Het FZ750-topic

Hallo Mannen

Tijdje geleden is m'n Fz omgekletterd, m'n zoontje wilde z'n fiets pakken en duwde onderwijl m'n Fz van z'n jiffy.
Geen ramp, kben allang blij dat hem niks mankeert alleen de fz is er minder genadig onderweg gekomen, topkuip gebarsten,maar dat kan wel weer gefikst worden.

Ik zoek echter nog wel het linkerspoilertje wat op weerszijde van de topkuip zit.
full


Iemand nog zo'n ding liggen? Hoeft niet in de kleur te zijn..
 
Laatst bewerkt:
Aan de FZ rijders die graag eens in levende lijve met andere eigenaren willen kletsen: op 9 september vindt het 9e FZ treffen plaats. Details op het FZ750.nl (klik).
 
Laatst bewerkt:
Hallo Oma :W

Even topic wakker schudden, we zijn ook weer terug uit Frankrijk. Zowel FZ als Tuono hebben geen klap verkeerd gegeven *D

frankrijk2012-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Foto's, specificaties (bwj, km's, kleur etc.), standplaats e.d. zou welkome informatie zijn. ;)

Maar ook een prijsidee.
 
Heb besloten dat Freddy toch aan een nieuwe uitdaging toe is. Blijf uiteraard het FZ gebeuren volgen, met of zonder zo'n 20klepper onder m'n achterste :)

Speurders advertentie: klik.

Zal 'm ook nog naast de Tuono op Motorshopper zetten.
 
:W Freddy is op weg naar Noord-Holland. Ik wens de nieuwe eigenaar heel veel plezier met de motor. Als de FZ hem net zo goed bevalt als bij mij gaat dat helemaal goed komen.
 
Hebben jullie wel eens droge rubbers bij jullie filterhuis gehad, dus van het filterhuis naar de carburateur. Wat raden jullie mij aan hiermee te doen. En waar kun je voor een goede prijs nieuwen halen? Of vertrouwen jullie rubbers van de sloop ook?
 
Hallo Björn, welkom om MF. Had jij ook op fz750.nl gereageerd? Heb wel een berichtje gekregen maar daar stond geen e-mail adres in.
 
Heb de linker voorpoot van mijn fz lek. En rechterremschijf krom. Weet iemand of andere motor types dezelfde onderdelen hebben. Van de FZ's is toch weinig (nieuw of sloop) te vinden. Het is type 3KS met de zwevende remschijf.
 
Ik kan je wel aan een voorvorkkeerring helpen ,heb er eentje over, mijne heeft echter geen zwevende schijven, maar dat zal voor de pootdiameter niet veel uitmaken denk ik,
kheb wel ff de dia gemeten en die is 39 mm.
Gratis af te halen in Holten, laat maar weten.
 
Heren een bezoekje van een broeder FZ (X) 750er :)

Ben hard op zoek naar een paar goede bochten van de FZ750 '85er met het 4 in 2 systeem. Kan iemand mij daaraan helpen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan