Nou dat zou mijn volgende bericht worden haha, ik ga een privé bericht proberen te sturen. Dit is degene die ik heb liggen.Ik heb eentje voor een 16M en wil wel ruilen. Vreemd genoeg kan ik je geen privé bericht sturen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou dat zou mijn volgende bericht worden haha, ik ga een privé bericht proberen te sturen. Dit is degene die ik heb liggen.Ik heb eentje voor een 16M en wil wel ruilen. Vreemd genoeg kan ik je geen privé bericht sturen
Dit is wel een beetje gokwerk met deze omschrijving, Ik zou eerst de originele drukplaat terugbouwen, dat is zo gebeurd en dan kan je die uitsluiten. Zit je vooras goed gemonteerd. Kettingspanning in orde. Wat ik ook wel eens doe, de motor uit zetten onder rijden. Dan kan je goed luisteren of er wat aanloopt. Bij mij was het een keer mijn kettingbeschermer wat tegen de ketting aan liep.Heren,
sinds vervangen drukplaat en/of aanpassen telleraandrijving voorwiel (ik miste een ring tbv aandrijving) heb ik een enorme trilling (zelf hoorbaar) die een soort van vanaf midden motor naar voorwiel gaat. Het lijkt alleen voelbaar bij vlot optrekken eerste versnelling/wegrijden dus. Wat zit niet goed of kan het los staan van mijn sleutelwerk?
Ik heb hem een bericht gestuurd voor meer informatie. Ben benieuwd want het lijkt me wel een nette/mooie fiets. Een beetje kloppend verhaal er bij is echter wel een must.Zeker geen SP, lijkt mij een "gewone" biposto met wat carbondelen. Een SP herken je uiterlijk gezien makkelijk aan een monoposto zit met wit nummervlak, alu subframe, oliekoeler en de fullfloaters. En waar ze nog het meest onderscheidend zijn tov deze 748 is de kleur... Een SP is namelijk altijd geel! De combinatie SP en Biposto is dus af fabriek nooit zo geleverd geweest. Misschien zit hier een SP blok in een 748 Biposto gebouwd, dat ze dat bedoelen? Even bellen met Jacco van AMC.
Hij zit wel redelijk in het onderhoud maar een vers setje banden mogen er nog wel op voor dat geld imho.Ik heb hem een bericht gestuurd voor meer informatie. Ben benieuwd want het lijkt me wel een nette/mooie fiets. Een beetje kloppend verhaal er bij is echter wel een must.
Hebben jullie een adresje voor originele snelsluiters? Ben er eentje verloren
Je hebt pmHeb ik wellicht nog wel ergens liggen, wel gebruikt. Moet ik gaan zoeken?
Ben je er al achter wat probleem is met je Duc? @-Tinne-?Heren,
sinds vervangen drukplaat en/of aanpassen telleraandrijving voorwiel (ik miste een ring tbv aandrijving) heb ik een enorme trilling (zelf hoorbaar) die een soort van vanaf midden motor naar voorwiel gaat. Het lijkt alleen voelbaar bij vlot optrekken eerste versnelling/wegrijden dus. Wat zit niet goed of kan het los staan van mijn sleutelwerk?
Ben je er al achter wat probleem is met je Duc? @-Tinne-?
Staat los van je drukplaat en telleraandrijving, maar soms wil de moer van je dynamo wel eens loslopen van de krukas. Dit geeft ook behoorlijke trilling.
Moet jij nooit werken
Idd, erg jammer. Gelukkig is het hier nog steeds wel gezellig en geen negativiteit. Compliment aan allen hier!!Ik kom er ook heel weinig meer, alleen maar gejank en negativiteit.....levert alleen maar irritatie op.
Heb je idd een punt!! Losgelopen moer hoor je constant. Ben erg benieuwd waar je probleem dan wel ligt. Hopelijk niet iets ernstigs.morgen drukplaat controleren, ik had het volgens mij niet met nog die EVR.
loslopende moer dynamo/ontsteking ken ik, maar zou dat niet constant moeten zijn dan? Die blijft tenslotte draaien (ook bij stationair), en ik heb het euvel tevens extra genoemd bij garage, hij wist ervan en heeft niet enkel zo de moer erop gezet.
als ik het morgen niet zelf verhelp dan woensdag naar de garage.
Topics over politiek, covid en dergelijke lopen meestal uit op ruzie, welles nietes, gejank en gezeur. .....Idd, erg jammer. Gelukkig is het hier nog steeds wel gezellig en geen negativiteit. Compliment aan allen hier!!