A
Anoniempje177
Guest
- Onderwerp starter
-
- #1.276
Ik ben niet zo een specialist in veren en instellingen daarvan.Maarr waar ik wel even een vraagje over heb,, wat doen jullie met je veer instellingen als je gaat rijden met een duopassagier? Mn meisje gaat vandaag voor het eerst mee achterop, vind ze best eng dus hopelijk na vandaag alle vooroordelen en angsten weg (mits ik normaal rijd natuurlijk)
Maar wat betreft de veren is het boekje vaag want buiten voor veer voorspanning achter adviseren ze niks aan te passen
Ik zou de OP daaromtrent is helemaal moeten herzien en bijwerken denk ik ...
Als ik eens tijd heb ga ik heel de OP eens herzienJa zet daar is de juiste
Niet teveel vergapen op mij impressionante grafiekje, voor dat laatste resultaat ben ik echt extreem moeten gaan doen, fun is er dan niet meer bij hoorKon ik dat ook maar, 75km gereden en de teller hangt alweer halverwege
vandaag getankt met nog pak em beet een kwart tank over. Geen idee hoeveel erin ging, niet op gelet. De teller stond op 87 km
Volgende tank zal wel wat langer meegaan, geen lekke brandstofleidingen meer enzo.
Ander puntje, denk dat ik eraan raak om ook de vacuümleiding naar de brandstofkraan te vervangen. Vanavond vanaf werk naar huis kon ik een goeie 5 minuten 150 rijden voordat ie 'bwwuuuuuhhhhh...' deed op de snelweg. Dat ik was teruggezakt naar 100 maar de knipper uitgezet richting vluchthaven, waar er weer niks aan de hand was. Weg kunnen vervolgen met 120, bij 140 begon ie weer in te zakken bij 120 was er niets aan de hand.
Tekort peut dus.. (N.B. was na het tanken, voor het tanken niet op midden-hoogbelasting kunnen rijden)
Achteraf had ik nog even op PRI willen rijden om wat uit te sluiten, maar dat bedacht ik me aan het begin van een stuk weg waar 150 willens en wetens veel te hard is.
@dojrn Apart probleem ja. Eerder nooit gedaan?
Een grote vraag: Welke voorvorken of voorkanten zijn enigszins gemakkelijk onder de gsx-f te swappen?
Dag beste mensen van de verbruikscijfers.
Laat ik me even voorstellen. Sinds afgelopen vrijdag ben ik in het bezit van een 1988/1989 GSX600F voor de hoofdprijs van 400 euro. Ze luistert naar de naam Bertha en is van plan een beste rit door Europa maken met de 500 Euro Challenge.
Bekijk bijlage 1380268
Nou is Bolle Bertha niet moeders mooiste, ze rijdt wel!
Ik nodig jullie graag uit om mee te lezen met haar avonturen. Nou hoop ik samen met jullie expertise Bertha om te toveren tot een fijne stuurfiets (on a budget).
Die vacuüm slang trekt bij draaiende motor de benzine kraan open toch? Om bij het uitzetten door het gebrek aan vacuüm de kraan weer dicht te laten lopen.En wat heeft dat met de vacuumslang te maken dan?
Niet bij de brommers nog, wel al een stuk of wat bij de auto. Maar goed, daar zit er geen vacuüm leiding aan een brandstofkraan, daar zitten ze aan de carterafzuiging header, de ontstekingsvervroeger en ooit eens aan de stationair toerental verhogen van de airco maar die is ooit eens losgekoppeld en aan zichzelf doorgelust dus niet meer functioneel@dojrn Apart probleem ja. Eerder nooit gedaan?
Een grote vraag: Welke voorvorken of voorkanten zijn enigszins gemakkelijk onder de gsx-f te swappen?
Normaal kun je de bovenste dop eraf draaien. Echter bij mijn vorken zit er niets om los te halen. Ik zal je morgen wel laten zien wat ik bedoel
Naja ik ben een 929 inmiddels gewend. In die trant heb ik m'n SV 650 ook voorzien van GSXR remmerij. Bertha kan natuurlijk niet ontbreken. Net even afhankelijk van de vorken.