Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet toegeven dat die 50.000 km ook niet heilig is, maar je moet ergens mee beginnen. Ik snap dat ik beter een motor met 100.000 km kan kopen zonder circuit ervaring dan eentje die 20.000 km op de teller heeft maar nauwelijks op de openbare weg komt.Dit is zeker een kandidaat! Deze had ik zelf nog niet gevonden. Ga deze verkoper zeker even wat vragen stellen. Wel vreemd dat er bij deze km stand al een nieuw blok onder ligt.

Die stickers zijn er zo vanaf. Is dat spatbord over het achterwiel eigenlijk origineel? Ik zie die zelden op foto's van een SC28 zitten.
Graag gedaan
 
HP motoren :?


never nooit :N

veel schadebakken die voor nietschade word verkocht en proefrit maken alleen als je hem gaat kopen ( heb ik van horen zeggen ) dat is al een vreemde manier van zaken doen.

maar het gekke is dat je soms ook mazzel kunt hebben met een motor van hun, maar doorgaans hebben ze in de wandelgangen een hele slechte naam.
 
@Harrie

Ik wilde deze rugzak al kopen ergens voor een leuke prijs en kalsbeek was de enige die hem had liggen voor een leuke prijs.

Na 2 keer binnen de garantie met 2 Held rugzakken terug geweest bij Motozoom dacht ik laat ik eens mijn vertrouwde merk proberen ( heb nagenoeg alles van Alpinestars ).
 
@Harrie

Ik wilde deze rugzak al kopen ergens voor een leuke prijs en kalsbeek was de enige die hem had liggen voor een leuke prijs.

Na 2 keer binnen de garantie met 2 Held rugzakken terug geweest bij Motozoom dacht ik laat ik eens mijn vertrouwde merk proberen ( heb nagenoeg alles van Alpinestars ).

Maakt mij niet uit hoor wat een ander koopt. Wilde alleen aangeven dat ik niet voor merk ga maar wel voor praktisch gebruik. En dat is goed om de schouders zitten en vooral minimaal een gespje voor op de borst of buik.

Alhoewel, een fototas koop ik dan wel weer van LowePro. Levenslange garantie hadden zij toen. (Nu nog???) Had mijn oude tas aan mijn jongste gegeven. Ging spontaan rits stuk en binnenwerk kwam los. Na opsturen een prachtige teruggekregen. Dus ben niet geheel ongevoelig voor merk.

Succes met je rugtas Roy.
 
Ronde koplampen en een andere kleurstelling is een zwarte versie, tenzij je grijs import hebt.

Ik heb een aantal weken geleden een zwarte gekocht :)

Gelijk even voorstellen: Michiel Jansen :W
Rijd al een jaar of 8 begonnen met sport motoren, CBR600F & FS, ZX6R, ZX10R, daarna naked gaan rijden na een Triumph Speed triple nu een Ducati monster 1200.
Daarnaast heb ik al een aantal jaar een Honda CRF450 als supermotard.
Toch mis je af en toe het gevoel van een racer, dus zocht ik een goedkoop alternatief voor erbij.

Het is een motor met wat werk, onderstaande foto is de nette kant. De andere kant is compleet maar mist de bestikkering en zo zitten er nog wat andere kleine beschadigingen op. Doelstelling is om de motor weer zo origineel mogelijk te maken in de loop der tijd.
Zag ook een discussie over km-standen van een oude blade, deze blade heb ik gekocht met bijna 90k km, persoonlijk heb ik daar meer vertrouwen in als met een motor met 30k km, kans is veel groter dat het dan 130k km zijn als een werkelijke stand.
2w5sw41.jpg
 
Ik heb een aantal weken geleden een zwarte gekocht :)

Gelijk even voorstellen: Michiel Jansen :W
Rijd al een jaar of 8 begonnen met sport motoren, CBR600F & FS, ZX6R, ZX10R, daarna naked gaan rijden na een Triumph Speed triple nu een Ducati monster 1200.
Daarnaast heb ik al een aantal jaar een Honda CRF450 als supermotard.
Toch mis je af en toe het gevoel van een racer, dus zocht ik een goedkoop alternatief voor erbij.

Het is een motor met wat werk, onderstaande foto is de nette kant. De andere kant is compleet maar mist de bestikkering en zo zitten er nog wat andere kleine beschadigingen op. Doelstelling is om de motor weer zo origineel mogelijk te maken in de loop der tijd.
Zag ook een discussie over km-standen van een oude blade, deze blade heb ik gekocht met bijna 90k km, persoonlijk heb ik daar meer vertrouwen in als met een motor met 30k km, kans is veel groter dat het dan 130k km zijn als een werkelijke stand.
[afbeelding]
Ja die.
Die heb ik ook, althans de kuip en tank liggen op zolder.
Rijgedeelte heeft een ander jasje
en is net de 16000K voorbij O-) O-)

stickers

CBR 900RR Fireblade 1992 decals stickers graphics set kit 893 sc28 autocollant | eBay

s-l1600.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo het wordt langzaam al weer druk hier. Ik heb zojuist met een oud collega van me afgesproken om van het voorjaar ff een ritje Leeuwarden te doen. Hij heeft tegenwoordig een eigen bedrijf "glaslook" en hij liet op Facebook vol trots zijn door hemzelf bestickerde bus zien.

Na overleg wou hij ook wel mijn tail stickers plakken... dus dat wordt een ritje Leeuwarden op een zaterdag...
 
Ja die.
Die heb ik ook, althans de kuip en tank liggen op zolder.
Rijgedeelte heeft een ander jasje
en is net de 16000K voorbij O-) O-)

stickers

CBR 900RR Fireblade 1992 decals stickers graphics set kit 893 sc28 autocollant | eBay

[afbeelding]

Deze set heb ik inmiddels thuis liggen, maar helaas bestaat deze set uit meerdere lagen stickers. De kwaliteit ziet er verder prima uit, kleuren en afmetingen zijn ook juist.
Ik wil deze nu als voorbeeld gebruiken om de stickers voor de rechterkant te laten printen en dan gaat deze set in de verkoop :)
 
Deze set heb ik inmiddels thuis liggen, maar helaas bestaat deze set uit meerdere lagen stickers. De kwaliteit ziet er verder prima uit, kleuren en afmetingen zijn ook juist.
Ik wil deze nu als voorbeeld gebruiken om de stickers voor de rechterkant te laten printen en dan gaat deze set in de verkoop :)
Meerdere lagen?
 
Voor stickers hoef je niet helemaal naar Leeuwarden hoor, zijn ook te verkrijgen via Ghetto Bassie
 
Laatst bewerkt:
Nou... ik hoefde in ieder geval niet te wachten tot de zomer voor ik er achter was wat er nog meer mis is met mijn goedkope blade :D

Doe net motorpak uit en zie allemaal olie op motorlaars en broek... dikke olie lekkage bij het blok. Alles zit ondr de olie, incl achterband :(

vanmiddag gaat hij maar ff naar garage. geen zin om met deze kou buiten te sleutelen ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan