op het laatste liep ze weer als vanouds. Nu nog wachten tot ze de testbank op kan. Was wel echt blij met de poptang op accu.
Bekijk bijlage 1626698
Heb ook nog een klein filmpje voor het geluid gemaakt. In het echt klinkt ze toch een stuk beter.
Bekijk bijlage 1626699