Oke helder, zo leer je steeds weer wat bijMoet je de bougies eens zien van een buitenboordmotor die veel op zout water komt. Niet te druk om maken zoals sjefman al zegt. 1 tje zou iets donkerder mogen maar dat kan goed nu verholpen zijn met de nieuwe.
Anders even langs een schadehersteller. Wss met een spotrepair wel op te lossen. Ben je voor 150 tot 250 wel weer het mannetje. Heb in de omgeving Eindhoven wel een goed adres voor je.Oke helder, zo leer je steeds weer wat bij
In ieder geval voldoening van deze actie gehad. Toch maar gefliktAlles wat ik heb vervangen én wat er bij komt kijken om er bij te geraken had ik zeg maar 4 weken geleden nooit gedacht ooit, geslaagd, zelf te doen.
Er is nog wel een litteken maar waarschijnlijk laat ik dat maar lekker zitten. Als herinneringBekijk bijlage 1516438
Sorry dat ik het zo zeg en neem het niet te persoonlijk, maar waarom toch altijd die hang naar een 'ander' geluid. En voor wie.. Zelf zitten we met onze helm op en hoor je er geen klap van. Fabrikanten geven kapitale uit aan de ontwikkeling van dempers icm de motor om alles optimaal af te stemmen qua prestaties, emissie en geluidsnormen. Lekker zo laten, iedereen blij. En jij ook als 'straks' de APK een feit is.Omdat een standaard een beetje saai klinkt... Eerder in het topic wordt de vergelijking gemaakt met een naaimachine waar ik het wel mee eens ben. Beetje meer volume en lagere toon zou ik wel mooi vinden haha.
Over die apk: Gaat zoiets dan niet gelden voor elke motor? Volgens mij heeft meer dan de helft van alle motoren een aftermarket uitlaat er op zitten.
Omdat een standaard een beetje saai klinkt... Eerder in het topic wordt de vergelijking gemaakt met een naaimachine waar ik het wel mee eens ben. Beetje meer volume en lagere toon zou ik wel mooi vinden haha.
Over die apk: Gaat zoiets dan niet gelden voor elke motor? Volgens mij heeft meer dan de helft van alle motoren een aftermarket uitlaat er op zitten.
Omdat de originele bochten binnen 30k onder de gsx 1100 f uitrotten.Waarom wil je een andere einddemper?
Binnen niet al te lange tijd is er apk voor motoren (gok ik) en dan heb je waarschijnlijk een originele nodig.
Als de demper minder of meer weerstand biedt zou je dat kunnen merken.
Gsx 1100 f oude eraf en kun je ze zo voor zo in het gat van de oude vastzetten. Achter oude eraf vuldopje erin en in de zwarte kap gat boren in de juiste maat en vastzetten. Mijne komen van ome Ali en doen het goed. Heb die audi dingen die naar buiten lopen i.p.v te knipperen.Bij APK zal het weinig uitmaken wat voor geluid hij maakt. ze kijken zelfs niet of je een goedgekeurde demper hebt bij een auto. Ze kijken alleen of je een kat hebt ja of nee.
Mijn gsx600f uit 1992 klinkt origineel al wat zwaarder qua geluid. heeft pas 35000 gelopen zoiets dus het komt niet bepaald door een echt ver versleten demper.
Maar wat ik niet snap. Waarom maken fabrikanten de uitlaten dan zooooooo FOEI LELIJK.
En inderdaad ze rotten ook best vaak, en origineel is dan meteen ook duur. Net als dat je bij een auto er imitatie of een goed vervangingsmerk onder zet.
Maar nou vraag ik mij toch af. Ik heb onder de motor van mijn beste vriendin een MIVV uitlaat gezet. Met een vaste db-killer(gepopnagelt). Er zit een pas bij voor homologatie. Kan zij dan alsnog problemen krijgen of zal dit meevallen. Zodra de db's veel te hoog zijn....... Maar hij klinkt netjes en net wat dieper.
Iemand tips voor led knipperlichten voor oude model gsx-f
haha sorry. ik bedoel de lengte van het knipperlicht zelf. de meeste zijn vrij kort en moet je direct aan de buitenkant van de kap kunnen monterenSoldeerbout is geduldig... krimpkousjes heeft ome ali ook
haha sorry. ik bedoel de lengte van het knipperlicht zelf. de meeste zijn vrij kort en moet je direct aan de buitenkant van de kap kunnen monteren
Kabellengte is geen probleem. Moet toch allemaal aangepast worden en dan maak ik meteen nieuwe connectors.
Goed bezig! Maar ik kan er door gebrek aan kennis verder weinig relevants op zeggenIk zeg probleem gevonden. Moest er 2 nog een keertje extra aaien mr de bezine blijft weer in de kamer
De vlotter(kunstof ding op de eerste foto drijft op de benzine en duwt de vlotternaald( metalen ding foto 2) omhoog in een opening. Als de benzine op de juiste hoogte staat in de kamer sluit deze de toevoer af waardoor de carburateur niet overloopt. Als een motor lang stilstaat verdampt de benzine waardoor er een gomlaag ontstaat en dan lekt de carburateur.( loopt over) Hier sloten de vlotternaalden wel correct maar de afdichtring van de buis waar de vlotternaald invalt is vergaan dus liep de carburateur toch nog over. De ringen vervangen en nu werkt alles weer naar behoren en sluit alles weer af.Goed bezig! Maar ik kan er door gebrek aan kennis verder weinig relevants op zeggen
De vlotter(kunstof ding op de eerste foto drijft op de benzine en duwt de vlotternaald( metalen ding foto 2) omhoog in een opening. Als de benzine op de juiste hoogte staat in de kamer sluit deze de toevoer af waardoor de carburateur niet overloopt. Als een motor lang stilstaat verdampt de benzine waardoor er een gomlaag ontstaat en dan lekt de carburateur.( loopt over) Hier sloten de vlotternaalden wel correct maar de afdichtring van de buis waar de vlotternaald invalt is vergaan dus liep de carburateur toch nog over. De ringen vervangen en nu werkt alles weer naar behoren en sluit alles weer af.
Morgen erop. Afstellen en syncroniseren en dan is ie weer klaar voor de komende jaren.
De vlotter(kunstof ding op de eerste foto drijft op de benzine en duwt de vlotternaald( metalen ding foto 2) omhoog in een opening. Als de benzine op de juiste hoogte staat in de kamer sluit deze de toevoer af waardoor de carburateur niet overloopt. Als een motor lang stilstaat verdampt de benzine waardoor er een gomlaag ontstaat en dan lekt de carburateur.( loopt over) Hier sloten de vlotternaalden wel correct maar de afdichtring van de buis waar de vlotternaald invalt is vergaan dus liep de carburateur toch nog over. De ringen vervangen en nu werkt alles weer naar behoren en sluit alles weer af.
Morgen erop. Afstellen en syncroniseren en dan is ie weer klaar voor de komende jaren.
E10 vreet al die oude rubbers op. Kan het spul niet tegenZo zag het spul er bij mij ook uit na een jaartje stilstaan. Ik vraag me af of E10 hier nu de oorzaak van is.
Tank tegenwoordig maar euro98.