Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Slechte olie! Motul! Krak vast
Moet dit bericht rectificeren. Sinds vorige week klinkt mijn uitlaat wat rauwer. De boel even geïnspecteerd en ben tot de ontdekking gekomen dat mijn uitlaat(demper) aan het oplossen is door de E10. Het lijkt mij iig zeer sterk dat de leeftijd van 26 jaar, het hele jaar door gebruik en altijd buiten parkeren hier de schuldige aan is .Rij nu sinds 2017 woon/werk op deze cb500 en heb meerdere keren getest met verschil tussen E5 en E10, onder verschillende omstandigheden. Op een tank E10 haal ik gemiddeld circa 30 km meer voordat ik op reserve over moet en dat is gunstig gelet op de km vergoeding. Ook merk ik helemaal geen verschil hoe de motor draait op de verschillende soorten brandstoffen en heb ook geen last van een oplossende motor, slangen oid. Zal ook wel schelen dat de cb500 max 4 weken aaneengesloten stil staat als ik vakantie heb.
Tja, wat zijn zijn de inzichten? Brandstof wordt inderdaad met de hoogst mogelijke woekerwinst verkocht. Meerdere partijen zijn daar bij betrokken waar wij geen (in)zicht op hebben. Een firma Shell bijvoorbeeld, trekt zich daarvoor echt helemaal nergens niks van aan om dat doel te bereiken. Ook daar hebben wij consumenten maar gedeeltelijk zicht op. Zie zomaar willekeurige voorbeelden van alleen de lusten, niet de lasten.Kijk, dàt zijn de inzichten. Brandstof wordt dus met een winstoogmerk verkocht en om het volk rustig te houden.
Alle producten worden met de hoogst mogelijke winst verkocht en ook nog eens in iedere markt, daar is de petro-industrie niet anders in. Ik ben het wel met jou eens dat oliemaatschappijen over lijken gaan, óók de in ons land altijd zo verafgode Shell.Tja, wat zijn zijn de inzichten? Brandstof wordt inderdaad met de hoogst mogelijke woekerwinst verkocht. Meerdere partijen zijn daar bij betrokken waar wij geen (in)zicht op hebben. Een firma Shell bijvoorbeeld, trekt zich daarvoor echt helemaal nergens niks van aan om dat doel te bereiken. Ook daar hebben wij consumenten maar gedeeltelijk zicht op. Zie zomaar willekeurige voorbeelden van alleen de lusten, niet de lasten.
Historische uitspraak: Nigeriaanse boeren en Milieudefensie winnen olievervuilingszaak van Shell
DEN HAAG, VRIJDAG 29 JANUARI 2021 - Het gerechtshof in Den Haag geeft Milieudefensie en vier Nigerianen op de meeste punten gelijk in een zaak over olievervuiling die al in 2008 tegen Shell werd aangespannen. Vooral Shell Nigeria is aansprakelijk voor de olievervuiling op drie plaatsen in de...milieudefensie.nl
Brent Spar - Wikipedia
nl.wikipedia.org
En brandstof wordt niet verkocht om het volk rustig te houden, dat schrijf en bedoel ik ook niet. De toegepaste prijsverlaging wordt gedaan om het volk rustig te houden en het gewenning proces zijn werk te laten doen? Dan verhoog je een tijd daarna, misschien nog zelfs verder, de prijs weer. Wordt veel makkelijker zonder weerklank geaccepteerd? Zo werkt nu blijkbaar eenmaal? De kritiek erop verstompt vanzelf? Een verlaging wordt zelfs nu goedkoop genoemd, kun je zelfs met plaatjes erbij teruglezen. Dan praten ze zelfs over forse daling. Stelt helemaal niks voor en feitelijk worden we met zijn allen er nog steeds enorm onder doorgetrokken met een E10 "milieu" hulpmiddel erbij. Bijbehorende "milieu" E10 praktijk ervaringen inclusief van mezelf in overvloed aanwezig.
Maar het feit blijft: motorrijden is leuk.
Jij reed toch niet onder de 15 gradenVanmiddag nog leuk motor gereden, dure superplus van 2 weken geleden nog een beetje doorgejaagd….
Wou de motor ff schoonspuiten in de wasbox, ik kwam van de fiets af en goed weer, gelijk foto er van maken, kleine ronde gemaakt en klaar voor 2022…..Jij reed toch niet onder de 15 graden
Jammer! (voor jou)Wou de motor ff schoonspuiten in de wasbox, ik kwam van de fiets af en goed weer, gelijk foto er van maken,
kleine ronde gemaakt en klaar voor 2022…..
Helaas zaterdag bezoek dus ben ik onder de pannen…vandaar vandaag rijden.Jammer! (voor jou)
Zaterdag lijkt nog een mooie dag te worden.
Laatste kans voor mijn FZ in de overgangs-MRB.
Daarna gaat ie per 1 dec in de winterslaap.
Mijn motor staat nu slechts 2 weken stil dus een te korte periode…..Dus...... inmiddels geen E10 gruwelijkheden meer?
M’n lease-bak rijdt iig prima op E10.Dus...... inmiddels geen E10 gruwelijkheden meer?
Rechtse uitlaat is het effect van E10 tankenMoet dit bericht rectificeren. Sinds vorige week klinkt mijn uitlaat wat rauwer. De boel even geïnspecteerd en ben tot de ontdekking gekomen dat mijn uitlaat(demper) aan het oplossen is door de E10. Het lijkt mij iig zeer sterk dat de leeftijd van 26 jaar, het hele jaar door gebruik en altijd buiten parkeren hier de schuldige aan is .
Dus...... inmiddels geen E10 gruwelijkheden meer?
Kijk in godsnaam uit!!! Jouw auto kan exploderen, jouw familie tot in generaties achtervolgt worden en al jouw eten smaakt ineens naar poep.Sinds ik een half jaar terug lpg heb ingebouwd heb ik geen benzine meer getankt.
Daar zit dus e10 in, ik ben benieuwd of ik daar problemen mee krijg.
Ik doe de koude start wel op benzine dus ik weet dat het spul nog brand.
Motorblok is injectie.