Als je er mee op straat blijft rijden. Dan is er relatief weinig mis met een pani. Maar op t circuit. Is standaard een drama voor mij geweest. Sensoren , stekkers. Zorgden voor de meest vreemde storingen. Quickshifter is een keer gesneuveld. Uiteindelijk de hele kabelboom laten vernieuwen Koeling op t circuit is ook een probleem. Standaard onderbemeten standaard schijven zijn voor circuit gebruik te dun. Trekken krom na verloop van tijd. Bij sommige exemplaren raakt de achterrem oververhit Kostte mij een klauw en schijf. Mijn 1199 is verkocht met 8700 circuit km. Bij km stand 4300 1 e revisie. Bij 8600 2e revisie. Met nieuwe drijfstangen en krukas de gemonteerde was ovaal geworden.Hoezo?
Vertel es wat meer. Een panigale staat wel op m'n lijstje namelijk. En of dat nu een 899 of 1199 is. Kan een hoop zelf maar voorkennis is altijd fijn.
Ja de pani heeft t plezier met racen wel vergald. Daarvoor reed ik met 916/998/en 996R. Nooit gezeik. Met de pani 1e jaar nul problemen. Daarna begon t. Van kwaad tot erger. Circuitdagen geboekt. Waar ik na 6 rondjes al klaar was.Pff. Ovaal geworden intern....
Elektrische dingen blijft bij ducati een issue. Dat hebben ze nooit gekund en onder de knie.
Daarvoor is een jap echt beter.
Wel jammer dat je daarom hem weg moest doen. Het geeft dan idd hoofdpijn
En nu ? Wat moois op t oog. Of is t goed zo ?Sja... Audi kwaliteit hèIk heb die van mij weer verkocht vandaag, prachtige motor om te zien maar het gaf me te weinig Ducati gevoel. Typisch Audi, lijkt knap, veel plastic en 0 gevoel. Een motor met een fly by wire gashendel koop ik echt nooit meer,..
Kanonne... wat een verhaal en wat een kosten ook! Hoe is dat met de V4 dan? Ook zoveel problemen?Als je er mee op straat blijft rijden. Dan is er relatief weinig mis met een pani. Maar op t circuit. Is standaard een drama voor mij geweest. Sensoren , stekkers. Zorgden voor de meest vreemde storingen. Quickshifter is een keer gesneuveld. Uiteindelijk de hele kabelboom laten vernieuwen Koeling op t circuit is ook een probleem. Standaard onderbemeten standaard schijven zijn voor circuit gebruik te dun. Trekken krom na verloop van tijd. Bij sommige exemplaren raakt de achterrem oververhit Kostte mij een klauw en schijf. Mijn 1199 is verkocht met 8700 circuit km. Bij km stand 4300 1 e revisie. Bij 8600 2e revisie. Met nieuwe drijfstangen en krukas de gemonteerde was ovaal geworden.
Dat was voor mij doorslaggevend!! Weinig ellende bekend van 848. En daar kan zeker snel mee gereden worden. Merk dat ik er naar uit kijk om er een mooie circuitfiets van te maken. De pani stond soms weken na een circuitdag onder de vliegen onaangeroerd in de garage.Kanonne... wat een verhaal en wat een kosten ook! Hoe is dat met de V4 dan? Ook zoveel problemen?
Wat dat betreft is de 848 behoorlijk bulletproof. In de 848 Challenge ook weinig problemen en daar werd echt serieus hard gereden!!
Leuk man!! Het is dat ik op een kut manier van mn racehobby ben afgekomen door een zware crash, maar anders had ik nog wel met de 848 gereden. Graag updates plaatsen gedurende opbouwproces van jouw 848, is ook erg leuk om te doen!!Dat was voor mij doorslaggevend!! Weinig ellende bekend van 848. En daar kan zeker snel mee gereden worden. Merk dat ik er naar uit kijk om er een mooie circuitfiets van te maken. De pani stond soms weken na een circuitdag onder de vliegen onaangeroerd in de garage.
Hahaha wat een heerlijk carbonnen wrak is dat ding van jou toch
Moest ik jou zijn, en met die aanhoudende kleine probleempjes die je hebt….
De korte pijn zeg maar.
Kan de kerel die je tank carbogewrapt heeft dat trouwens niet even met je vorkpoten doen?
Bekijk bijlage 1656973
Ik vind je avonturen wel leuk trouwens, en dat ding dient om mee te rijden,dus dat doe je goed.
Zeker leuk om te lezen. Zou idd wel hem helemaal uit mekaar halen om het technisch gedeelte te doen
Ik ken iemand die die poten vandaag in zijn Harley fxr heeft gekregen ( tandwiel ook )bedankt, ik begon het al als lullig te ervaren.
afijn, ceracarbon…NL bedrijf dacht ik. Ook ‘carbon’ tandwielen.
Bekijk bijlage 1656995
ik heb geen reden om het motorblok niet te vertrouwen. Hij loopt verder als een zonnetje. De motor heeft inmiddels namelijk ook verschillende keren regulier en specialistisch onderhoud gehad.
Ik ook.Bedoel alles erom heen
Huh dyneema wrap? Dan is het nog eens retesterk ook (toevallig werk ik bij de fabrikant van dat spul).bedankt, ik begon het al als lullig te ervaren.
afijn, ceracarbon…NL bedrijf dacht ik. Ook ‘carbon’ tandwielen.
Bekijk bijlage 1656995
Ik ook.
Blokken zijn altijd best als er af gebleven is, in mijn ervaring.