Het grote rossi topic

Wel G#$%*^% !!!!!!!!

Kon niet kijken en nu blijkt de video recorder de geest te hebben gegeven, dag geplande opnames!!!!!!!!

Iemand nog een idee of het nog herhaald wordt ???

Maar Rossi :}

[edit] zie net dat ik op Eurosport iig nog de highlighs kan zien, is iig beter dan niets.

BBC of schreeuw ik nu :+
 
erg knap van the doctor, hoop dat colin edwards t volgend jaar btje spannender maakt dan die huilebalk van n Gibernau bah wat n clown
Ik las afgelopen week op Teletext dat Colin Edwards volgend jaar de teammaat van Rossi wordt.
Lijkt me dus niet dat Edwards het dan spannerder kan maken aangezien Rossi toch wel met kop en schouders boven de rest uit steekt.
Gibernau was erg kinderachtig, ik weet niet wat er precies aan vooraf is gegaan, maar toen hij na afloop vertelde dat het kampioenschap hem niet zo veel deed en dat hij alleen maar voor de dagoverwinning ging : :r :r :r :r :r :r zwak.
 
Heb het net op NL2 gezien, super, vooral de laatste Ronde, WOW hehe!

En zag je die stukje rubber vliegen van de achterband van Gibernau, mooie race, good footage. Weer helemaal toppie
 
wat zei biaggi ookalweer toen ie nog bij Yamaha zat? "Geef mij zo'n Honda en ik word ook wereldkampioen..."
 
Ben ik dan de enige die NIET voor Rossi is ???

Ik vind het superknap wat hij toch maar geflikt heeft, maar mijn favo is het niet...
Ik erger me trouwens ook KA-POT aan het commentaar op Eurosport. Jongens jongens, kan dat nou niet zoals Olaf Mol dat doet tijdens de F1 ???
Onpartijdig en een tikkeltje enthousiaster mag wel van mij.

Maar goed Rossi en zijn vele fans: GEFELICITEERD !!!

Ik ben met stommerd.

Overigens vond ik het commentaar op Nederland 2 ook om te huilen...maar kan ook komen doordat ik als niet-Rossi fan bevooroordeeld ben en het irritant vind als iemand tot aan zijn elleboog in iemands (rossi's) hol probeert te kruipen.

Overigens wel heeeeel knap wat Rossi (maar ik denk ook voornamelijk Jeremy Burgess..die man maakt echt kampioensmotoren) heeft gedaan dit seizoen.
 
Gibernau is een eikel geworden. Hij zou inmiddels beter moeten weten. Openbaar ruzie maken of negeren van Rossi gaat altijd ten koste van je eigen geloofwaardigheid. Vraag Biaggi maar waarom. Zonde, Gib was de spaanse belofte nadat Doohan ermee genokt was. Had een goede opvolger kunnen worden van Criville. En nog steeds Katoh bedanken, man je hebt toch zeker zelf gereden.
Des al niet te min, Rossi rulezzz. Erg knap gedaan.

tlh
 
Ben ik dan de enige die NIET voor Rossi is ???

Ik vind het superknap wat hij toch maar geflikt heeft, maar mijn favo is het niet...
Ik erger me trouwens ook KA-POT aan het commentaar op Eurosport. Jongens jongens, kan dat nou niet zoals Olaf Mol dat doet tijdens de F1 ???
Onpartijdig en een tikkeltje enthousiaster mag wel van mij.

Maar goed Rossi en zijn vele fans: GEFELICITEERD !!!

Wat dat klote-commentaar betreft; helemaal mee eens! Maar Olaf Mol onpartijdig?
Als je hem zo hoort heeft hij aandelen in die club!
Dan liever dat engelse dubbelcommentaar van de BBC! De Hugo Walkers van de motorsport, zo enthousiast, met wel ter zake doende achtergrond info.
 
rossi is werkelijk een geweldig coureur! ik gun em het kampioenschap dan ook van harte. wát een stunt om dat in je eerste jaar bij een team te doen zeg. een terechte lange neus naar honda...
 
rossi is werkelijk een geweldig coureur! ik gun em het kampioenschap dan ook van harte. wát een stunt om dat in je eerste jaar bij een team te doen zeg. een terechte lange neus naar honda...

:} :} :}

Helemaal mee eens, tis toch ook de coureur die het moet doen, tis 12 jaar geleden dat Yam een titel haalde in de grote klasse.

:} :} :}
 
weet je waar ik me aan erger op eurosport?!!!

dat ze in de laatste 2 ronde nog een reclame doen,

GVD, een ronde naar back to the 60 CD zitten kijken !!! |(

maar zeker hulde aan rossi, als zet je hem op een PUCH MAXI dan wint hij nog wel.
 
ik ben d'r ook speciaal voor uit me bed gekomen, wat ik iedere race doe die in de nacht is 8-) , en deze keer heb ik er een tochtje door gemist van MF |( maar hij was top :} :} :} :} :} :} :}
 
Kijk dit vind ik nou weer onzin. Natuurlijk reageerde Gibernau een beetje overdreven, maar het was toch zeker Rossi die begon door z'n felicitaties in een eerder gereden race volledig te negeren. Dan zou hij Rossi niet mogen negeren :? Neeee, Rossi mag alles, want Rossi is de man :X
Wat nou onzin, ik vind dit gewoon kinderachtig gedoe.
En maakt mij geen fuck uit of het nou Rossi is of Gibernau die begon.
Rossi zal zeker geen lievertje zijn maar ga nou niet zo zitten pikkeneuren als een klein kind, maar wees dan de volwassene partij en feliciteer dat jong gewoon.
 
Helemaal in mn weekend om 06.25 opgestaan,

was een geweldige race en rossi heeft t m weer geflikt,
wat kan die gozer rijden zeg !!!!!!!!!!!

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

(heeft iemand nog gave foto's, op eurosport laten ze weinig los....)


----

en voor gibernau, vorig jaar vond ik m cool, maar hij heeft het voor mij goed verpest, ik vind nu Biaggi zelfs stoerder dan hem...
 
Helemaal in mn weekend om 06.25 opgestaan,

was een geweldige race en rossi heeft t m weer geflikt,
wat kan die gozer rijden zeg !!!!!!!!!!!

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

(heeft iemand nog gave foto's, op eurosport laten ze weinig los....)


----

en voor gibernau, vorig jaar vond ik m cool, maar hij heeft het voor mij goed verpest, ik vind nu Biaggi zelfs stoerder dan hem...

Dat had ik nou ook. Begin van het seizoen had ik hem zeker de titel gegund, maar door je zo zielig op te stellen na de race, verpest je het wel bij een hoop mensen. Sterker nog, ik was er van overtuigd dat Gibernau dit jaar kampioen werd, ondanks dat ik zwaar fan ben van Rossi. Maar het leek een beetje een onbegonnen zaak te zijn met de Yamaha. Hoop dat Rossi de overstap maakt op een Kawasaki.(tja, je moet toch een droom hebben he.........)
 
Dat had ik nou ook. Begin van het seizoen had ik hem zeker de titel gegund, maar door je zo zielig op te stellen na de race, verpest je het wel bij een hoop mensen. Sterker nog, ik was er van overtuigd dat Gibernau dit jaar kampioen werd, ondanks dat ik zwaar fan ben van Rossi. Maar het leek een beetje een onbegonnen zaak te zijn met de Yamaha. Hoop dat Rossi de overstap maakt op een Kawasaki.(tja, je moet toch een droom hebben he.........)

idd, ik dacht ook dat sate zeker meer kans had dan Rossi, omdat:
Rossi reed op een hele nieuwe Yamaha, en vooral als je in het begin van het seizoen zag dat ie op t rechte eind aan alle kanten voorbij gereden werd door die snelle honda's, maar hij pakte ze gewoon in de bochten weer terug :}

Dit seizoen is echt geweldig geweest, heel spannend :]

Ik denk dat hij gibernau over twee weekjes nog ff goed de achterkant van die yamaha laat zien }) })




wat we nu meemaken zijn de jaren van een legende
full
 
t was n schitterende race..! k heb vanaf ronde 1 met verhoogde hartslag zitten kijken 8-) Rossi heeft zich echt weer bewezen als wereldkampioen door ook gewoon te vechten voor deze race (Als 2e was ie ook wereld kampioen geworden)

:} :} :} :} :}

Gibi was n slechte verliezer.. geef gewoon toe dat je verslagen bent, geef Rossi een hand en probeer t volgend jaar opnieuw.. (En ook al heeft Rossi hem laatst geen hand gegeven, wees dan de wijste / stoerste / slimste en geef em gewoon die hand.. dan maak je een veel sterkere indruk dan als n verwend jongetje onderuit te gaan hangen)

I rest my case :}
 
Het was weer een super race!
Jammer van gibernau. Hij kan wel heel erg stoer doen, maar hij blijft de nummer 2 :) en Rossi de nieuwe wereld kampioen :9

dus rossi: :} Respect!!
 
weet je waar ik me aan erger op eurosport?!!!

dat ze in de laatste 2 ronde nog een reclame doen,

GVD, een ronde naar back to the 60 CD zitten kijken !!! |(

maar zeker hulde aan rossi, als zet je hem op een PUCH MAXI dan wint hij nog wel.

daar wordt ik ook een beetje moe van, en ook iedere keer dezelfde. in qatar gingen ze eruit voor de reclame en toen ze wweer terug kwamen was rossi geteerd. hoe kut kan dat zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan