Het grote GSX-F topic deel 13

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Sjopper band l lijkt me ook voor geen meter sturen 🤣
Lieve lieve lieve Ivan heb je een bout over van het kleppendeksel toevallig. Die hoge in het midden. Die van mijn fiets heeft mijn voorganger dol gedraaid. Nu krijg ik die wel los mr dat gaat niet zonder vervanger. En mijn dame haar klepjes willen graag gekieteld.😘
 
Hij komt toch benzine te kort waarschijnlijk.
Is die 5k toeren stilstaand of rijdend?

Bij valse lucht zakt ie waarschijnlijk ook langzaam in toeren, als ie normaal naar stationair toerental zakt en dan ook stabiel blijft lopen is de kans op valse lucht al wat kleiner, maar je weet nooit.

Maar ik gok dat de vlotterbakken te langzaam vollopen of dat je hoofdsproeiers nog half dicht zitten. Controleer je benzine filter(s) maar eens, en controleer ook of de toevoerslang van tank naar carbs wel netjes naar beneden loopt, en niet geknikt zit of in een lus weer iets omhoog loopt.

Dankjewel.
Dat is stilstaand. Ik ga t controleren. Slang loopt in elk geval wel iets terug omhoog.
 
Lieve lieve lieve Ivan heb je een bout over van het kleppendeksel toevallig. Die hoge in het midden. Die van mijn fiets heeft mijn voorganger dol gedraaid. Nu krijg ik die wel los mr dat gaat niet zonder vervanger. En mijn dame haar klepjes willen graag gekieteld.😘

Welke bedoel je? Nr 6?

Screenshot_20200217-201015_Samsung Internet.jpg
 
Iemand een idee van de kleurcodes die gebruikt zijn?
(Stel ik wil een spuitbusje motip kopen??)

Net een topkoffertje besteld maar wil de deksel in kleur gespoten hebben :)

Edit: net gevonden dat ik 'Deep grape maroon' (Y4M) op mijn motor heb zitten.
 
Laatst bewerkt:
Je hoort van me :)

Ik heb even gekeken maar was vergeten momenteel in de opslag 1 grote chaos te hebben :X

Heb zo'n ding vast wel ergens maar ben dan straks een uur of langer aan het zoeken met alles op de kop te zetten dus denk dan dat je er beter zelf ff 1 bij de dealer kan bestellen. Op cmsnl zijn ze 3.50 euro ex btw en voor die paar cent kan ik slecht me de hele boel overhoop trekken ;)

Als ik wist waar ze lagen en er zo bij kon dan was het een kleine moeite geweest en geen enkel probleem maar dat is nu ff niet aan de orde :)
 
Iemand een idee van de kleurcodes die gebruikt zijn?
(Stel ik wil een spuitbusje motip kopen??)

Net een topkoffertje besteld maar wil de deksel in kleur gespoten hebben :)

Edit: net gevonden dat ik 'Deep grape maroon' (Y4M) op mijn motor heb zitten.
Ik wilde het nog aanhalen dat het "maroon" is, maar "deep grape maroon" is nog specifieker.
De kleurcode staat ergens is de manual die bij de motor geleverd wordt, maar ondanks ik al aan mijn 6de GSX F bezig ben, heb ik zelf géén manual liggen :$

Maar je hebt de code dus gevonden :t

Let wel, de kans op kleurverschil zal, ondanks de juiste code, toch altijd blijven bestaan.
Bij sommige carrosserie zaken kunnen ze je huidige effectieve kleur "meten" en namaken, dikwijls ook voor gewoon een lakstiftje. Nu vermoed ik dat je dan wel gevoelig meer betaald dan een knikkerbus van Motip of dergelijke.
 
Ik heb even gekeken maar was vergeten momenteel in de opslag 1 grote chaos te hebben :X

Heb zo'n ding vast wel ergens maar ben dan straks een uur of langer aan het zoeken met alles op de kop te zetten dus denk dan dat je er beter zelf ff 1 bij de dealer kan bestellen. Op cmsnl zijn ze 3.50 euro ex btw en voor die paar cent kan ik slecht me de hele boel overhoop trekken ;)

Als ik wist waar ze lagen en er zo bij kon dan was het een kleine moeite geweest en geen enkel probleem maar dat is nu ff niet aan de orde :)
Hey Ivan,
Maakt niks uit niet aan de dealer gedacht. heb een paar sites bekeken maar daar stonden ze niet meer bij.
Zag je bericht voorbij komen dat je dat 1100 blok uit elkaar gepulkt had en zag mijn kans schoon.
Gaan wel even kijken bij de stealert. Toch bedankt!!!
 
Hey Ivan,
Maakt niks uit niet aan de dealer gedacht. heb een paar sites bekeken maar daar stonden ze niet meer bij.
Zag je bericht voorbij komen dat je dat 1100 blok uit elkaar gepulkt had en zag mijn kans schoon.
Gaan wel even kijken bij de stealert. Toch bedankt!!!

Ik snap m. Ik moet ze ook nog wel in een krat hebben maar kom daar nu slecht bij helaas.

Dit is m in iedergeval artikelnummer

Screenshot_20200218-225442_Samsung Internet.jpg


 
Ik wilde het nog aanhalen dat het "maroon" is, maar "deep grape maroon" is nog specifieker.
De kleurcode staat ergens is de manual die bij de motor geleverd wordt, maar ondanks ik al aan mijn 6de GSX F bezig ben, heb ik zelf géén manual liggen :$

Maar je hebt de code dus gevonden :t

Let wel, de kans op kleurverschil zal, ondanks de juiste code, toch altijd blijven bestaan.
Bij sommige carrosserie zaken kunnen ze je huidige effectieve kleur "meten" en namaken, dikwijls ook voor gewoon een lakstiftje. Nu vermoed ik dat je dan wel gevoelig meer betaald dan een knikkerbus van Motip of dergelijke.

Een handleiding heb ik ook niet :P.
Kleurverschil reken ik inderdaad wel op maar als het er redelijk op lijkt vind ik het best. Ik wil niet evenveel aan lak uitgeven als aan een hele topkoffer ;).
Het gaat ook alleen om het bovenste schaaltje en dat zit niet direct tegen een ander gespoten paneel aan dus dan zie je het ook minder snel.
 
Je krijgt ze nog net niet voor niks 🙄

Suzuki gsx 750f
€ 350,00

Vind die kleurcombi super!

Daarnaast mooi uitlaatje voor mn 750, geheid betere schijven dan nu op mn 1100, mooi ruitje voor mn 6/11... die geheid ook beter loopt op de 36 mm carbs van deze...helaas wat andere prioriteiten financieel...een bult reserve onderdelen, bovenstaand spul mn fietsjes mee upgraden en blok en bv kuipset verkopen....een hele interessante 😎
 
Laatst bewerkt:
Je krijgt ze nog net niet voor niks 🙄

Suzuki gsx 750f
€ 350,00

Vind die kleurcombi super!

Daarnaast mooi uitlaatje voor mn 750, geheid betere schijven dan nu op mn 1100, mooi ruitje voor mn 6/11... die geheid ook beter loopt op de 36 mm carbs van deze...helaas wat andere prioriteiten financieel...een bult reserve onderdelen, bovenstaand spul mn fietsjes mee upgraden en blok en bv kuipset verkopen....een hele interessante 😎
Sommige mensen snappen het niet ff wachten tot mei en een mooie beginners fiets. Boutje besteld trouwens Ivan. 3.78
 
Sommige mensen snappen het niet ff wachten tot mei en een mooie beginners fiets. Boutje besteld trouwens Ivan. 3.78

O super!

Zolang de f-jes zo goedkoop blijven, rij ik zeer voordelig haha

Paar jaar terug een 750 gekocht voor 400 euro voor de carburateurs en met gros restant onderdelen mijn 6/11 opgebouwd 😁
 
Tis wel een beest om te rijden zeg poeh.

Moet nog ff uitzoeken waarom die soms wat stottert bij gas in de 1 in 1 keer voluit maar verder geweldig 😎

Kwam een cbr1000f tegen maar die wou niet sportief helaas, zag er wel een waardige verliezer in bij sprintje. Zo'n ding heeft zelfde vermogen maar veel lomper vandaar.

20200221_134616.jpg
 
Tis wel een beest om te rijden zeg poeh.

Moet nog ff uitzoeken waarom die soms wat stottert bij gas in de 1 in 1 keer voluit maar verder geweldig 😎

Kwam een cbr1000f tegen maar die wou niet sportief helaas, zag er wel een waardige verliezer in bij sprintje. Zo'n ding heeft zelfde vermogen maar veel lomper vandaar.

Bekijk bijlage 1467838
Ze staat er echt mooi bij zo! 8-)

Binnenkort onderhandelen voor een koophuis. Volledig onderkelderd, waarvan deels garage (ongeveer 6x4m), en nog een vrijstaande extra garagebox. Plaats teveel dus ...

Dus als het zover komt dat het dat huis wordt, moet ik die plaats toch zien op te vullen ... :+
 
Ze staat er echt mooi bij zo! 8-)

Binnenkort onderhandelen voor een koophuis. Volledig onderkelderd, waarvan deels garage (ongeveer 6x4m), en nog een vrijstaande extra garagebox. Plaats teveel dus ...

Dus als het zover komt dat het dat huis wordt, moet ik die plaats toch zien op te vullen ... :+

Leuk hoor, altijd fijn wat extra ruimte, al vul je die snel 🤣

Jou mening over de 6/11 deel ik wel, kreeg nog een zelfde compliment toen die ff op de markt in Arnhem geparkeerd stond. Moet alleen nog ff goed checken of er een relais op moet als laadstroom modificatie. Op de accu gemeten bij 3000/5000 toeren met groot licht aan ging die al naar 15.1V.

Morgen hopelijk de 750 ff testen of nu met nieuwe keering op schakelas het lekken verholpen is. Olie leiding van carter naar klepdeksel moet nog maar alles op zn tijd. Tank, luchtfilter en carburateurs eraf is zo'n klusje waar je net ff zin in moet hebben ;)
 
Je krijgt ze nog net niet voor niks 🙄

Suzuki gsx 750f
€ 350,00

Vind die kleurcombi super!

Daarnaast mooi uitlaatje voor mn 750, geheid betere schijven dan nu op mn 1100, mooi ruitje voor mn 6/11... die geheid ook beter loopt op de 36 mm carbs van deze...helaas wat andere prioriteiten financieel...een bult reserve onderdelen, bovenstaand spul mn fietsjes mee upgraden en blok en bv kuipset verkopen....een hele interessante 😎


Ding staat een beetje ver weg, als ie in het midden van het land had gestaan was ie vast 100 euro duurder geweest ;)

Wel een mooi kleurtje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Terug
Bovenaan Onderaan