*RW*
MF veteraan
- 14 jan 2020
- 3.650
- 7.838
Dat vond ik dus ook in mijn ervaring met de Banditpersoonlijk vind ik een hydraulische koppeling over het algemeen lichter werken)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat vond ik dus ook in mijn ervaring met de Banditpersoonlijk vind ik een hydraulische koppeling over het algemeen lichter werken)
Idem ... maar dan met de BMW.Dat vond ik dus ook in mijn ervaring met de Bandit
Ik hoopte dat te kunnen tekenen voor je, helaas liggen mijn talenten niet in het artistieke wereld. Dan maar proberen uit te leggen in tekst.Wat zijn "forward controls"?
...ons hier een beetje op het verkeerde been zetten dus...Het is niet mijn eigen foto, alleen ter illustratie.
Ok ... vandaag "de lat weer eens verlegt" ; 1 Mile in 73,50 Gallon.
Haha! Nee hoor! Ik rijd er wel echt mee1 op 31..., weet je wel zeker dat je niet stiekem die motor loopt te duwen, ipv dat je echt er mee rijdt...
Hehe laat maar, met US gallons is al moeilijk genoegWe hebben trouwens ook nog UK Gallons...
Dan was het van : 4.751335763260296 UKGAL
Aangepast1 mile in 73.5 Gallon (UK/Canada of US...) ; dat zal dan toch wel niet..
Ik heb mijn GSX600F levend gekregen, hij loopt maar niet regelmatig. Ik dacht dat ze niet synchroon liepen, maar het blijkt dat 2 cilinders niet functioneren (koude uitlaat). Het gaat om carberateur 3 en 4. Carb 1 en 2 functioneren goed, en carb 1 wordt door dezelfde bobine aangestuurd als 4. Carb 2 wordt aangestuurd door dezelfde bobine als carb 3.
Carb 3 en 4 worden door dezelfde toevoer van benzine voorzien. In beide carbs zit benzine in de vlotterkamer.
Wat kan ik doen zodat deze 2 cilinders benzine krijgen van de carberateurs?
Heb je een nieuwe/andere uitlaat?Daarbuiten ben ik blij met de uitlaat .
Hij past perfect
Valt wel mee toch? Die fabrieksschoorsteen die er bij ons onder zit, dát is pas een toeter . Maar ben er content mee. Mag van mij nog wel wat stiller.Qua uiterlijk, tjah. Die Delkevic stond hem wel heel goed, dit is natuurlijk een beste toeter
Had ik laatst ook toen ik m'n remblokken verving. Ik dacht dat die 2 zwarte inbussen los moesten.. niet dus! Gelijk druppelen. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat die bij jou wat strakker aangedraaid moeten worden en dan is het daarmee opgelost.Jahoor, er hangt een druppen aan m'n remklauw. Hij verliest dus remvloeistof langs een zuiger
Heb je een nieuwe/andere uitlaat?
Valt wel mee toch? Die fabrieksschoorsteen die er bij ons onder zit, dát is pas een toeter .
Had ik laatst ook toen ik m'n remblokken verving. Ik dacht dat die 2 zwarte inbussen los moesten.. niet dus! Gelijk druppelen. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat die bij jou wat strakker aangedraaid moeten worden en dan is het daarmee opgelost.
Gelukkig tijdens poetsen, als dit tijdens het rijden gebeurt ....... . Is blijkbaar niet in al te goede staat geweest.het ventiel in mijn achterwiel lek gedrukt.
Gelukkig tijdens poetsen, als dit tijdens het rijden gebeurt ....... . Is blijkbaar niet in al te goede staat geweest.
Ik heb ze vervangen (bij bandenwissel) door haakse metalen exemplaren, makkelijk met bijpompen.
Vorige eigenaar heeft ze er misschien ooit om een of andere reden afgehaald, en nooit terug geplaatst?Op de foto's van @...Ron... viel me laatst op dat er beugels zitten onder de achterkant. Ik heb die dingen niet, toch zijn ze beide van 2005.
Enig idee hoe dat zit? Was het bijvoorbeeld een optie?
Bekijk bijlage 1625370
@Sjefman , wees blij dat jij een "oud model" uitlaat hebt. De jongere zijn een pak dikker. Echter stoort het mij weinig. Maar net als @RobdeW zou ik mijn uitlaat nóg stiller willen
Op de foto's van @...Ron... viel me laatst op dat er beugels zitten onder de achterkant. Ik heb die dingen niet, toch zijn ze beide van 2005.
Enig idee hoe dat zit? Was het bijvoorbeeld een optie?
Ik heb mijn GSX600F levend gekregen, hij loopt maar niet regelmatig. Ik dacht dat ze niet synchroon liepen, maar het blijkt dat 2 cilinders niet functioneren (koude uitlaat). Het gaat om carberateur 3 en 4. Carb 1 en 2 functioneren goed, en carb 1 wordt door dezelfde bobine aangestuurd als 4. Carb 2 wordt aangestuurd door dezelfde bobine als carb 3.
Carb 3 en 4 worden door dezelfde toevoer van benzine voorzien. In beide carbs zit benzine in de vlotterkamer.
Wat kan ik doen zodat deze 2 cilinders benzine krijgen van de carberateurs?
Op de foto's van @...Ron... viel me laatst op dat er beugels zitten onder de achterkant. Ik heb die dingen niet, toch zijn ze beide van 2005.
Enig idee hoe dat zit? Was het bijvoorbeeld een optie?