mean-machine
uut Ee
Dit topic was al weer een beetje ingedommeld.
Maar je gooit 1 steen in de vijver en 't spel is weer op de wagen!!
Maar je gooit 1 steen in de vijver en 't spel is weer op de wagen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja leuk toch?Dit topic was al weer een beetje ingedommeld.
Maar je gooit 1 steen in de vijver en 't spel is weer op de wagen!!
Ik kan nu niet eens rijden.Ja leuk toch?
Echt lekker weer om te gaan rijden is het toch niet.
Volgende week weer met de motor naar het werkIk kan nu niet eens rijden.
De FZ staat op de brug en de voorzijde is eraf ivm balhoofd-lager.
Verder is deze week al pekel gestrooid, dus de Blackbird blijft lekker binnen slapen.
Geen goede reden om niet te rijden.Ik kan nu niet eens rijden.
De FZ staat op de brug en de voorzijde is eraf ivm balhoofd-lager.
Verder is deze week al pekel gestrooid, dus de Blackbird blijft lekker binnen slapen.
Wel als je je motor een beetje netjes wilt houden, en als je ‘m niet een béétjd hebt voorbereid voor winterse omstandigheden. Mijn zomerfietsen blijven ook lekker in de stalling bij pekel.Geen goede reden om niet te rijden.
Ik heb hem voor het gebruik, anders had ik wel een (tweede) auto genomen.Wel als je je motor een beetje netjes wilt houden, en als je ‘m niet een béétjd hebt voorbereid voor winterse omstandigheden. Mijn zomerfietsen blijven ook lekker in de stalling bij pekel.
Alle doorrijders doen wel zoiets om het ding een beetje gangbaar blijvend de winter door te krijgen. Supermooi houden is meestal niet echt het doel. Idem voor mijn winter-SV. Tectyl, vaseline, ingevette remzuigers, 5W40, afgekoppelde carterontluchting en een grotendeels afgedekte radiateur. Na de winter komt er tot nu toe altijd weer een redelijk net gebleven motor onder de bagger vandaan, op de onderpoten van de voorvork na.ik heb de fun ingespoten met tec7 ,en knallen met die bak
Ik kocht een paar jaar terug een auto.Hij dacht dat ik bij de koude start aan het gashendel draai zodat hij afslaat, maar ik geef juist gas omdat hij anders afslaat... Probleem is dus niet algemeen bekend. Bij mijn Speed4 had ik het probleem opgelost met Wynns injectorreiniger, ook maar een proberen bij mijn Speed3 als E5 tanken niet helpt.
Of je hebt 'betere' brandstof getankt onderweg. Kan me zo gauw geen mechanisme voorstellen bij die verklaring.Ik kocht een paar jaar terug een auto.
Na ca 5000km steeds slecht oppakken bij gas geven. Hikken en haperen.
De dealer stuurde mij iedere keer weer op weg met een blikje injector/ benzine-reiniger in de tank. Maar steeds niks helpen.
Hij zei mij al dat ik een keer een flinke grote rit zou moeten gaan maken. Dat 't dan wel over zou zijn. Ik dacht: Ja-ja.....
Na cancel van de motorvakantie, ben ik in de auto gestapt naar Normandië.
Probleem opgelost!! Had die man TOCH gelijk..........................
Injectorreiniger.Als het Wynns middeltje carburateurreiniger is geweest zou het daar best eens aan hebben kunnen liggen.
Ik heb ook erg goede ervaringen met zoiets. Forté MotoPower I in mijn geval dat bij beginnende vervuiling en vergomming in het brandstofsysteem ècht doet wat het belooft. Als de carb vol gruis, water en vergaande corrosie zit of lekt op de pakkingen werkt het niet meer.
Je kunt ook bukkenAlle doorrijders doen wel zoiets om het ding een beetje gangbaar blijvend de winter door te krijgen. Supermooi houden is meestal niet echt het doel. Idem voor mijn winter-SV. Tectyl, vaseline, ingevette remzuigers, 5W40, afgekoppelde carterontluchting en een grotendeels afgedekte radiateur. Na de winter komt er tot nu toe altijd weer een redelijk net gebleven motor onder de bagger vandaan, op de onderpoten van de voorvork na.
In Duitsland is E10 bijna uitgeroeid aan de pompen
Gewoon een pistool diesel, daarnaast een pistool E5 en daarnaast weer een pistool E5.
@ON5HB Van alle merken premium benzines is precies bekend of er wel of geen ethanol in zit. Die lijst is in dit topic wel te vinden. Nooit twijfel hoeveel erin zit. Er staat E5 op, er zit 0% in, op een enkel merk na, zoals Total.
Bij E10 benzines zit er een minimum en een maximum in, dat schijnt wettelijk te zijn vastgelegd. Hoe het in BE precies zit, weet
Ik tank 98, dan ben ik zeker dat het maar max 5% in zit en dus langer houdbaar.
Het erge is dat die E10 lang niet altijd 10% bijmenging is, het is slechts maximaal 10%, dus een E10 kan minder bevatten dan E5!
Het kan dus goed zijn dat je E10 tankt maar het slechts 3% is, denk jij: Goh dit valt goed mee! Tot ze ineens wel 10% mengen.
Het is niet dat er in E5 of E10 ook echt dat percentage Ethanol zit! Voor hetzelfde geld zit er 1% in.
En zo worden we als burgers steeds belazerd.
Precies. Als makke schapen naar de pomp. Overigens zou je eens je pijlen niet op de politiek moeten richten, maar je eens voorzichtig verdiepen in de kwalijke rol die bijv Shell gespeeld heeft in ons onderwijs...
In NL zit in E10 ca 8.5% ethanol.Het is niet dat er in E5 of E10 ook echt dat percentage Ethanol zit! Voor hetzelfde geld zit er 1% in.
En zo worden we als burgers steeds belazerd.